Balili jsme všichni kufry a připravovali jsme se jet pryč. Byla jsem ráda ale i ne, určitě se mi bude stýskat po téhle skvělé škole. Dobalili jsme kufry a šli jsme na vlak, to už mi stékaly slzy po tvářích. "Herm uklidni se je vše v pořádku, někdy sem můžeme jet jestli budes chtít" "Bude se mi po tomhle místě stýskat" obejmula jsem Draca a pak jsme šli do vlaku. Byli jsme v kupé s Ginny a Harry. Celou cestu jsme se povídali a smáli. Dozvěděla jsem se že Ron si našel holku Levanduli, byla jsem za něj šťastná.
Konečně jsme dorazili a jeli jsme s Dracem na náš byt. Nevěděla jsem jak vypadá, strašně jsem se těšila.
Už jsme dorazili a před dveřmi mi Draco zavřel oči. Když jsme zašli tak mi je otevřel. Ten byt byl nádhernej a prostorný. Mělo to 3 pokoje, kuchyň, 2 koupelna, obývák a dlouhou chodbu, naštěstí to mělo nábytek takže jsme ho nemuseli kupovat.
Byli jsme unavený takže jsme šli spát. Na další den jsme se připravovali do ministerstva, chtěli by jsme tam pracovat a snad nás tam vezmou. Připravili jsme se a vyrazili jsme.
Když jsme dorazili, tak jsme se rozdělili já musela jít na druhý patro a Draco měl zůstat na prvním.
Zaťukala jsem na dveře a ozvalo se "dále" zašla jsem tam a byla tam nějaká milá paní. "Dobrý den, vy jste asi Grengrová Hermiona, která si tu hledá práci?" "Ano" strašně jsem stresovala.
Ptala se na otázky ohledně práce a pak řekla "Dobře, bereme vás, budete sekretářka Adriana je tu hlavní" usmála jsem se "Kabinet máte vedle něj a to je ve 3 patře hned na práce straně" "děkuju" vyšla jsem a šla jsem k výtahu a právě v něm byl Draco "Tak co vzali tě?" zeptal se "Jo jsem sekretářka Adriana a co ty?" "Boží máme kabinet společně jsem pomocník Adriana" usmál se.
Po práci jsme jeli domů a byli jsme unavený takže jsme šli spát.(Když tak Adrian je vymyšlená postava, prostě mě napadlo tohle jméno)
ČTEŠ
Proč jsi mi to udělal?!/Dramione
RomansaKonečně byli spolu ale najednou se něco stane... Mezi nima byla tak perfektní láska ale jeden dopis vše pokazí, Draco jí lhal? Uvidí se co se stane a jak to dá Hermiona Bude se odehrávat v posledním školním roce(v Bradavicích) a pak po škole Bude...