3-Prasinky

47 0 0
                                    

Už je to týden jak chodím s Dracem a můžu říct že ten týden byl nejlepší. Pořád jsme spolu, směje se, užíváme a prostě je to ideální vztah. Dneska jsme se domluvili jít do Prasinek, prej má pro mě překvapení.
Byla středa takže jsme se učili, poslední hodinu máme se zmiozelem, takže hned budeme moct jít spolu. Začala hodina a Snape začal vyprávět téma "dneska si uděláme lektvar štěstí, nalistujte si stranu 148 a začněte ". Seděla jsem s Harrym takže to budeme mít hotový zachvili.
Už jsme to měli hotový a Snape kontroval jestli to máme dobře "dobrý máte to správně, nebelvír dostává 5 bodů". Všichni to dodělali a hodina skončila. Šli jsme s Dracem teda pryč z Bradavic. Po cestě do Prasinek jsme si povídali a smáli. "Herm zavři oči mám pro tebe překvapení" poslechla jsem a zavřela jsem si oči, vzal mě za ruku a někam mě vedl. "Tak zastav se a otevři oči". Zastavila jsem se a otevřela oči přede mnou byl stůl plném jídla, svíčky a květin. " Draco to je nádherný, děkuju" proběhla jsem k němu, obejmula jsem ho a dala jsem mu pusu. Sedli jsme si a začali jsme jíst. Bylo to vynikající.
Když jsme se najedli a popovídali tak jsme se rozhodli jít se projít. Už byl večer a tak jsme se prošli vedle lesa a už jsme chtěli jít pomalu k Bradavicím ale na proti nám šli nějaký tři dospělí muži, bylo vidět že jsou opilí. "Hej jaká kráska nechtěl by jsi jí nám půjčit chlapče?" řekl jeden z nich. Draco mě schoval za sebe a řekl "Co potřebujete?" "Když jsem řekl nebo jsi hluchej, řekl jsem jestli nám jí půjčíš?" Jeden z nich se přiblížil a odstrčil Draca, nemohli jsme nic dělat jsou mnohem starší.
Ten muž začal se blížit rukou ale já praštila a jak byl opilej tak spadnul. "Co si to dovoluješ?!" Zakřičel další a pomohl tomu kterému spadl. Najednou Draco mě chytil za ruku a zatáhl mě někam a začali jsme běžet od nich, oni začali běžet za námi. Vykřikla jsem "Draco běžime do lesa, určitě daleko za náma nepoběží!" Draco poslechl a běželi jsme do lesa. Ze začátku běželi za náma ale pak nás stratili, tak odešli. My jsme doběhli k stromu ale já jsem zakopla a spadla, drželi jsme se s Dracem za ruce, takže spadnul taky. "Jsi v pořádku Herm?" Zvedl mě "Draco bolí mě noha" Draco mě zvedl. "Nejspíš sis narazila nohu, ponesou tě" Vzal si mě do rukou a šli jsme. Viděla jsem že Draco má zraněnou ruku "Draco máš něco s rukou" "Je to v pohodě Herm".
Dorazili jsme do Bradavic a Draco mě donesl do ošetřovny. Ošetřovatelka řekla že mám nataženou nohu a 2-3 dny budu muset být na ošetřovně. Dracovi ruku obvázala a nechala nás o samotě. "Draco můžeš jít, já tu klidně budu sama" usmála jsem se na něj. "Je to moje chyba promiň, měli jsme hned jít do Bradavic" "Draco je to v pohodě, není to tvoje chyba" sedla jsem si, abych ho mohla políbit. Najednou zašla ošetřovatelka "Draco musím s tebou mluvit" Draco se semnou rozloučil a šel za ní. Něco tam říkali ale nechápala jsem o čem. Asi za deset minut jsem usla.

Proč jsi mi to udělal?!/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat