După acea Damon m-a întrebat dacă vreau să dansez. Eu am spus imediat că vreau,apoi a băgat o melodie lentă. Damon a venit din ce în ce mai aproape și a încercat să mă sărute. Dorința mea de-al săruta a fost la fel de mare ca și al lui,dar ceva m-a împiedicat:
–Îmi pare rău,dar nu pot...(Jessica)
Mi-am luat geanta și m-am îndreprat spre ieșire. Damon nedumerit a fugit imediat după mine.
D-Așteaptă!!
Atunci eu nu am mai făcut niciun pas și m-am oprit.
D-Ce s-a întâmplat? De ce ai fugit așa? De ce nu ai vrut să mă săruți?
J-Am vrut...Dar nu am putut. Ne-am cunoscut acum 2 zile... Nu știu nimic despre tine... Dar asta nu înseamnă că nu putem fi prieteni.
D-Eu cred că putem fi mai mult...
*Atunci Damon m-a sărutat*
Atunci un tunet s-a auzit și o ploaie a început. Atunci am simțit că încep să mă îndrăgostesc mai tare de el. După acea am început să zâmbim unui altuia. Damon mi-a dat jacheta lui și am fugit repede spre mașina lui. În timp ce conducea Damon,noi doi ne-am ținut de mână tot timpul. După acea ajunseserăm în fața casei mele. Ca un gentelman,după,Damon venise și îmi deschise ușa mașinii. Ne-am luat revedere printr-un sărut și am fugit repede în casă lăsându-l pe Damon în urmă.
*În casă*
Deschid ușa cu un zâmbet larg,îmi dau jos pantofii și urc repede scările și merg până la mine în cameră. Deschid ușa și aprind becul.
*Cum a fost întâlnirea?*...
Și acesta este capitolul...sper că va plăcut. Vă mulțumesc pentru cei 132 de cititori. Vă pup.