.5.

136 9 32
                                    

Andromeda z Amanda spojrzałby na siebie z zdziwieniem i lekkim przerażeniem wymalowanym na twarzy.

- Co on właśnie powiedział? - spytała Amanda.

- Chyba to co właśnie usłyszałaś.- powiedziała Blackówna. - ale że my mamy pisać jakieś artykuły?

- Na to wygląda. - wtrąciła się Narcyza

- Możecie się zamknąć? Przez was nie usłyszę kto ma być z Gryffindoru. - odparła ostro Bellatriks.

Jak się okazało, z Gryffindoru do wydawnictwa ku wielkiej rozpaczy Belli trafili, Syriusz Black z pozostałymi huncwotami oraz Lily Evans z Dorcas Meandows.  Kiedy Albus Dumbeldore skończył swoją wypowiedź po wielkiej sali rozniosła się fala szeptów, gdyż wszyscy uczniowie byli bardzo zaskoczeni ogłoszeniem dyrektora. Wyjątkiem była czwórka uczniów zwanych Huncwotami oraz jedna uczennica, którą była oczywiście Bella. Nagle w drzwiach wielkiej sali stanęli Lucjusz oraz Elena, którzy byli trochę zdziwieni atmosferą jaka panowała teraz na śniadaniu.

- Coś się stało, że wszyscy tacy przejęci? - zapytał Lucjusz siadając na ławie przy stole Slitherinu.  Przez dłuższą chwile nikt nie odpowiedział. W końcu odezwał się Charles:

- Stary Dumbli zarządził, że będzie jakieś tam wydawnictwo Hogwardzkie. Niestety tam trafiliśmy. - wyjaśnił przyjacielowi chłopak.

Elena zrobiła dziwna minę, a Lucjusz powiedział tylko:

- Co?

- To co słyszysz. - odrzekła Bella.

- A mi się wydaje, że wy coś z Eleną wiecie. Czy to nie ma nic wspólnego z tym artykułem Syriusza? - zapytała Cyzia.

- No tak, właśnie problem w tym, że to ma coś wspólnego z tym artykułem. Wiecie pewnie jak Dumbldore przeczytał sobie o czym piszą jego uczniowie, to trochę się przeraził i wpadł na pomysł założenia czegoś takiego.

- No to Gratulacje dziewczyny ! - powiedział Charles. - przez was będziemy musieli się zajmować czymś takim.

- Oh zamknij się, jakbyś ty zareagował gdyby pisali tak o twojej siostrze?

- Byłbym dumny. - zaśmiał się chłopak.

- Wiecie co? Czasami mi się wydaje ze wy mężczyźni nie macie mózgów.

                               𑁍𑁍𑁍

Po lekcjach Andromeda postanowiła zacząć już przygotowania do imprezy, na którą miała dzisiaj iść wraz z Amandą. Nie była zachwycona faktem, że na imprezie będą też ludzie z innych domów, ale nie miała nic do gadania, ponieważ Amanda kazała jej tam iść

- Jako dobra przyjaciółka, muszę zadbać, żebyś w końcu się dobrze zabawiła. - powiedziała kiedy Blackówna chciała wymigać się z pójścia.

Anda postanowiła iść w czarnej obcisłej sukience do, której dobrała piękną biżuterie, którą dostała od ojca na święta w poprzednim roku. Gotowa do wyjścia wyszła z łazienki i stanęła przed  swoją przyjaciółką.

- I jak ? Mogę tak iść ? - zapytała.

- Tak jasne, wyglądasz bosko, jakbym była chłopakiem to już byś była moja. - zaśmiała się na co Blackówna odpowiedziała również śmiechem.

Dziewczyny zamknęły drzwi swojego dormitorium i ruszyły w kierunku miejsca, w którym miała odbyć się impreza.   - O przyszłyście! - zawołał chłopak który otworzył im drzwi.

- Baliśmy się że niedostępne panie nie zechcą przyjść.

- Jak widać jesteśmy. - burknęła Andromeda niezbyt zadowolona z faktu, że się tu znajduje.

Gdy weszły do środka zastały bardzo dużą liczbę uczniów, którzy bawili się na całego przy muzyce.   Przez pierwsze piętnaście minut Andromeda rozmawiała z jakimiś innymi dziewczynami, głównie wymieniały się plotkami i rozmawiały o tym, jak dużo nauczyciele zadają im już od samego początku.

- Idę się napić.- powiedziała Anda i poszła w kierunku małego barku, przy którym jakiś krukon nalewał innym drinki. Dziewczyna poprosiła o małego bezalkoholowego drinka, po czym dostawszy go znowu ruszyła w kierunku swoich koleżanek,  a wtedy wpadła na jakiegoś chłopaka i drink wylał się na jego bluzkę.

- Matko przepraszam. Nie chciałam. - powiedziała przerażona Andromeda.

- Nic się nie stało. Jestem Ted Tonks. A ty? - powiedział jak gdyby nigdy nic.

                                 𑁍𑁍𑁍

Hejka pod kolejnym rozdziałem ! Mam nadzieje ze komuś się on spodobał
Do następnego razu ⭐️

Wandy

There were once three sisters | Siostry Black 🖋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz