*Okuyucuların yaşını tam bilmediğimden (S/A)'nın Bucky'le yaşlarının arasında uçurum olmaması için yaşı sabitledim! okuyucu 24 yaşında :p*
Bucky'le birlikte biraz zaman geçirdiğin o gecenin sabahı güne enerjik olarak uyandın. Uzun süredir hiç bu kadar enerjik hissetmemiştin, hatta duş alırken şarkı bile söylemiştin. Saçlarını tarayıp olduğu gibi bıraktın ve üzerine yine her gün giydiğin tarzdaki şeyleri giydin, artık kıyafet alman gerekiyordu. Erken uyandığından otomatın olduğu kata gidip kendine bir atıştırmalık aldın ve yine bahçenin olduğu terasa çıktın. Gün ışığının sıcaklığını hissederken 'en azından bir müzik çalarım ve kulaklığım olsaydı iyi olabilirdi' diye düşündün, bunu Tony'e söylemeyi aklının bir kenarına not aldın.
Kahvaltı saati geldiğinde aşağı indin, dünün aksine herkes vardı, hatta yeni yüzler de görüyordun. Oldukça iri ve uzun boylu sarışın bir adam sana kocaman gülümseyerek geldi ve "Merhaba leydi (S/A), sizinle tanışmak benim için büyük bir onur. Ben Yıldırımlar Tanrısı Odin'in oğlu Thor." dedi. Ellerini omuzlarına koydu ve sıkıp göz kırptı. Kaşlarını çatıp gülümsedin ve şaka olduğunu düşünerek etrafındakilere baktın. Ama herkes normal bir yüz ifadesiyle kendi işiyle ilgileniyordu, Tony ve tanımadığın diğer iki adam hariç. Tony gülmemek için kendini zor tutuyormuş gibiydi, büyük ihtimalle senin başka bir evrenden olman ve yabancı şeylerle tanışırkenki halin onu eğlendiriyordu.
Yüz ifadeni düzeltip ona aynı sıcak gülümsemeyle karşılık verdin. Thor etrafına sıcak ve rahatlatıcı bir enerji yayıyordu, bu hoşuna gitmişti. Ama kendi dünyanda mitolojiyle ilgilenirken hep Thor'un yaşlı, sakallı ve ciddi bir adam olduğunu düşünürdün. Tony'nin yanındaki beyaz önlüklü adam ve sarışın adam da sana kendilerini tanıttı. Bruce ve Clint'le de tanıştıktan sonra hepsinin ne yaptığını merak ettin. Sadece Wanda'nın yeteneğini biliyor gibiydin, bu yüzden herkesi daha çok tanıyacak olmak seni heyecanlandırdı.
Bruce uzun süredir laboratuvarında bir şey üzerinde çalıştığı ve devam edeceği için seninle tanıştığına sevindiğini söyleyip oradan ayrıldı. Onun dışında herkesle beraber kahvaltı için masaya oturdun ve mutlu bir şekilde kahvaltını ettin. Thor yüksek sesle kahkahalar atıyor ve Steve arada sırada onu kızdırıyordu, Bucky ise bazen Steve'e gülüyor ve Sam'in söylediklerine karşılık veriyordu. Pietro Tony'le hız hakkında bir şeyler konuşuyordu. Hayatında hiç bu kadar enerjik bir ortamda bulunmamıştın.
Clint ve Nat sana Clint'in ailesinden bahsederken aklına kendi ailen geldi. Bir anda bütün mutlu hislerin solmaya başladı. Kaşların çatık bir şekilde bir anda daldın ve hiçbir sesi duymamaya başladın. Öbür dünyada şu an ne oluyordu? Taksi çarptıktan sonra ölmüş olabilirdin, eğer öyleyse ne yapacaktın? Tüm bunlar bitince kendi dünyaya döndüğün an çok daha kötü bir şeyle karşılaşsaydın peki? Ya da şu an komadaydın ve gördüğün her şey tamamen sahteydi.
Wanda'nın elini alnına koyduğunu fark ettiğin anda irkilerek ona baktın. "İyi misin?" dediğinde tüm masa sustu ve sana baktı. O sırada kimseyi endişelendirmemek için gülümsedin ve "İyiyim, sadece ailem aklıma geldi." dedin. Kimseden ses çıkmayınca "Normalde de ayrıydık zaten o yüzden iyi olduklarına eminim." dedin ve gergin bir şekilde güldün. Hemen konuyu değiştirmek için Thor'a döndün ve "Thor, nerede yaşıyorsun?" dedin. Cevabını biliyordun ama yine de bütün bunlar senin için kurgudan ibaretti, gerçekten böyle bir yer varsa görmeyi çok isterdin.
Thor kaşlarını çatıp güldü ve "Asgard'da tabiki! İstersen bir gün seni de götürebilirim Leydi (S/A)." sonra kollarını bağladı ve etraftakilere bakarak "dünyadan çok daha parlak ve huzurlu bir yer olduğu için seveceğine eminim." dedi. Steve kafasını sallayarak güldü ve "Sen ona bakma (S/A), yakında Loki'nin orayı yerle bir edeceğinden şüpheliyim." dedi. Thor'un yüzündeki gülümseme hemen silindi ve sinirli sinirli hala gülen Steve'e baktı. Bu sözleri duyduğunda aklında yanan bir yer ve kaçışan insanlar belirdi. Ama o kadar kısa bir süreydi ki yine beyninin saçma oyunları olduğunu düşünerek umursamadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ Bucky Barnes x Reader (Türkçe)
RomanceHayatın sıkıcı ve monotondu. Ne çok önemliydin, ne de önemsiz. Ama bir gün esrarengiz bir durumla hayatının tamamen değiştiğini fark ettin. Peki ya değişen tek şey senin hayatın değilse? Bir anda kendini Marvel evreninde bulan SENİN hikayen. - Çok s...