Sonunda jennie revirden cıkmış, tzuyuda gereken cezasıni almıştı. Taehyung bu yaptığından pişman durmuyordu.Öylede olmalıydı bence
Şimdi ise bizimkilerle (j hope ve yoongi dışında) kantinde oturuyorduk.Ben de çikolatalı sütümü yudumluyordum bir yandan.
"Kızlar galiba ben ilacı içmeyi unuttum"
Daha bir belirti yoktu,önemli olanda bişey olmadan içmemdi zaten.
"Hemen sıniftan getireyim"
Baek oturduğu yerden kalkıp koşarak sınıfa ilerlemişti.
"İyisin dimi"
Namjoon bu aralar hiç konusmuyordu, veya ben duymuyordum.Şimdi konuşunca bir garip gelmişti.
"Iyiyim"
Kafasıni sallayıp jin ile konuşmaya devam etti.Bende kızların konuştuklarına kulak misafiri oldum.
"Kızlar bu hafta sonu nct u nun konseri varmış."
İçtiğim süt boğazımda kalmıştı,deli gibi öksürüyordum.
"İyimisin"
Öksürüğüm durur durmaz heyecanla konusmaya basladım.
"Gidicekmisiniz konsere"
Kızlar bir birlerine bakıp bana döndüler
"Ben jungkooku ikna edebilirsem gidicem"
Jungkook izin verirdi bu yüzden listeye lisayı eklemiştim.
"Bende jimine söyliycem ama o fazlasıyla kıskanç"
Rosé bıkkınca nefes vermişti,kiskanç sevgili sorunsalı.
"Ben tek gitmek istemiyorum birini bulursam giderim"
Ah be jennie,şimdi yoonginin teklifini kabul etseydi belki gidebilirlerdiniz.
"Birlikte gidebiliriz,baekhyun konserleri sevmez.Daha dogrusu kalabalığı ve sesi sevmez bu yüzden onu ikna edemem."
"Olur"
"Bir şey olursa ben sizi korurum"
Jin göğsünü şişirip saçma bir gülümseme kondurmuştu suratına.
"Ha,ha ve ha,kim kimi koruyacak acaba"
Jennie harika biriydi,yani hem erkek arkadasım hem kiz arkadasım olabilecek potansiyele sahip bir insandı.
Hala jennieye yürumediğim için kendime kızıyordum,fakat yinede biraz soğuk davraniyordum,yaptığının ne kadar yanlış olduğunu kendiside anlamıştı.
Ama iş işten gecmişti,2 yakın dostunu kendinden soğuttu.Yoongiyi bulduğunda konuşmak istiyordu.
Ancak yoongi o günden beri okula gelmiyordu ve jennie fazlasıyla endişeleniyordu.
Arıyordu,telefon araniyordu fakat acmıyordu.Bu hikayede jennie dısında herkez haklıydı.
Yinede bunu yüzune vurup uzmek istemiyordum.Jennie çok çıtkırıldım bir kizdı ve onu üzmek isteyeceğim bir milyonuncu son şeydi.
Baek ilacımı getirmişti ve hemen içmiştim.
"Nct u konseri var gelicekmisiniz?"
Jennie sorusunu yoneltince kimseden ses çıkmamıştı.
"Hadi ama,birlikte gidelim.Hem bizi orda kaçırırlarsa"
Rose dudagını büzüp aglamaklı sesiyle konuştu.Jimine yalakalık yaptıği belliydi