Προβλήματα με τον επαγγελματικό προσανατολισμό; Έχετε μπερδευτεί και δεν ξέρετε τι θα γίνει με τη ζωή σας και το μέλλον σας; Οι καθηγητές και το εκπαιδευτικό σύστημα σας μπερδεύουν ακόμα περισσότερο;
Ε, μην ανησυχείτε εγώ είμαι εδώ!
Πρέπει αρχικά να συλλογιστείτε αρκετά και μόνες σας αυτό το ζήτημα καθώς αφορά εσάς και μόνο.
1. Ψαχτείτε...
Αυτό που είναι το κυριότερο είναι να ανακαλύψετε τον εαυτό σας. Τι σας αρέσει; Έχετε κάποιο όνειρο; Είστε καλές σε κάποιο μάθημα; Βλέπετε να σας τραβάει κάτι συγκεκριμένο; Τα παιδιά, η μουσική, τα μαθηματικά; Ε, είστε σε καλό δρόμο! Ασχοληθείτε με αυτό που αγαπάτε, σπουδαστε το, ανακαλύψτε το! Σημασία έχει να είστε ευτυχισμένες.2. Κάντε μια έρευνα.
Ψάξτε τα πανεπιστήμια που σας ενδιαφέρουν. Τι μαθήματα έχει; Πού βρίσκονται; Τι μέλλον έχει; Πού μπορείτε να δουλέψετε; Αυτό θα σας κατατοπισει πάνω κάτω σε ένα στόχο.3. Μη φοβάστε να ρωτάτε!
Να ρωτάτε τους γονείς σας, τους καθηγητές σας, τους φίλους σας, τους γείτονες αν χρειαστεί να σας βοηθήσουν. Βλέπουν μήπως κάτι που εσείς δεν έχετε δει; Ίσως να σας θέσουν ένα ακόμα κριτήριο που να μην το είχατε πάρει υπόψιν.4. Αδράξτε τη στιγμή
Τι αναζητάτε από το επάγγελμα που θα εξασκήσετε; Χρηματικές απολαβές; Εργασία; Καριέρα; Φήμη; Κοινωνική προσφορά; Ο,τι και να είναι αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις ευκαιρίες που σας παρουσιάζονται. Το πόσο θέλετε να προσπαθησετε για κάτι. Πού είστε ικανές να φτάσετε για αυτό; Ένα επάγγελμα απαιτεί θυσίες, ποιες είστε αποφασισμένες να κάνετε;Ελπίζω να σας βοήθησα αρκετά πάνω στο ζήτημα και πάνω από όλα να θυμάστε πως το κυριότερο είναι να είστε χαρούμενες, ικανοποιημενες, και πάνω από όλα ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΕΣ, με όλη τη σημασία της λέξης, με το επάγγελμα που θα επιλέξετε στη ζωή σας. Ζήστε ΧΩΡΊΣ απωθημένα!!!
Αντιος!
KAMU SEDANG MEMBACA
Just girly stuff
Acak-Διατροφή -Γυμναστική -Συμβουλές -Μόδα -Μαλλιά Το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από εμένα ❤️❤️❤️