**********
Derin şu anda ağzını kocaman açmış beni dinliyordu.
"Oha kızım" diyip kafama vurdu.
"Ne yaaa." diyip sızlandım.
"Kızım sende ki de ne yüzssüzlük çocuğu daha tam tanımadan ne bu yakınlaşma."
Aslında haklıydı. Derin'in bu dedikleri içike kurt düşürdü. Rüzgarla daha dün bir bugün ikidir tanışıyoruz bana bu kadar yakın olması pekte içime sinmedi açıkçası.
"Biliyormusun Derin ilk defa doğru bişi söyledin." diyip sırıttım.
"Ben herzaman doğruları söylerim cınım." deyip çok bilmiş kocakarı teyzeler gibi kollarını göğsünde birleştirdi. Bende kahkaha atamadan da duramadım tabi.
***********
Şuan okuldayım. Derin'in akşam bana hiç üşenmeyim yazdığı o listeye göz atıyorum .
1-Rüzgariye'ye fazla yüz verme
2-Kendini ağırdan sat
3-Rüzgariye'nin yanında fazla kikirdeme
4-Rüzgariye'yi fazla kendine yakınlaştırma vs.vs.Rüzgara, Rüzgariye diye de isim koymus bulunmaktayız.
Karşıdan Rüzgariyenin ammaaaaan Rüzgarın geldiğini görünce listeyi buruşturup cebimin içine tıkıştırdım. Benide alıstirdı Rüzgariye demeye ya salak kız diyip içimden kıkırdadım.
"Güzellik."
Rüzgar bana güzellik dediiğ. Ama yüz vermiycem listedeki ilk kural
"Sude." kaşları çatılmış bana bakıyordu. Korktum lan
"Efendim."
"Sana güzellik diye kaç kere seslendim duymuyor musun?"
"Bana mı demistin sen onu? Hiç fark etmemişim." diyip kestirip attım.
"Senden başka güzel varmı burada." dedi ve bana biraz daha yakınlaştı. Nefesini boynuma doğru üflediğinde hemen ondan biraz daha uzaklaştım.
Noldu der gibi bakış attı. İkinci kural kendini ağırdan sat"Rahatsız oldum kusura bakma."
Ups çenesinin kasıldığını taa bir metredeki insan bile görebilirdi. Cidden ürperdim lan
Elini yumruk yaparak hızlıca yanımdan kalkıp gitti.RÜZGAR'IN AĞZINDAN
Bu kıza ne oldu böyle?! Düne kadar onu etkilediğimi ve birazcık da olsa benden hoşlandığına adım gibi emindim. Bianda bu kadar değismesi çok tuhaf. Okuldan çıkıp Onur'un yanıma gittim. Onur benim küçüklüğümden beri yanımda olan tek kişi benim bu kadar çekici yakışıklı karizmatik bütün kızların ilgisini üzerine çeken istediği her kızı elde eden bi dakika konu değisti neyse onum sayesinde evrime kafa attım.
Asıl konu şu Onur, Sudeyi tanıyor hatta benim için onu takip ediyor. Hey onu nasıl buldum sanıyorsunuz tabiki Onur sayesinde(Hani şu ilk bölümde bardan içki istiyen çocuk varya ultra daş olan)
"Dostum bilirsin kızlar iste kendini sana ağırdan satmaya çalısıyor. Biraz nazlı şeytan galiba." diyip elini omzuma koydu.
Doğruydu bu neden benim aklıma gelmediki o arkadaşı adı neydi Derin iste o kız Sudeye bişiler demis olmaliki Sude de ona uyuyor.
Demek öyle ha bu işe bulasmamalıydın kücük Derincik. Seni öyle bir derine batırıcam ki kurtulmak icin çırpınıcaksın ama kurtaranın olmıycak diye içimden geçirmeye başladım.***SUDE'NİN AĞZINDAN***
"Ne yani öylece kalkıp gittimi yani?"
"Duvarı yıkıp geçecek kadar öylece kalkıp gitmek demekse öyleydi"
"Ooo atarlı genç"
"Derin öyle deme cidden sinirliydi diyorum sana sence şu listeye artık uymasak mı?"
"Saçmalama Sude. Daha yeni o listeyi uygulamaya başladın daha 1 saat bile olmadı." dedi ve sözüne devam etti.
"Hem o listeye eklenicek daha çok sey var."
"Ne gibi?"
"Bak Sude icimde nedense o cocuğa karşı kötü bi duygu var."
"Nası yani?"
"Ne biliyim sana karsı davranısları sence cok hızlı davranmıyor mu?" diyip elimi tuttu.
Derin benim kötülümü düsünmezdi. Dediklerinde de çok haklıydı bianda bi insan bu kadar yakın davranmaz.
"Haklısın galiba ona güvenmemek en iyisi." dedim.
Sonrada sıkıca sarıldık.
*SİZCE RÜZGAR DERİNE NE GİBİ Bİ OYUN OYNAR?
*BELKİ BİR KIVILCIM RÜZGARIN PLANINI ALT ÜST EDEBİLİR Mİ?
MERAK EDİYORSANIZ TAKİPTEN AYRILMAYIN :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM
Teen FictionHayatında hep kötü şeyler yaşamış bir insan nasıl bir anda mutlu birine dönüşür? Geçmişiyle geleceği arasındaki zincirleri nasıl kırar? Yoksa içinde ki kıvılcım ona yardım mı ediyordur?