kansızlık

483 39 13
                                    

"Jisoo!"

İsmimi duymamla dikkatim dağılmıştı.

"Efendim"

"İki saattir sana sesleniyorum,nereye bakıyordun öyle"

"Hiiç.Neden sesleniyordun"

"Hadi dans edelim"

Gözlerim büyümüştü,asla dans edemezdim zaten çekiniyordum birde dans etmek.

Kesinlikle yerin dibine girerdim.

"Ben dans etmiyeceğim sen et"

"Yaa ama sen dans etmezsen bende etmeem,bak bizim kızlar ne de güzel eğleniyor"

Parmağıyla gösterdiği yere baktığımda rosé ve lisanın dans ettiğini görmüstüm. Eğleniyor gibi duruyorlardı,ne saçmalıyordum tabiki eyleniyorlardır.

"Bilemiyorum jen ben cok utanıyorum ve dans edemiyorum"

"Kimse edemiyor,hadi gel"

Kolumdan çekilmemle mecburen gitmek zorunda kalmıştım.

Aslında biraz dans edince akışına bırakıyorsunuz.Ve bende şu an bunu yapıyorum,kızlarla gülüp eğleniyorduk.

Partilerde hep oturur dans edenleri izlerdim,daha doğrusu erkek keserdim ama dans edenleride izliyordum.

"Vay vaaay jisoo da buradaymış"

Arkamı dönmemle iğrenç bir yüz ile karşılaşmam uzun sürmemişti.

Sadece bir gün eğlenmek istiyordum onuda bok ediyorlardı.

"Jisooyla uğraşmayı kes tzuyu"

Jennieye beni koruduğu için teşekkür etme manasında gülümsemiştim.

"Şimdide jisoo nun avukatımı oldun jen"

"Sanane tzuyu"

Kaşlarım çatılmıştı,bu hayatı bana zehir etmeye bayılıyordu herkez.

"Ne istiyorsun benden tzuyu"

İlgilerini ben çektiğimde kollarını bağlamış ve aşağılayıcı bir bakış atmıştı.

'Kendini ezdirme jisoo,kendini ezdirme' güçlü durmalıydım.

Sinirimi bozan diğer şey ise taehyungun bizi izlemesiydi.Çoğunlukla bana bakıyordu çünki sürekli göz göze geliyorduk.

Gözlerin kalbe zarar kim taehyung.

"Defol buradan"

Histerik bi gülüş atmıştım

"Senin emirlerine uyacağımımı sanıyorsun"

"Uymuyorsan,uyamlısın.Sonuçları kötü olabilir"

Gülmemek için dudaklarımı yiyordum. Kesin rujum silinmişti.

Buradan gitmek istiyordum.Ama eğer gidersem kendini bir bok sanacaktı.

Zaten bok.

Sonunda taehyung tzuyuyu alıp gittiğinde mutlu olmuştum.Benimle yeterince uğraşan insan vardı fakat tzuyu hepsine eşitti.

Bütün düşmanlarım=tzuyu

Yerime yeniden oturmuştum çünki üşüyordum.Endişeyle yanıma gelen roséye bakmıştım,ne oluyor.

"Unnie sen iyimisin"

"E-evet rosé"

Üşüdüğümden dolayı titreyen sesim roséyi dahada tedirgin etmiş olmalıydı fakat tedirgin olacak ne vardı anlamıyordum.

Gözum mosmor olan ellerime kaydığında kansızlık ilacımı içmeyi unuttuğumu hatırlamıştım.

Çok sürmeden soğuktan donan ve bir yandan kısılan gözlerimle son duyduğum jennienin jisoo diye seslenişleri idi.

Taehyung'dan

Tzuyunun ısrarları üzerine zar zor partiye gelmiştim.Normalde tzuyunun ısrar etmesine asla gelmezdim fakat tzuyu benim çok büyük bir sırrımı biliyordu.

Bunuda koz olarak kullanıyor bana yakın olmaya çalışıyordu,ve yine böyle yapmıştı.

Tzuyunun dediklerini dinlemeyerek etrafta gözlerimi gezdirmiştim.Jisooların oturduğu yerde büyük bir topluluk vardı.

Tzuyuyu tek bırakıp oraya ilerlemiştim. Jisoonun mosmor ve baygın vücuduyla karşılaştığımda o an aklıma gelmişti.

Hey ver onu bana!

Boş koridor ayak sesleri ve taehyungun gülüşme sesleriyle dolmuştu.Sınıf arkadaşının ilacını almış ve kaçmıştı,fakat bilmiyorduki o kansızlık ilacıydı.

Bir süre sonra arkasından gelmediğini fark edince kendine pusu kurduğunu düşünmüştü fakat öyle değildi.Biraz ilerleyince arkadaşının yerde mosmor ve baygın vücudunu görmesiyle başından aşaģıya kaynar sular dökülmüştü.

Bunu ona o yapmıştı ve herkez taehyungu suçlamıştı kız hayatını kaybetmemişti fakat büyük psikolojik sorunları ortaya çıkmıştı.

Ailesi taehyungun yaptığı işi bitirmesini söylemişlerdi.O kızı düzeltip onunla evleniceğine dair söz vermişti.

Ve bu kız tzuyu idi.

Jisooyu kucakladığı gibi koşmaya başlayan taehyung korkuyla çokta uzak olmayan hastaneye götürmüştü bir yandan kızı biraz ısıtmaya çalışıyordu. Fakat nafile.

Hastaneye girer girmez sedyeye alınan jisoo bir odaya alınmış ve hazırlıklar yapılmıştı.Tzuyunun bunu ailesine söyliyeceğini bilsede jisoo taehyung için anlamsız bir şekilde özeldi.

Bu yüzden iyileşmesini umuyordu, düşünmeye başladı.

Acaba başka birisi olsa onun için bu kadar endişelenirmiydi.Onun için bunu yaparmıydım.

Telefonunun çalmasıyla cebindeki telefonu çıkardı ve ekrandaki yazıya baktı

'Tzuyu'

Meşgule atıp hastaneden çıktı ve eczaneye gitti parası yettiğince kansızlık ilacı aldı ve hastaneye geri döndü jisoonun el çantasına 3 kutu ilaç koymuş bir tanesinide kendi cebine koymuştu.

Belki jisoo unutur diye.Neden bu kadar düşünüyordu jisooyu bilmiyorduda ama onun iyi olması için uğraşacaktı.

Tzuyuyu kurtaramasada belki jisooyu kurtarabilirdi.Tzuyu artık kansızlık hapı içmiyordu başka haplar,ilaçlar kullanıyordu.

Çok geçmeden hastaneye jisoonun arkadasları geldiğinde cantayı kızlara emanet etmiş ve ilaçlarıni kullanmasıni unutmamasını söylemişti.

Son olarak onun buraya getirdiğini söylememesini rica etmiş ve hızlı admılarla hastaneden uzaklaşmıştı.

Bu hastalığı iyi biliyordu ve eğer mudahale edilmezse çok kötü sonuçlar sunuyordu. 

Bunlardan birisi ne yazıkkı can alıyordu.


ꨄ︎𝘓𝘖𝘖𝘒 𝘈𝘛 𝘔𝘌ꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin