nekecej

72 7 0
                                    

Hned co mi David zmizel z dohledu, tak jsem se rozhodla znovu podívat na příjem, jestli tam Mery náhodou přeci jen nebude.

Už, když jsem k příjmu přicházela, tak jsem si všimla, že tam Mery sedí a do něčeho kouká.

,,Ahoj" přišla jsem k ní zezadu.

,,Jé ahoj" otočila se na mě a odložila telefon do kterého koukala.

,,S kým si to píšeš?" řekla jsem ze srandy.

,,S nikým... jenom jsem se koukala co dávají večer v kině..." usmála se na mě...

Docela mě zklamalo, když mi Mery zalhala... moc dobře jsem viděla, že si s někým chatovala přes whatsapp... nenechala jsem se ale odradit a pokračovala jsem ve vyšetřování.

,,Hm...Mery nekecej... viděla jsem, že sis s někým psala" usmála jsem se.

,,No s... Míšou... večer jsme chtěli jít do kina" 

,,Aha.."

,,Mimochodem, nemělas náhodou odpočívat?" zeptala se mě Mery podezřívavě.

,,Jo...ale už mi je mnohem líp..." 

,,A proč jsi sem přišla?"

,,Jsem tě chtěla pozdravit"

,,ale měla bys ležet..."

,,Já vím, ale už je mi fakt líp..."

,,Ukaž" chtěla mi zase šahat na čelo.

,,Nee.." oddálila jsem se.

,,Ale jo...pojď sem." trvala pořád na svém a tak jsem k ní zase přišla blíž.

,,No, teplotu máš teda určitě" řekla důležitě.

,,Nene"

,,Ale jojo"

,,Běž si hned lehnout domů" trvala Mery na svém.

,,Ale Mery... já..." zarazila jsem se.

,,Ty co?"

,,Ee nic, já radši půjdu" pousmála jsem se a vyrazila z urgentu k nám domů.

Opravdu mi nebylo moc dobře, a tak jsem si ani nevšimla, že Mery volá Míše.



Zase od znova...Kde žijí příběhy. Začni objevovat