*În mașină*
D-Ce muzică îți place să asculți?
J-Rock și Pop,ție?
D-Și mie la fel. Avem lucruri în comun :)
J-Da.. :)
D-Tu ai frați?
J-Da,am o soră pe nume Sofia. Tu?
D-Nu,nu am...
Damon avea o privire foarte ciudată. Mie mi se părea că ascunde ceva... Dar nu știu ce să zic...
*Ajunsesem în parcarea de lângă club*
Eu eram umpic emoționată pentru că vroiam ca seara asta să fie perfectă. Vroiam să îl cuceresc pe Damon.
D-Coborâm?
J-Sigur :*
Apoi Damon îmi deschide ușa ca un gentalman și apoi mă apucă de braț. Eu mă simțeam ca o prințesă. Vroiam ca azi să am primul sărut cu Damon.
*Dede povs*
În timp ce dormeam am deschis ochii încet și am văzut o umbră.
–Jessica?! Ce cauți tu aici? Trebuia să fi cu Damon.
–Ce drăguț! Dar eu sunt mult mai simpatică decât ea! Numele meu este Jennifer Petrova. Jennifer e dublura mea!
–Cum este posibil?!
Apoi Jennifer mă ridică brusc din pat.
După acea spune Jennifer:
–Uită tot ce am vorbit! Mă vei cunoaște ca o prietenă foarte bună. Și tu îmi vei fi complicele meu.
*Jessica și Damon*
Eu și Damon am intrat în club.
D-Vrei ceva de băut Jessica?
J-Sigur. Aș vrea o Coca-Cola cu gheață și lămâie.
D-Imediat vine o Coca-Cola cu gheață și lămâie.
Apoi Damon mi-a adus Cola. Era foarte bună.
După acea Damon m-a întrebat dacă vreau să dansez. Eu am spus imediat că vreau. A băgat o melodie foarte lentă. Damon a venit din ce în ce m-ai aproape și....