9- dopis

36 0 0
                                    

Prošel víkend a bylo pondělí. Dracovi bylo blbě tak zůstal doma. "Už budu muset jít, kdyby se něco stalo tak zavolej" usmála jsem se na dala jsem mu pusu, ale Draco to prodloužil na polibek. Odstranila jsem se a řekl "Jasný zavolám ti hned" usmál se, byl takový divný, líbal jak naposledy a to samí s objetím. Vypadal vystresovaně. Musela jsem jít a tak jsem už šla k autu. Když jsem odjížděla Draco se koukal z okna a vypadalo to jak kdyby brečel ale to se mi nejspíš zdálo.
Dojela jsem do práce a šla jsem do kabinetu. Byl tam Adrian nechápu co tam dělá, možná chce s něčím pomoc. "Kde je Draco?" "Je nemocný, takže zůstal doma" sedla jsem si na svoje místo a zapla počítač. "Škoda, tak snad mu bude líp, chtěl jsem se zeptat, nechtěli by jste dneska po práci jít do kavárny?" "Ne děkuji, musím být s Dracem"
Nechápu to mě jako balí?! Když ví že mám
"Dobře, tak já jdu" odešel a já začala pracovat.
Po dvou hodinách jsem se rozhodla napsat Dracovi.
"Zprávy"
Herm: "Ahoj, tak co cítíš se dobře?"

Draco neodpovídal, asi spí, tak jsem ho nechala na pokoji.
Konečně jsem mohla jet domů. Přijela jsem a když jsem otevírala dveře, tak byli zavřený na zámek ale když jsem odjížděla tak jsem je nezavírala. No to je jedno. Zašla jsem a než jsem si sundavala boty a bundu, tak jsem říkala "Draco představ si, že mě ten Adrian chtěl pozvat do kavárny" smála jsem se, měla jsem dobrou náladu.
Když jsem zašla do pokoje, kde měl být Draco, tak tam nebyl. "Draco kde jsi?" Prohledala jsem celej byt nikde nebyl. Začala jsem mu volat ale on to nebral. Šla jsem do kuchyně a sedla jsem si. Uviděla jsem nějakej papír na stole, vzala jsem ho a na něm bylo napsáno "Draco" otevřela jsem ho a úsměv mi zmizel.
"V dopise"
Promiň Hermiono,
Odjíždím daleko nehledej mě,
Mám jinou,
nemiluju tě...

Začala jsem totálně brečet. Věděla jsem že Draco má svůj byt, musela jsem se s nim promluvit. Běžela jsem k autu a dojela jsem k tomu bytu. A začala jsem ťukat na ty dveře, to jsem už totálně řvala s toho breku. Nevěřila jsem tomu. Nemohl to udělat byli jsme spolu celý rok. Rozhodla jsem se jet k jeho mamce, musí něco vědět o jejím synovi. Když jsem dojela tak jsem zaklepala a Narcissa mi to otevřela. "Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ohledně Draca...? Kde je? Co se stalo?" Bylo vidět že Narcissa brečela ale skrývala to. "Herm on odjel promiň že takhle to dopadlo..." A zavřela dveře. Sedla jsem si na schody a brečela jsem. Milovala jsem ho, věřila jsem mu a on, on odjede někam s jinou.

Proč jsi mi to udělal?!/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat