SUDE
Sabah sabah bu bağıran da kim?!?
Ah tabiki de Derin.
Evet şu anda anırarak şarkı söylüyor,amacı ne bu kızın?? Hayır yani O Ses Türkiye ye gitse şarkıyı başlamadan bitirirler.
Küfürler mırıldanarak ayağa kalktım.
Beni bıraksanız yorgancazımla bir ömür boyu yaşarım.Sallana sallana banyoya doğru yürüdüm.Aynaya bakmaya korktuğumdan başımı yavaşca kaldırdığımda çığlık atmamak icin kendimi zor tuttum.
Supernatural da şeytan tipinde oynarım kesinlikle beni alırlar.Bu bahaneyle Dean ve Sam i de eve atardım.
Herneyse yüzümü yıkayıp,dişimide fırçaladıktan sonra hemen banyodan çıktım.
Dolabın başına geçip boş boş dolaba baktım. "Formalarım nerede benim? Uff kim bilir gene nereye tıktım. Homurdanıp aramaya başladım ve sonunda yatağımın altında buldum.Hangi ara koydum ben bunları buraya diye düşünürken Derin'in sesi beni düsüncelerimden ayırdı.Göz devirerek formamı giydikten sonra sallana sallana aşağıya indim ve konuşmaya başladım.
"Derin aşkım ne bu sabah sabah kulakları sağır olan teyzeler kalktı horon tepecekler sayende,sen beni uyandırıyorsun diye telefonun zil sesini bile ayarlamıyorum." dedim.
Derin sırıtarak bana doğru döndü ve konusmaya başladı.
"Hep benim önümü kesiyorsun Sude, neyim eksik benim Beyonce'den" dedi.
Kaşlarımı kaldırıp ona 'Sen ciddi misin?' 'Sabah sabah kafana saksı yerine kaya parçasımı çarptı' bakışı attım. Tamam bu kadar uzun bir cümleyi nasıl bir bakışla anlattım bilmiyorum ama Derin beni anlayıp kahkaha attı.Konuyu uzatmadan masaya baktım. İşte Derin Keser'in enfes sabah kahvaltısı hemen masaya oturdum ve yumuldum.
"Kızım yavaş ye biraz,nefes al okula daha var nede olsa"
"Yo kozom cok acoktom bon." gözlerim adeta bir gözleri kalp olan emojiye döndü.Derin şaşkın şaşkın bana bakarak kıkırdadı ve kahvaltımıza devam ettik.
*******
Kalvaltımız bittiğinde okula gitmek icin evden çıktık.Okula geldimizde bizim şapşikler Ege ve Mert karşıdan bize dogru geliyordu.Yanımıza geldiklerinde gülümseyip birbirimize sarıldık.
Hafıza kaybım olmadan önce böyle cok iyi arkadaşlarım varmıydı bilmiyorum ama simdiki zamana bakarsak cok şanslıyım. Beni düsüncelerimden ayıran Mert'in sesi oldu.
"Yavrularım,minik kuşlarım çok özledim sizi." diyip yanağımızdan makas aldı bende kıkırdadım.Evet Mert cok cana yakındır sürekli espiri yapar ve doyma gibi bi hissi yoktur bizim obiriğin buna rağmen yok yakısıklı fksnfks
Ege söze girince ona dogru döndüm
"Kızlar bugünde okul çıkışı bara gidicek misiniz?"
Evet anlamında kafamı salladım.
"Tamam o zaman yanınızda olmam gerek ortamları biliyoruz diğmi ve belki çıkışta bişiler yaparız."
"Olur olur bence güzel bi fikir koruyucum" dedim. Evet Ege bizi hep korur bende ona koruyucum derim ne kadar sert göründese çok tatlı maviş mavis gözleri falan fjskfhs
Birbirimizs gülümseyip sınıflarımıza çıktık.Sırama oturdum ve hoca sınıfa girdi. Yine mi bu kapçik ağızlı karı göz devirip kafamı sıraya gömdüm.
******
Okul çıkışında Derin ile bara geçtik.
Önlüğümü takıp iş başı yaptım.Etrafa göz geçirdim icerisi dolmaya başladı.Şu sürtüklere bak içimden saydırarak bardakları temizlemeye başladım.Yanıma Mina geldi ve konusmaya başladı.
"Sudeee bebegiiiim bana içicek bisileer verirmisiiiiin? Göz devirerek peki dedim ve viski doldurup verdim.Gözüm kıyafetlerine kaydı Derinle beraber ağzımız 'O' şeklini aldı. Derin'e "o ne beeğ" diye fısıldadım.Derin de bana "Göğüsler hodri meydan" dedi ve kıkırdamaya başladık. O sırada Ege yanımıza geldi.
"Naber kızlar."
"İyi Ege ne olsun iş güç" diyip yandan dil çıkardım o da karşımda sırıttı. O sırada 25 yaşlarında birisi geldi ve "Bir içki alabilirmiyim güzellik" diyip göz kırptı yandan Egeye baktığımda ellerini yumruk yapmıs çenesi kasılmıstı.
Adamın beni süzdüğünü hissedebiliyordum çok bekletmeden içkisini verdim ve önüme döndüm. Açıkçası oldukça yakışıklıydı ama diger piçlerden farkı yoktu.İçkisini ictikten sonra gitti ve Ege kendi kendine bisiler mırıldandı ama ben duyamadım.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.
Mesaj gizli numaradandı mesaji okurken ağzım 'O' şeklini aldı. Mesajda
"Bugün çok güzeldin,beni önceden tanıyordun taki siktiğimin hafıza kaybın olana kadar, seni tanıyorum ama karşına çıkıp kim oldugumu soylemiycem belki bir yerde yollarımız kesişir" yazıyordu.
İşte simdi sıçtım bu da kimdi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM
Teen FictionHayatında hep kötü şeyler yaşamış bir insan nasıl bir anda mutlu birine dönüşür? Geçmişiyle geleceği arasındaki zincirleri nasıl kırar? Yoksa içinde ki kıvılcım ona yardım mı ediyordur?