Bölümü okumadan önce rusça bir kelime geçiyor anlamını şimdiden vereyim :)
"pchelka" = minik arı
Küçük bir trigger warning, yeme problemleri hakkına bir bölüm var, dikkat edin.
-
"Sanırım kendimizi sana düzgün bir biçimde tanıtmadık (S/A)."
Bunu duyduğunda ilk başta ciddiye almadın çünkü yine tek gözün senle dalga geçtiğini düşündün. Tek göz arkasını dönüp kapıdan çıktığında hala yerinde duran sana baktı ve gülümsedi.
"Mahkum olmak hoşuna gidiyor yani." dediğinde hemen hareketlenip sessizce "Şey, hayır." dedin. Arkasına takılıp onunla asansöre bindin ve oldukça fazla kat çıkarak asansör durdu. Uzunca bir koridora girip biraz yürüdükten sonra tek göz bir kapının önünde durup kapıyı açtı.
"Burası senin odan. Friday seni zamanında bilgilendirecek. O zamana kadar hazırlanman gerek." diyerek kapıyı açık bıraktı ve arkandan dolanıp asansöre doğru hızla geri gitti. Sen ne diyeceğini bilememiştin. Açıkçası duş almaya çok ihtiyacın vardı. Ve temiz kıyafetler. Ve belki de biraz rahat bir yatağa.
Önce içerde olan şeylere baktın. Büyük ve sade bir odaydı, kıyafet dolabında ise sadece üç dört parça kıyafet ve iç çamaşırı vardı. En azından kıyafetler senin bedenine uygun ve normal kıyafetlerdi.
Banyoya gittin ve sıcak suda güzelce yıkandın, vücudunun günlerdir artan kokusu seni tiksindirdiğinden banyodaki tüm ürünleri bolca kullandın. Çıkıp kenara hazırladığın kıyafetleri giydin ve saçlarını havluya sarıp dünyanın en rahat yatağıymış gibi gelen yatağa yayıldın. Sıcak duşun etkisiyle için geçti ve uykuya daldın.
*
Alarm gibi bir sesle uyandın. Çok yüksek değildi ama seni uyandırmaya yetti. Uyandıktan birkaç saniye sonra odanın tavanından gelen bir kadın sesi duydun.
"Bayan (T/A), büyük salonda bekleniyorsunuz."
Yataktan kalktın ve aynaya baktın. Kafandaki havlu yatakta çıkmıştı. Saçların karışık duruyordu ve biraz nemliydi, o yüzden tarayıp kendi kendine kuruyup şekillenmesine bıraktın. Kendi kendine "Büyük salon nerede ki şimdi?" diye sorarken kapının koluna elin uzandı. O sırada yine aynı kadın sesini duydun.
"Bayan (T/A), asansöre bindiğinizde sizi büyük salona çıkan katta indireceğim." dedi. O sırada konuşan sesin bir sistem olduğunu anladın. Buna rağmen hafifçe "Teşekkürler." diyerek koridordan asansöre gittin. Asansör kendi kendine çalıştı ve durduğunda aynı sesin "Rica ederim." dediğini duydun. Hoşuna gitmişti.
Yine başka bir koridora çıkınca az ilerde kapısız bir salon olduğunu gördün. Hemen büyük salon olduğunu anladın ve oraya gittin. İlk dikkatini çeken şey büyük bir koltukta aralıklı şekilde oturan insanlardı. Sonra odada mutfağın da olduğunu fark ettin ve orada da iki kişi vardı. Bir an bütün gözler sana döndüğünde dayanılmaz bir gerilim hissettin. Kalbin hızla çarpmaya başladı ve yavaşça koltukların olduğu kısma doğru ilerledin. Tek gözlü sana elini uzatıp daha çok yaklaşman için yanına çağırdı ve herkese seni tanıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ Bucky Barnes x Reader (Türkçe)
Storie d'amoreHayatın sıkıcı ve monotondu. Ne çok önemliydin, ne de önemsiz. Ama bir gün esrarengiz bir durumla hayatının tamamen değiştiğini fark ettin. Peki ya değişen tek şey senin hayatın değilse? Bir anda kendini Marvel evreninde bulan SENİN hikayen. - Çok s...