"Hadisene baekkk"
"Ya tamam geliyorum"
Yarım saattir sarf ettiği aynı cümleyi yeniden söylemişti,kapının önünde hazır bir şekilde baeki bekliyordum.Normalde kızların işi uzun sürüyor derler.
Ama baek fazlasıyla oyalaniyordu ve bu beni bıktırmıştı.Chanyeola yakışıklı gözükmek istediği için kıyafet seçemiyordu.Halbuki bütün üstleri siyahken.
Bu kadar zor olmamalıydı,deyilmi. Sonunda merdivenlerden indiğini gördüğümde kamburlaşmış belimi dikleştirdim.
Giydiği kiyafeti görünce göz devirmeden duramamıştım.
(Bu sanırım kai ama siz baekhyun giydi olarak düşünün)
"Ciddimisin"
Baek saçma bir yüz ifadesiyle kol saatini takmaya çalışıyordu.Dediğim şeyle dudağını burnuna deydirdi.Bu onu komik yapıyordu.
"Ne"
"İki saattir bunumu giydin"
"Evet,hadi çıkalım"
Kollarımı bağlayıp bıkmış bir şekilde evden çıktım ve baeki beklemeden yürümeye başladım
Okula giderken tesadüfen taehyung ve tzuyuya rast gelmiştik.Bir kaç gün şu suratı gormemek bana ne kadar iyi gelsede şimdi yine görünce garip gelmişti.
Saçını kahverenginin bir tonuna boyatmıştı.Taehyungda siyaha boyamış ve fön çekmişti.Uzaktan bile belli olan pamuk gibi saçları fön yaptığına işaretti
Tzuyunun bizi görmemesi güzeldi.Şu an onunla uğraşacak enerjim yoktu.
Okulun bahcesine girdiğimizde tzuyu taehyungun yanağından öpmüştü. Taehyungun bundan pek hoşnut olmadığı ortadaydı fakat oda tzuyuyu öpmüştü.
Baekhyun ile birbirimize bakıp kusmuş gibi yaptık.Yaptıkları iyrenç değildi.Tek iyrendiğim tzuyuydu.Böyle bir kız beni öpse kafamı kesip atardım,gercekten.
Sınıfa girdiğim gibi jin ve rosenin yanımda bitmeleri bir olmuştu.
"Jisoo söyle,benim için bir kere dans edermisin"
Rosenin sorduğu soruyla afallamıstım.
"Etmez eminim."
Jinin konuşmasından sonra kaşlarımı kaldırdım.
"Ederimde hangi dans ve neden"
Rose zafer kazanmışçasına jine dil çıkarmış ve geri bana dönmüştü.
"Taylandın bir dansıymış.Biz yaptık ama olmadı,bende sen yapabilirsin dedim ama jin inanmadı"
"Bilemiyorum rose yani dans ediyorum ama çok zor bir dansmı"
"Hayır hayır.Lisa gel ve göster"
Lisanın yaptıklarını izlediğimde şasırmıştım,garip bir danstı.Herkez bana tezaurat ederken bende müziğin baslamasını bekliyordum.Baek bile dans ettiğimi bilmiyordu bu yüzden şaşkındı
Lisayla birlikte dansı yapıp bitirdiğimizde çok eylenmiştim.Çok hoşuma gitmişti
Herkez yerine geçtiğinde hala dans etmeye devam ediyordum.
"Hoca geliyor"
Jennienin uyarısına güldüm
"Geleceği varsa göreceğide var"
"Demek göreceğimde var kim jisoo"
Arkamda bayan kimin sesini duymamla yerimde durdum.Arkamı dönüp bir çift çatık kaşa en içten gülümsememi sundum
"Hayır efendim size demiyordum"
Kesin yırtamayacaktım.Yalan söylemeyi beceremezdim zaten, umarım disipline yolllamazdı.
"Kime diyordun peki"
"Bana diyordu efendim"
O tok ses yine konuşmuştu.Taehyungdu bu,arkam dönük olmasada herkezin ikimize baktığına emindim.
Çatık kasların yerini muzip bir gülümseme almıştı.
"Yerine gecebilirsin"
Derin bir oh çekip yerime oturdum. Baek hala gülmekle meşgüldü fakat ben aklımin bir kenarına taehyunga teşekkür etmeyi yazmıştım.
Bu birazda bayan kimin vicdanıydıda, kolay kolay herşeye kızamaz kızsada uzun bir süre ciddi kalamazdı.Bayan kim yerine şu an da bay park olsaydı, okuldan bile atılmış olabilirdim.
Bu yüzden şanslı olduğumu düşünerek kendimi avuttum ve daha fazla bayan kimi kizdırmadan dersi dinlemeye başladım.
Yakın zamanda sınavlarımız oldugu için ön hazırlık olarak test dağıtmıştı. Herkez testi çözmeye çalışıyordu,bayan kimin dersinde dediği bir şeyi yapmamak gibi bir seçenek yoktu.
Ne kadar yufka yürekli olsada sert bir kadındı ve kimse bayan kimin gazabına uğramak istemezdi.Yani dersteyken başka bir şeyle ilgilenemez veya verdiği ödevi,testi yapmamazlık yapamazdınız.
Testin ilk sayfası çok kolayken arka sayfa anlayamadığım bir kaç soru ile doluydu.
Bayan kim yanlışıda kabul etmezdi, eğer bilmediğiniz birşey varsa ona hiç çekinmeden sorabilirdiniz.Ama bilmediginiz halde sormamanız ve yanlış yapmanıza kızardı.
Beynimi en son hücresine kadar yorarak,son sorularıda çözmüştüm. Yanımda getirdiğim diğer bir türkçe testini çıkararak onu çözmeye basladım.
Bu okula baslayalı en fazla bir kaç hafta olsada bayan kimin huyunu anlamıştım.Sürekli yanımızda bir test bulundurmamızı söylerdi,boş duracağımıza bu zamanımızı daha çok çalışmaya harcamamız hoşuna gidiyordu.
Testimi çözüp doğrularını kontrol ettikten hemen sonra zaten zil çalmıştı
Aklıma taehyung gelince hızlı adımlarla yanına gittim.En sıcak gülumsememi suratıma yerleştirip konuştum
"Teşekkür ederim"
O ise takmamış ve bir şey demeyip kalkıp gitmişti.
Bu çocuğu dövmemem için bir sebep istiyorum.Yakışıklı
Tamam dövmiyecektim ama cidden sinirim tepeme çıkıyordu.Ne vardı su aptal inadını kırıp biraz konuşsa.
Tzuyunun iğneleyici bakışları beni rahatsız ediyordu.Ne bakıyorsun diyesim vardı da şu an istiyeceğim en son şey tzuyuya bulaşmaktı
Bu yüzden baeki aldığım gibi kantine indik.Chanyeol baeke ısınmış olucakki kendi masasına çağırıp arkadaşlarıyla tanıştırıyordu.
Bense tek başıma oturup kahvemi yudumluyordum,şimdi jennie gelsede beni eğlendirse.
"Jisoo"
Jennienin ismimi haykırısıyla arkama döndüm,bu gün şanslı olduğuma bir kez daha kanaat getirmiştim.
"Evet jennie bir sorun mu var?"
"Evet,çok büyük bir sorun"
Endişeyle karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu ve konuşmasına devam etti
"Yoongi"
"Yoongiye bir şey mi oldu jennie"
"Hayır ama"
Duraksamıştı
"Jennie söyle lütfen endişeleniyorum"
"Yoongi...bana çıkma teklifi etti jisoo"