🌼özel bölüm🌼

271 25 19
                                    

"Merhaba sevgilim,sen yanımızdan ayrılalı 2 sene oluyor.Cidden,neden bıraktın beni.O güzelliğine doyamadan neden olmaman gereken bir yerdesin. Hani bana hep derdin,hiç ayrılmayalım diye.Neden sen benden ayrıldın sevgilim.Bak sana en sevdiğin papatyalardan getirdim,cennette mutlumusun güzelim.Oradada papatyalar varmı,oradada koklayıp doyamadığın çilek kokum varmı. Kıyafetlerine sinen güzel kokun yavaşça siliniyor,çünki her saniye kokluyorum.Bu 3. Yıl dönümümüzü keşke ikimiz kutlasaydık, mutlu yıllar güzelim"

Bu sırada taehyung sevgilisinin hediye ettiği papatyalı kolyeyi eline aldı.Öptü kolyeyi,çünki jisooda son öpücüğünü o papatya kolyeye vermişti.

Sevgili oldukları süreçte yeni bir hastalığa yakalandı.Buda kansızlik hastalıgıyla birleşince ölümu tetikliyordu,çokta yaşayamadı zaten jisoo.

2 senede çok şey değişti tabiki, taehyung ikisinin hayatını anlatan bir kitap yazdı ve ünlendi.Hikayeyi okuyanlar bunların uydurma olduğunu düşünselerde taehyung onlara gerçek olduğuna inanmalarınıda sağlamadı.

Kitabındaki son sözleri şunlardı.
"Gittin...
Ve solumda kaldın...
Ve soluğumda...
Ve sonumda..."

Mezarlıga bir demet papatya bıraktığinda kulağında hissettiği nefes ile kendine geldi.

"Mutlu yıllar sevgilim"

O günden sonra taehyungdan haber alınamadı,kimse bilmiyorduki taehyung jisoosu ile gök yüzünü süslüyordu.

ꨄ︎𝘓𝘖𝘖𝘒 𝘈𝘛 𝘔𝘌ꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin