Kaldığımız yerden devam ediyoruz :dSabah kalktımda nedense içim kıpır kıpırdı.
Eğer Rüzgar benimle tanışmassa ben onunla tanışırdım. Kaybedicek neyim var ki.
Derin bugün okula gitmiycekmis neymiş efendim canı istemiyormuş. Bende ısrar etmedim. O yüzden hemen hazırlanıp evden çıktım. Okula gelmeme az kalmısken yolda Rüzgarı gördüm. Fırsat bu fırsat yanından geçip koluna bilerek çarptım ve klasik bir şey olarak kitaplarımı yere düşürmüs gibi yaptım.
"Dikkar etsene öküz." diye cırladım suç ondaymıs gibi
"Asıl sen dikkat et! Bana çarpan sensin!" deyip yanımdan gitti. Harbi gerizekalı bir yardım et kitaplarımı al filmlerde hep öyle olurdu ama
Sinirlerime hakim olarak derin bir nefes aldım ve okula girdim.
Birisi gelip kolunu omzuma attı ve "günaydın." dedi. Gelen Egeydi.
"Günaydın."
"Noldu morelin bozuk gibi."
"Bişi olmadı ya gelirken kitaplarımı düsürdüm de."
"Bişi olmaz hemen sinirlenme böyle." diyip yanağımdan makas aldı.
Gözüm birden Rüzgara takıldı bizi izliyordu neden öyle baktığına anlamadım ama canım bi anda onu kıskandırmak istedi. Bü yüzden Egeye biraz daha yakınlaştım. Oda elini belime koyarak beni kendine çekti.
Rüzgarın ise koyulaşan gözlerinden korkmamak elde degildi.
Sınıfa gittiğimde yanım boştu. Bizim cadı Derin yoktu çünkü. Kafamı sıraya koydum. Bianda yanımda bi hareketlenme oldu. Kafamı çevirdiğimde gözlerimi pörtlettim.
Oharalar Rüzgar yanıma gelmisti ve elini uzattı.
"Tanışamamıstık ve bugün sabahki olay."
"Boşver unut gitsin." diyip elini sıktım
"Benim adım Sude." dedim. Konuşurkene sesim iyiki titrememisti çunkü cok heyecanlanmıstım.
"Memnun oldum." diyip gülümsedi. O gülümsemenden öpebilirmiyim acaba
Bende gülümsedim.
RÜZGARIN AĞZINDAN
Ege denen çocukla sarmaş dolaş sınıfa gitti. Onu kıskanmamıstım ama o oyle sandı. Sadece onu Egeye kaptırmamak istiyordum. Eğer Egeye aşık olursa butün planlarım suya düserdi. Bu yüzden ilk onu kendime aşık etmem lazımdı sonra intikamımı alıcaktım zaten. Hemen sınıfa girdim. Yanının boş olduğunu görünce hemen yanına oturdum.
Hemen tatlı nazik çocuğa bürünerek söze girdim ve elimi uzattım.
"Tanışamamıştık ve bugün sabahki olay."
"Boşver unut gitsin." dedi gülümsiyerek ve elimi sıktı. Bu gülümsemesi hiç değismemisti buna karsılık bende gülümsedim.
"Benim adım Sude." dedi içimden sadece adını değil herşeyini biliyorum dedim.
"Memnun oldum." diyip gülümsedim o da buna karşılık verdi. Planım tıkır tıkır gidiyordu.
"Bugün bişiler yapalım mı?" diyiverdim.
SUDENİN AĞZINDAN
"Bugün bişiler yapalım mı?" dedi.
Şok olmuştum. Organlarım içerde horon tepiyordu ve hemen teklifini kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM
Teen FictionHayatında hep kötü şeyler yaşamış bir insan nasıl bir anda mutlu birine dönüşür? Geçmişiyle geleceği arasındaki zincirleri nasıl kırar? Yoksa içinde ki kıvılcım ona yardım mı ediyordur?