Nu mai vreau niciodată să te mai văd!

122 5 0
                                    

Când am vrut să plec am călcat din greșeală pe o creangă. Și am văzut-o pe Jennifer venind repede înspre mine. Apoi a spus: ,,Tu trebuie să fi Jessica. Nu ne-am cunoscut încă, numele meu este Jennifer.''

-Cum e posibil? Cum se poate să arătăm la fel?! Spun spun eu înspăimântată.

-Tu ai sânge de Petrova.

Dintr-o dată ochii mei vedeau în ceață și numai auzeam absolut nimic.

Când m-am trezit eram legată de un scaun de mâini și de picioare. Eram foarte speriată. Apoi am văzut-o pe Jennifer venind înspre mine, ea era foarte fericită văzându-mă în starea asta. Apoi a spus:

-Uite cine s-a trezit! Spune Jennifer cu o privire răutăcioasă.

-Jennifer, de ce m-ai adus aici? Spun eu speriată.

-Pentru că vreau să văd cum suferi!

-Ce ți-am făcut?! De ce îmi vrei răul?

Apoi l-am văzut pe Damon intrând în cameră unde mă aflam eu cu Jennifer.

-Jennifer, te-am avertizat! Spunea Damon furios.

-Voi doi vă cunoașteți?

-Normal că ne cunoaștem! Noi ne cunoaștem din anul 1845. Noi doi am fost împreună până a apărut David. Eu mă întâlneam pe ascuns cu David. Apoi eu am rămas însărcinată cu David. Eu am născut un fiu, dar a fost luat la naștere de către mama lui David. Eu l-am căutat peste tot dar nu a fost de găsit. Oh, apropo! Eu sunt un vampir împreună cu Damon ,,iubițelul tău''

-Ceeeee? Am 2 întrebări! Cum naiba în anul 1845??? Și a doua: Voi sunteți ce???

-Ohh, nu i-ai spus încă? Ce iubit de doi bani. Nu pot să cred că am fost cu el! Spune Jennifer.

-Jessica, pot să îți explic... Spune Damon supărat.

-Nu trebuie să îmi explici nimic. Spun eu furioasă.

-Noi suntem vampiri, dragă!

-Nu mai vreau niciodată să te mai văd Damon. Și dezleagă-mă, te rog!

Dublura maleficăWhere stories live. Discover now