Nu știu pe cine să cred..

95 8 2
                                    

-Nu mai vreau niciodată să te mai văd Damon. Și dezleagă-mă, te rog.

Damon imediat a venit să mă dezlege de mâini și de picioare.

-Îmi pare nespus de rău că nu ți-am spus adevărul. Știi bine că eu nu ți-aș face niciun rău. Spune Damon cu încredere.

-Ok. Să presupunem că te cred, dar de ce m-ai mințit, de ce nu mi-ai spus adevărul? Spun eu dezamăgită.

-Eu... Încearcă Damon să spună ceva dar Jennifer îl oprește.

-Dragă, nu poți avea încredere în acest om. Poți avea încredere în mine. Tu de ce crezi că l-am întrerupt pe Damon? Pentru că spune numai minciuni. Cel puțin așa făcea când era cu mine. Dacă vrei pot să îți spun adevărul. Eu nu te-aș minți...

-Da, sigur. Așa le spui la toți! Spune Damon furios.

-Nici nu știu în cine să mai am încredere. Spun eu confuză.

-Pe mine să mă crezi. Spune Jennifer încrezătoare.

-Dacă mai iubi, pe mine mai alege! Spune Damon îngrijorat.

-Vă ascult pe amândoi... Dar mai întâi o ascult pe Jennifer.

-Ok... Totul a început în 1842 când l-am văzut pe Damon căzând dintr-un copac încercând să fure niște mere pentru mama lui care era bolnavă. Mi-am dat seama că s-a lovit după fața lui așa că m-am gândit să îl ajut fără să știu că viața mea o să se schimbe din acel moment. Totul a început frumos dar după un timp s-a schimbat și a început să se poarte agresiv.
-Nu e adevărat! Spune Damon
-Las-o să termine! Spun eu nervoasă.
-Așa... După un timp el m-a implorat să îl fac vampir, și până la urmă l-am făcut. După ce l-am făcut vampir a început să omoare pe toată lumea și să facă ce vrea el.. Am încercat să îl opresc dar nu am putut. El era un egoist, agresiv. Și din cauza asta l-am înșelat cu David.. Când a auzit acest lucru era să mă omoare dacă nu îl oprea David la timp. Eu mi-am înscenat moartea pentru că dacă nu îmi înscenam moartea Damon mă omora. Doar acum câteva zile m-a văzut și a încercat să mă omoare... Deci asta este povestea...
-Minte! Jessica, trebuie să mă crezi!
-Mă duc până afară să iau o gură de aer. Revin imediat. Spun eu o minciună.
-Bine, dar să te întorci repede!
Nu îmi venea să cred ce se întâmplă.. De ce el? Credeam că o să am o relație foarte frumoasă cu el. Nici nu știu pe cine să cred. Dar mai mult o cred pe Jennifer, chiar dacă nu o cunosc mult, eu pe ea o cred. Aș vrea să îl cred pe Damon, dar nu pot! M-a mințit prea mult și nu pot să mai am încredere în el. Ce oare să fac? Știu.. Am să ma duc la cabana buniciilor mei. Acolo sigur nu o să mă găsească Damon..
BANG! Capitol nou dragiilor. Sper că v-a plăcut!
Dacă v-a plăcut nu uitați să dați o steluță sau un comm. O să fiu foarte fericită. M-am gândit să postez în fiecare duminică. Vă pup dragilor :*

Dublura maleficăWhere stories live. Discover now