"NEEEE"
Şu an şaşkınlıktan ve sevinçten ne diyeceğimi bilemiyordum.Tek tepkim bu olmuştu.
"Bağirma,jisoo ne demeliyim bilmiyorum"
Şaşkınlığımi sonra yaşamak adına kenara atıp ellerini ellerim arasına aldım.
"Bak jennie,ben aşk uzamanı veya ona benzer birşey değilim,fakat benden bir yanıt bekliyorsan öncelikle sugayı çok tanımıyorum dısarıdan biraz soğuk biri gibi duruyor,sevdiklerine karşı ayrıdir bilemem benim düşüncem bu.Eğer sende seviyorsan çıkabilirsin,sugaya güvenim var ve açıkçası yakısıcağınızı düşünüyorum.Benim düsüncem bunlar ama önemli olan senin düşündüklerin. Şimdi söyle bana jennie kim sende yoongiden hoşlanıyormusun?"
"Bilmiyorumki jisoo,yoongiyi üzmek istemiyorum.Aslında ilk arkadaş olduğumuz zamanlar yoongiye ilgi besliyordum ama şimdi değişti ve ben sanırım j hopeden hoşlanıyorum"
Dediğine şaşırmamıştım,ama j hope yi demesini beklemiyordum acıkçası.
"Jennie,sevmediğin birini zorla sevemezsin ve eminim yoongide bunu istemez."
"Yoongi zaten fazlasıyla içine kapanık onu dahada üzerek içine kapanmasını istemiyorum,istemsizce onun yaralarını sarmak dertlerine derman olmak istiyorum"
"Bak dediğim gibi ben aşk işlerini bilmem ama bildiğim bir şey varsa senin azda olsa ondan hoşlandığın"
"Emin değilim jisoo,ondan düşünmek için biraz zaman istediğimde bile yüzü düşmüştü.Sanki küçücük bir şey söylesem güzel kalbini kıracağim diye çok korkuyorum,güzel güşüsünu soldurmak istemiyorum"
Jennienin bu halleri benide üzüyordu, bu kız kesinlikle bunlari hak etmiyordu baskalarını düşüneceğim diye kendi düşüncelerini takmıyordu bile.
"Bak jennie,seni ilk tanıdığım günden beri çok sevdim.Çok tatlı birisin,çok güzelsin,çok yardım seversin,kalbin çok güzel.Fakat başkalarını üzmeyeceğim diye kendi fikirlerini umursamamazlık yapamazsın"
Yüzü biraz düşmüş gibiydi,özür dilerim jennie kim.Sen karşımda böyle üzgünken derdine derman olamadığım için çok üzgünüm.
"Bak istersen,ben yoongiyle konuşurum hem bu sefer belki kendimi açiklamak zorunda kalmazsın ve kendini üzmezsin."
"Bilemiyorum,aşık olduğunu bana söylemişken şimdi seni yollayıp onu dahada üzmek istemiyorum."
"Çok üzgünüm jennie,bu işlerde hiç iyi değilim.Şimdi gülümse ve o güzel kalbinle biraz yanlız kal,yoongiye hissettiklerini düşün."
"Selam kızlar"
Yanımiza gelen kız ile ikimizde oraya döndük.Bunu tanıyordum,bizim sıniftaydı ve sanırim ismi momoydu
"Selam"
Kız fazlasıyla çekingen duruyordu ve sanki bir şey söyleyecek gibiydi.Tatlı bir gülümseme yerleştirdi suratına ve konuştu.
"Kizlar j-hope bana çıkma teklifi etti"
Duyduğum şeyle şoka girmiştim.Momo hala çok güzel bir şekilde gülümsüyordu.Yüz ifadesini gorebilmek için suratımı jennieye çevirdiğimde suratında acı bir gülümseme vardı.
"Bende kabul ettim.Şu an çıkıyoruz,çok mutluyum"
Kız bana hiç yapmacık gelmiyordu aksine tatlı ve yardım severdi,okuldan sonra kurslarda bir kac kez aramızda konuşma geçmişti.Fakat sadece o kadardı yani tam olarak momoyu tanımiyordum.
"Senin adına çok sevindim"
Yine yapmıstı işte,başkalarınin mutlulugu onun mutluluğuydu.Daha deminki surat ifadesinin yerini sicacık bir gülümseme almıştı.
"Bende çok mutlu oldum momo, umarım güzel bir ilişkiniz olur"
"Teşekkürler ikinizede,jennie bir benimle gelirmisin seninle biraz konuşa bilirmiyiz"
Tatlıca sorduğu soruya jennie tabiki hayır diyememiş ve masadan kalkmıstı, bende sınıfa çıkıp biraz test çözmeye karar verdim.
Sınıfa girdiğimde taehyung yoongiyle konuşuyordu,sadece ikisi vardı zaten.
Beni görduklerinde ikisininde gözleri parlamıştı.
"Jisoo bir gelebilirmisin"
Yoongi böyle şirin sorusuna tabiki hayır diyememiş ve gülumseyip yanına gitmiştim.
"Evet yoongi"
"Biliyormusun bilmiyorum ama ben jennieden hoşlanıyorum ve büyük bir ihtimalle sanada söylemiştir"
"Evet söyledi"
"Sana cevabını söyledimi"
Sorduğu soruya biraz kararsız kalmıştım.Jennie şu an istiyor gibi durmuyordu ama şimdi bunu söyleyip yoonginin umutlarıni suya düsürmekte istemiyordum.
"Birşey söylediyse söyleyebilirsin"
Bu seferde taehyung konuşunca biraz saşırmıstım açıkçası,arkadas bağları iyi olmalıydı.
"Eminim istemiyordur yoongi senin gibi birine neden baksınki,hem o j hopeden hoşlanıyordu"
Tzuyu yine her boka maydonoz oluyordu ve bu benim onun saçını başını yolmam için güzel bir sebepti.
"Ne geveliyorsun yine sen,j hopeyle momo çikıyor tzuyu.Sozlerine dikkat et neden jennie bakmayacakmış yoongiye"
Sadece ben karşılık veriyordum ve kimseninde beni savunmasına ihtiyacım yoktu.Fakat yoonginin kırıldığına emindim,şimdi surat ifadesine bakarsam içim parçalanacaktı.
"Jennienin nasıl bir orospu olduğunu hepimiz biliyoruz"
"Ayağıni denk al tzuyu.Bir daha jennie hakkında konuşma"
Yoongi sonunda konuşabilmişti.İyidd demişti fakat tzuyunum pekte sikliyeceğini sanmıyordum.
"Sendenmi korkacağim yoongi"
Tzuyuya acayip derecede sinirlenmiştim yoongiyi kolundan tutup taehyunga kötü bir bakış attım.
"Yoongi bunun cevabıni jennieden duyman daha dogru olur,banada kesin birşey söylemedi zaten.Şimdi yanlış bir şey söylemiyeyim ama en yakın zamanda jennie sana cevabıni verecektik."
"Sorun değil cevabımi aldım"
Sinirle yanımdan ayrılan yoongiye bir şey diyememiştim.Yanlış bir şeymi dedim diye düşünürken arkamı döndüğumde neden yoonginin böyle kızgın olduğunu anlamıştım
Jennie,j hope'u öpüyordu.