ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

40 5 0
                                    

Τι όμορφη λέξη η αυτοπεποίθηση. Σημαίνει να έχεις πίστη στον εαυτό σου. Εσύ για τον εαυτό  σου.

Πιθανότατα να έχω ξανά-ανεβάσει παρόμοιο κεφάλαιο ωστόσο μερικές φορές νιώθω πως χρειαζόμαστε κάποιον να μας θυμίζει τακτικά πόσο σημαντικό είναι να έχουμε πίστη στον εαυτό μας.

Κανείς, και όταν λέω κανείς το εννοώ, κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας πει ή να μας πείσει ότι δεν αξίζουμε, ότι δεν είμαστε αρκετοί, ότι δεν έχουμε θέση σε αυτόν τον κόσμο. Και όποιος το κάνει δεν αξίζει καμία θέση στο πλάι μας.

Γνωρίζω πάρα πολύ καλά από πρώτο χέρι πως αυτό είναι κάτι που εύκολα το λέμε και δύσκολα το κάνουμε. Ούτε να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση από τη μία μέρα στην άλλη γίνεται, ούτε και να αρχίσουμε να διώχνουμε τοξικούς ανθρώπους από τη ζωή μας. 

Το πρώτο βήμα ωστόσο προς την πίστη στις δυνάμεις μας είναι ακριβώς αυτό. Να βρούμε πράγματα που μας κάνουν εμάς και μόνο εμάς χαρούμενους. Είτε αυτό είναι να ακούμε μουσική, είτε να χορεύουμε, είτε να ζωγραφίζουμε, είτε να λύνουμε ασκήσεις μαθηματικών, είτε να κοιτάμε έξω από το παράθυρο τα δεντράκια και τα περιστέρια.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.

Χωρίς να μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν αυτό που κάνουμε θεωρείται κουλ, ή νορμάλ. Δική μας είναι η ζωή Ο,ΤΙ θέλουμε θα κάνουμε.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία αρχίζουμε και συνειδητοποιούμε πως η ευτυχία είναι επιλογή. Θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε τις ψυχικές μας ανάγκες, και μαζί με αυτό τι μας κάνει δυστυχισμένους, τι μας πιέζει. Ή μάλλον ποιος μας πιέζει.

Ναι, ναι το ξέρω, είναι η γνωστή καραμέλα, δε μου αρέσει να κάνω παρέα μαζί τους όμως δεν έχω άλλη επιλογή γιατί θα μείνω μόν@  μου.

Εγώ προσωπικά συνέχιζα και έκανα παρέα με ένα κορίτσι που δε χώνευε ούτε τα άντερα της. Είχε τόσο σοβαρά προβλήματα ανασφάλειας που για να ανέβει έπρεπε να κατέβουν οι άνθρωποι γύρω της. Και με μείωνε, με έβριζε. Και εγώ καθόμουν να ανέχομαι όλη αυτή την την ταπείνωση μόνο και μόνο γιατί δεν είχα άλλους φίλους.

Αυτή είναι όμως μία δικαιολογία που απλά μας βγάζει από τη δύσκολη θέση να απομακρύνουμε έναν άνθρωπο από κοντά μας.

Μόλις βρήκα το κουράγιο και απομακρύνθηκα ωστόσο βρέθηκαν πλάι μου πολλοί άνθρωποι για να με στηρίξουν. Άνθρωποι θετικοί και ακομπλεξάριστοι που ένα τοξικό άτομο μπορεί να κρατάει μακριά μας.

Και σας εγγυώμαι πως θα συμβαίνει πάντα, για αυτό μη φοβάστε να απομακρύνεστε, ή ακόμα καλύτερα να λέτε αυτά που σας ενοχλούν.

Η ευτυχία είναι επιλογή, λοιπόν.

Ωραία πες και τα κάνατε όλα αυτά, μετά τι;

Μετά, βγείτε έξω.

Όλη αυτή η κατάσταση με την καραντίνα και τον εγκλεισμό με οδήγησε να βρω εναλλακτικές εξόδους από όπου θα μπορούσα να απορροφήσω λίγη βιταμίνη D.

Ο ήλιος είναι ένας βασικός παράγοντας για την παραγωγή σεροτονίνης στον οργανισμό μας. Η σεροτονίνη είναι μια ορμόνη υπεύθυνη για το συναίσθημα της χαράς.

Μια εκδρομή με αγαπημένα σας πρόσωπα στη φύση, στην παραλία, μια μικρή βόλτα με τους φίλους σας, ένας περίπατος, όλα αυτά βοηθάνε πάρα πολύ.

Ένας ακόμα τρόπος που διευκολύνει το δρόμο προς την αγάπη του εαυτού μας είναι η ενασχόληση μας μαζί του.

Είναι πολύ σημαντικό να τρώμε φρούτα, λαχανικά, να πίνουμε νερό, να κάνουμε γυμναστική, να πλενομαστε και να φροντίζουμε το δέρμα μας, όχι για να είμαστε όμορφες ούτε για να κάνουμε κορμάρες, αλλά γιατί έτσι φροντίζουμε τον εαυτό μας.

Ένα ωραίο σώμα είναι ένα σώμα αποδεκτό από τον ιδιοκτήτη του. Για χρόνια ένιωθα άσχημα για το σώμα μου, μέχρι που μια μέρα ρώτησα τον εαυτό μου γιατί;

Με αυτό μπορώ να κάνω τα πάντα. Μπορώ να τρέξω, να κολυμπήσω, να χορέψω, να τραγουδήσω, μπορώ να μιλάω και να τρώω, μπορώ να φωνάξω, να αγκαλιάσω. Είμαι όμορφη γιατί μπορώ και κάνω όλα αυτά.

Και εσείς είστε ομορφ@ λοιπόν γιατί μπορείτε να κάνετε αυτά και ακόμα περισσότερα.

Ένα ακόμα μικρό τιπ είναι να λέτε κάθε μέρα στον εαυτό σας ότι μπορείτε να γίνεται οτιδήποτε θελήσετε, αρκεί να το πιστεύετε. Για να το πιστεύετε προσπαθήστε να γράφετε τους στόχους σας, να τους οραματιζεστε, πιστέψτε στον εαυτό σας. Είστε ο,τι ο κόσμος δεν είχε ποτέ και δεν θα ξαναέχει μετά από εσάς.

Ελπίζω να βοήθησα, αντιος

(Μην αφήσετε πότε τη λάμψη σας να σβήσει!)


Just girly stuffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora