Layla magabiztos léptekkel haladt a Silverstone-i paddock mélyén, s nem foglalkozva az őt körülvevő szempárokkal, dühösen rontott be az egyik csapat főnökének irodájába.
- Ez mégis mi? - csapta le René Rosin asztalára a kezében lévő plakátot, melyen ő éjszakákon keresztül dolgozott, tökéletesítve azt, s melyet történetesen teljesen átalakítottak, az ő tudta nélkül - mert az biztos, hogy ez a borzadály nem az én kezeimből került ki!
- Figyelj, tudom, de Ollinak nem tetszett, ezért muszáj volt átalakítanunk - felelte a harmincas évei közepén járó férfi, s mondatát meghallva Layla agyvize ha lehet, még jobban felforrt.
Órákat töltött azzal, hogy ennek a bizonyos Ollinak a felettébb bamba és nagyképű fejét ellensúlyozni tudja precíz design-jával /mely nem véletlenül lett világhírű/, s mikor már végre valahára megelégedett a végeredménnyel, a fiúnak nemes egyszerűséggel "nem tetszett".
- Hát mivel a saját bamba képe van rajta, meg tudom érteni - nevetett fel idegességében, majd szőke, melírozott hajába túrt - te figyelj csak, hol találom meg őnyegleségét? Szívesen elbeszélgetnék vele, ha van rá mód.
- De csak ha megígéred, hogy nem rendezel jelenetet. Ha jól tudom, most edzése van - felelte René, túlságosan is jól ismerve a forróvérű amerikai lányt -de vigyázz, mert a sajtó szeme folyamatosan rajta van.
- Ha a legjobb autót teszik alád, könnyű világbajnoknak lenni - hát igen, a Laylának megvolt a saját véleménye a szupersztárról, akit a média megállás nélkül majmolt, hiszen a 2021-es Forma 3 szezon végén az ő kezébe nyomták az "F3 champion" felirattal ellátott táblát.
René a lány mondatára egy morgással reagált, jelezve, hogy ezzel egyáltalán nem ért egyet, majd végignézte, ahogy Layla kiviharzik irodájából.A tizenkilenc éves, viszonylag hamar befutott lány végül az edzőterem felé vette az irányt, s átlépkedve pár kézi súlyzót, megállt Olli előtt.
- Szia - karjait összefonta, és úgy bámulta a fiút, aki éppen plank-elt, miközben teste egy kocsonyát megszégyenítő módon remegett.
- Nem tudom hogy jutottál be ide, de gondolom autogram kéne, úgyhogy adhatod a lapot - állt fel a brit, mit sem sejtve a lány kilétéről, aki egy "kedves" mosolyt varázsolt arcára.
- Ez aranyos tőled! Azt hiszem van is nálam egy lap, várj - kezdett kotorni táskájában, majd mikor kezei közé került a plakát, rögtön elő is húzta, meglepett arckifejezéssel - jé, egy plakát, amit egészen véletlenül én terveztem, de a te nagyképű személyednek nem tetszett, így teljesen át lett alakítva, ide kérem az aláírást! - Olli lesokkolódva nézte végig a lány jelenetét, majd ott, úgy ahogy volt, nemes egyszerűséggel felnevetett - ja hogy ez ilyen vicces, ó, miért nem szóltál?
- Ne haragudj, csak - fulladozott - csak ez kissé szürreális volt.
- Értem. És ha esetleg kinevetted magad, elárulod, hogy mi volt a probléma a munkámmal?
- A válasz egyszerű - Olli nem tudta abbahagyni a mosolygást, hiszen a lány egyszerre volt ijesztő, és édes - ez alapjáraton egy győzelmi plakát, és te mégis olyan képeket raktál rá, ahol vesztettem, vagy kiestem.
- Persze, de pont ez volt a lényeg! Hogy megmutassuk az embereknek, hogy honnan indultál, és miből lettél az, aki most vagy - tárta szét karjait az amerikai lány. De komolyan, ezen mit nem lehet érteni?
- Ez szerintem hülye ötlet, most a sikereimre kéne fókuszálnunk - kontrázott a fiú azonnal, s bár tudta, hogy nem éri meg ez az egész, valamiért mégis élvezte a lánnyal folytatott harcot.
- Bárkit megkérdezel, velem értene egyet - folytatta magabiztosan a lány, csak azért sem hagyva, hogy ne neki legyen igaza. Olli tengerkék szemei felcsillantak, majd szólásra nyitotta száját.
- Hát akkor, kössünk fogadást! - Layla már előre félt, hogy a nagy híresség mivel fog előállni, ám büszkesége miatt egyben kíváncsi is volt - kirakok az oldalamra egy szavazást, és majd a követőim eldöntik, hogy melyik ötlet a jobb.
- Úgyis az enyémre fognak szavazni - rántotta meg vállait a szőke.
- Ahogy gondolod. Ha neked lesz igazad, akkor a te plakátodat használjuk.
- És ha neked? - a lány hangja gyanakodó volt, nem véletlenül.
- Eljössz velem egy randira - Olli ezervattos mosolyával kémlelte a lányt, akinek vegyes érzések futottak át arcán, ám végül bólintva megrázta a brit kezét mondván, erre úgy sem kerül sor.
- Legyen!
ESTÁS LEYENDO
F1 𝑛𝑜𝑣𝑒𝑙𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑀𝑒 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑢
FanficHosszabb, rövidebb novelláim egy helyre gyűjtve, bárkiről, akiről szeretnétek, formula - kategóriákban ✨