2.Bölüm

109 2 6
                                    

Merhaba arkadaşlar
Umarım bu bölümü seversiniz

Kalbim hızlıca atmaya başlamıştı.Ellerimin buz gibi olduğunu hissettim.Bu kim olabilir diye hafızamı zorlasamdam hic bisi hatırmalıyordum.

Ege yüzüme bakınca bisi oldunu hissetmis gibi kaşlarını çattı.

"Bişi mi oldu Sude?"

Derin bir nefes alarak sahte gülümsememi gönderdim.

"Hiç hiçbişi olmadı." dedim.

"Eminmisin"

"Eminim Ege hicbisi olmadi." diyip tekrar gülümsedim.Bana inanmamıs gibi bakıyordu ama bunu ona anlatamazdım Derin'e anlatsam daha iyi olucaktı.Ege tekrar konusmaya başladı.

"Bak bana anlatabilirsin biri seni rahatsız mı ediyor yoksa?!" Göz bebekleri büyümüstü o mavi gözleri siyah gibi oldu sinirlendini anlamıstım beni iyi tanıdığı icin rol yaptımıda anlamıstı kesin tam ağzımı açmıstım ki Derin söze girdi ve derin bir ohh çektim yoksa Egeye ne diyecegimi bilemiyordum gercegi öğrenene kadar beni soru yağmuruna tutardı.

"Sude artık gidelim mi? Ben çok sıkıldım." dedi.

"Tamam sarı ördegim bekle önlüğü yerine bırakayıp" deyip Derin'e göz kırptım.

"Ben sizi eve bırakayım." diye söze girdi Ege.

"Olur vallaha boş bardakları toplamaktan ayaklarım dev ayağı gibi şisti" dedi Derin.

Dev ayağımı?  Onun bu hayal gücüne hayranım kıkırdayarak Derin'e baktım o ise yaşlı teyzeler gibi bacaklarını ovuşturuyordu.

Daha fazla onları bekletmeden bardan dısarı cıktık.Sonunda temiz hava

Ege arabanın kapısını açtı ve

"Buyrun hanım efendi" diyip yamuk bir gülüş yolladı.Bazen bu cocuk nasıl bu kadar centilmen olabiliyordu anlamıyorum.

"Teşekkürler bayım." diyerek arabaya bindim.Derin arabaya coktan binmis bize bağırıyordu.

"Hadi be ne bekliyosunuz orda iki saattir."

Egeyle kaşlarımı kaldırıp birbirimize baktıp kıkırdayıp arabadaki hanım efendiyi bekletmeden arabaya bindik ama benim aklım hala o mesajdaydı acaba kimdi keşke hafızam yerinde olsaydı.

Ya psikopat biriyse ya katilse yok artık hafızamı kaybetmis olsamda ne isim olurdu benim öyleleriyle. Ege'nin sesiyle irkildim.

"Sude on saattir sana sesleniyorum hic duymuyorsun."

"Özür dilerim Ege ya camdan dısarısını izliyordum." diyip bi yalan uyduruverdim.

"Pekala.Öyle olsun bakalım,benim burnuma pis kokular geliyor ama" dediginde Derin arkadan konusmaya başladı.

"Koku benden geliyor olabilir.O kadar pis ter kokan insanların arasından geçip o boş bardakları toplamak ayy düsündükce midem kalktı bak."dediginde Derin'in o yüz ifadesini görmeniz lazımdı.Limon yiyen küçük bebekler gibi yüzünü buruşturmustu.

Gülmemek icin dudaklarımı birbirine bastırdım.

*******

20 dakika sonra eve varmıstık.

"İşte geldik."

"Sağol Ege." diyip gülümsedim ve Ege'nin hiçbitmeyen hatta her akşam hiç bıkmadan söylediği sözü soylemeye başladı.Bende o sozu diyecegini bildim icin aynı anda söylemeye başladık.

KIVILCIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin