Uběhl první pracovní týden a je víkend. S Dracem jsme se domluvili že pojedeme na výlet, někam do lesa.
Připravili jsme si věci a vyrazili jsme. Dorazili jsme a šli jsme do lesa. "Draco koukej jaká tu je nádhera" ukázala jsem na krásný výhled na celý město.
Procházeli jsme se, fotili a prostě užívali.
Museli jsme se najíst tak jsme si sedli na lavičku a vyndala jsem jídlo, které jsem brala s sebou. Jedli jsme a koukali jak zapadá slunce. Bylo to nádherný.
Pak jsme pomalu vyrazili k autu abychom jeli domů.
Po cestě ale Dracovi bylo blbě a v jednu chvíli omdlel. I hned jsem začala volat sanitku. Než přijela jsem se rozbrečela nechápala jsem co mám dělat. Když přijela sanitka tak ho vzali a odvezli do nemocnice, jela jsem za nimi v autě. Když jsem dojela tak Dracovi už něco dělali a já čekala.
Asi po dvou hodinách vyšel doktor "Co je s ním? Je v pořádku?" Byla jsem celá na nervech "Jistě je všechno v pořádku, můžete za ním jít" i hned jsem za ním šla. "Draco jsi v pohodě?" Sedla jsem si k němu "Jistě, mám tu být pár hodin, jestli to bude v pohodě, tak můžeme jít" usmál se. Obejmula jsem ho a seděla jsem u něj celou hodinu a povídali jsme si. Po hodině přišel doktor "Miss Grengrová, mohli by jste prosím vyjít, zkontrolujeme pána Malfoye a jestli je v pořádku, tak budete moct jet domů" "jistě" rychle jsem odpověděla a vyšla jsem.
Po 15 minutách vyšel doktor a Draco "mrzí to nás ale nedá se nic dělat" slyšela jsem že se o něčem baví ale pak Draco přišel ke mně a vyšli jsme z nemocnice "O čem mluvil ten doktor?" "Jen říkal že mám brát tyhle prášky týden a pak to bude v pohodě" je vidět že všechno mi neřekl ale tak nechala jsem ho bejt a jeli jsme domů.
ČTEŠ
Proč jsi mi to udělal?!/Dramione
RomanceKonečně byli spolu ale najednou se něco stane... Mezi nima byla tak perfektní láska ale jeden dopis vše pokazí, Draco jí lhal? Uvidí se co se stane a jak to dá Hermiona Bude se odehrávat v posledním školním roce(v Bradavicích) a pak po škole Bude...