8 saat mi?
İyi de neler oluyor böyle neyim var benim. Korkuyorum ve bu basit bir his değil. Herkes korkudan bahsedip duruyor anladım sanırım korku kimsenin bildiği bir şey değil çünkü herkes için farklı kimini olmayan yaratıklar uyutmuyorken kimi böceklerden korkuyor kimi sevdiğini kaybetmekten kimi ise parasını kaybetmekten korkuyor anladığım kadarıyla korku biraz insanlıkla bağlantılı.
Arya ile bir müddet bakıştıktan sonra ayağa kalkıp tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkamalı ve kendime gelmeliydim. Adımlarım sakin ve seriydi. Tuvalete gidip yüzümü yıkadıktan sonra odaya kızların yanına geçtim. Bir müddet sonra filim izleme kararı aldık ve Arya' nın ısrarla tavsiye ettiği Black filmine başladık Pare;
"Felaketi hissedemem ama kokusunu alırım canım yaklaşıyor" dedi
Dediklerinden bir kelime bile anlayamadım. Çok geçmeden kapı çalındı. Alacaklı gibi vurulan kapıyı açmaya günah keçisi olarak ben gittim.
Karşımda Refet' i görmeyi açıkçası hiç beklemiyordum, hele bana sarılmasını hiç beklemiyordum. Refet bana baktı ben pek bir şey anlamadan gözlerine bakıyordum. Sonunda bir iki kelime edebildim ve;
"Refet sen.... ne? ne oluyor?" diyebildim Refet;
"Erda sen sen nasılsın?" dedi
"İyiyim iyiyim de ne oluyor anlatsana" dedim
"Önemli bir şey yok sadece sadece Bora iyi olmadığını söyledi de o yüzden geldim" dedi
Buna inanmak imkansızdı sadece arkadaşın iyi değil dediği için kim birini görmeye giderki hem telefon çoktan icat edilmedi mi? bu oldukça saçma bir sebep bende;
"Hmm anladım içeri geç istersen" dedim
"Yok sağol ben gideyim artık." dedi
Arkasına bakmadan gitti neydi bu şimdi
***REFET***
Bora ile yolda yürürken babasına yakalanışımızın ve azar yiyişimizin hemen ardından yürümeye koyulduk. Yaklaşık yarım saat bir saat sonra başım dönmeye ve midem bulanmaya başladı. Tüm bedenimi gezen bu ağrının hemen ardından Bora' ya tutundum. Boranın sesi boğuklaşmaya etraf kararmaya başladı.
Erda' yı gördüm bir ormandayız yada başka bir yerde tam anlayamıyorum sadece burada yeşil ve siyah renkleri oldukça baskın. Erda' nın arkasından bir adam belki bir kadın sesi yükseldi.
"SENİN YÜZÜNDEN" diyordu
Erda iyice korkmaya başladı bir kadın ve bir adam sırt sırta mücadele ediyordu. Bir adam tam göremediğim ama uzun olduğuna emin olduğum bir adam her ikisini de bıçakladı Erda yerdeydi etrafını dönen ve rüzgara benzeyen yine o kurtlar geldi Erda ' nın etrafında dönüyor ve onu koruyorlardı. Erda biraz toprağa gömülmeye başladı aynı şekilde bende ayaklarımdan gömülmeye başladım.
Burası bir bataklıktı ve oldukça hızlı bir çekim gücüne sahipti. Adam Erda' nın arkasında belirdi Erda yerde yatarken uzun ve oldukça görkemli bir kılıcı Erda' nın sırtına sokacaktı ki kendime geldim.
Bora 'yı orada bırakarak uçar adımlarla yurda gittim. Kapıyı Erda açtı ve bi anlık aptallıkla sarıldım. Çok geçmeden saçmalayıp gittim. Kafam karışmış ne yapacağımı şaşırmıştım Bora 'nın koluna girip uzaklaştık oradan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz Yörünge
Fantasyİçinde yaşayan bir varlıkla aslında nesli tükenmiş bir ırkı tek başına ayakta tutmaya çalışan albino hastası genç bir kız. Hayat acaba ona en zalim tarafını mı yoksa merhametli tarafını mı gösterecek?..