Deschid ușa cu un zâmbet larg,îmi dau jos pantofii și urc repede scările și merg până la mine în cameră. Deschid ușa și aprind becul.
*Cum a fost întâlnirea?*
Apoi am fost surprinsă să o vă pe Dede.
–Dede, mai speriat! Ce cauți aici?
–Păi m-am gândit să vin să văd cum a decurs întâlnirea ta cu Damon.
*Jessica îi povestește ce s-a întâmplat la întâlnire*
–Auzi, am cunoscut o fată pe care o cheamă Jennier și parcă semăna puțin cu tine. Ai vrea să o cunoști?
–Sigur, dar unde ai cunoscut-o? Zic eu cu o privire suspectă.
–Nu îmi aduc aminte... Cred că în oraș.
*Dede povs.*
În timp ce vorbeam cu Jessica am primit un mesaj de la Jennifer.
*Ne întalnim în pădure în 20 de minute, urgent!*
–Ăăă... Trebuie să plec.
–Auzi... Nu ai vrea să stai la mine peste noapte? Spun eu entuziasmată.
–Scuze, chiar nu pot.
–Ok... Ceau
Dede părea foarte suspectă. După ce a plecat am zis să o urmăresc.Mi-am luat o geacă neagră și am ieșit repede din casă.
Apoi am văzut-o pe Dede intrând într-o pădure foarte întunecată. Am văzut-o pe Dede și pe Jennifer, dar pe Jennifer am văzut-o numai de la spate. Avea părul ondulat, niște botine negre cu toc înalt, pantaloni negri de piele și o jachetă albastră.
Le auzeam pe Dede și pe Jennifer vorbind încet. Dintrodată Jennifer s-a întors cu fața, arăta exact ca mine.
Când am vrut să plec am călcat din greșeală pe o creangă. Și am văzut-o pe Jennifer venind repede înspre mine. Apoi a spus: ,,Tu trebuie să fi Jessica. Nu ne-am cunoscut încă, numele meu este Jennifer.''
Pam-Pam capitol nou! Sper că v-a plăcut! Vă mulțumesc din suflet pentru tot, vă pup! Pa, vampirilor! :*