.6.

79 4 3
                                    

- Nic się nie stało, jestem Ted Tonks. a ty ? - powiedział chłopak.

- Andromeda Black - powiedziała Blackówna - Chodźmy do łazienki, przepiórkę ci tą koszule, chyba że zamieszasz bawić się w mokrym ubraniu.

- Bardzo miło z twojej strony, jasne że nie chce- uśmiechnął się do Andromedy Ted, Andromedę zamurowało, sama nie wiedziała dla czego, ale również odwzajemniła uśmiech. Stali tak i się na siebie patrzyli uśmiechając się, nie zwracali uwagi na to że dookoła są inni ludzie których widok ich stojących tak i gapiących się na siebie może trochę odrobine, a może nawet bardzo zdziwić.

- To chodźmy - otrząsnęła się dziewczyna po czym ta dwójka ruszyła z miejscach do łazienki.

Pobiegli korytarzem do najbliżej. Andromeda nawet nie patrząc czy to damska czy męska, weszła bez zastanowienia,  wzięła do ręki małe mydełko które stało na umywalce i zaczęła zapierać koszule. 

- Nie obchodzi cię fakt że właśnie weszłaś do męskiej ? - zapytał Ted

- Serio, weszliśmy do męskiej ? - spytała 

- Tak - odparł po czym obydwoje parsknęli śmiechem 

- I tak nikt nie przychodzi do tych łazienek na trzecim piętrze. - odparła. 

Tego wieczoru chłopak i dziewczyna rozmawiali ze sobą bardzo długo. Okazało się że mają mnóstwo wspólnych tematów i bardzo dobrze się dogadują. Amandzie ledwo co udało się wyciągnąć Andromedę z imprezy, a gdy wróciły do swojego dormitorium Andromeda długo nie mogła zasnąć myśląc o Tedzie. Bała się jedynie co powie Bella gdy dowie się że jej siostra bawiła się na imprezie z jakimś krukonem.  

                                       ⁘⁘⁘

Hej, 

powracam po bardzooo długiej przerwie, wiem nie informowałam o tym ani trochę na tablicy, ale po prostu jakoś parę dni temu wzięła mnie wena na tą książkę, a przez to że mamy teraz przerwę od szkoły miałam czas wrócić do pisania, postaram się napisać jak najwięcej rozdziałów na zapas i publikować je co jakiś czas. 

Pozdrawiam was ciepło 

Wandy 

Ps: chyba niedługo trochę pozmieniam rozdział ,,characters"






To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 27, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

There were once three sisters | Siostry Black 🖋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz