Aesthetics

40 6 0
                                    

Χελλοου μαι πριτι φελοουζ!

Λοιπόν, σε αυτό το κεφάλαιο θα μιλήσουμε για τα διάφορα aesthetics που επικρατούν, κάτι που πιστεύω θα σας βοηθήσει να καταλάβετε εσείς που ταιριάζετε περισσότερο αλλά και να βελτιώσετε πάρα πολύ τον τρόπο που ντύνεστε! Ναιιιι!

Λοιπόν, πιθανότατα να ξεχάσω πολλά από αυτά, όμως γράψτε μου στα σχόλια και θα συμπεριληφθούν σε επόμενο κεφάλαιο.

Ξεκινάμε!

1.Vintage

Το vintage ή ρετρό aesthetic έχει να κάνει με πράγματα παλιάς εποχής. Συνήθως οι υπέρμαχοι αυτού το στιλ αναπαράγουν σύνολα από τις δεκαετίες του 90, 80 και 70. Ωστόσο μέσα στο vintage συμπεριλαμβάνονται και οι δεκαετίες του 60 και 50.
Κάποια βασικά στοιχεία αυτού του aesthetic είναι:

🌼Πολαρόιντ
🌼 Ριγέ μπλούζες
🌼 Σαλοπέτες και mom τζιν (συνήθως ξεβαμένα)
🌼 Σούρες (ή scrunchies)
🌼 Παλιές ταινίες
🌼Δίσκοι πικάπ και γενικά παλιά ροκ μουσική
🌼 Χρωματιστές κάλτσες

2.Grunge

Το grunge aesthetic είναι πολλές φορές συνδεδεμένο με το emo όμως δεν είναι το ίδιο. Ξεκίνησε περίπου τη δεκαετία του 90 κι αν δεν κάνω λάθος το εισήγαγαν οι Nirvana. Περιλαμβάνει:

🥀Ροκ, πανκ και Ίντι μουσική
🥀 Τζιν τζάκετς, και τζιν παντελόνια
🥀 Μπλούζες με μπάντες
🥀 Μαύρα μπλουζακια και ριγέ ασπρόμαυρα (συνήθως μαζί)
🥀 Καρό σκούρα πουκάμισα, συνήθως ως ζακέτα ή στη μέση
🥀 Αρβυλάκια dr martens ή vans

3.Dark/Light Academia

Το dark acdemia ειναι συνδεδεμένο με κάποιες ταινίες, όπως τον Κύκλο των Χαμένων Ποιητών και το the Dramers και έχει να κάνει γενικά με ένα περισσότερο ακαδημαϊκό και σοβαρό λουκ. Ειδικά τώρα αυτί το aesthetic πήρε μεγάλες διαστάσεις λόγω κλειστών πανεπιστημίων στην διάρκεια της πανδημίας.

🍁 Αποχρώσεις του καφέ και του μαύρου (dark) ή του καφέ και του μπεζ (light)
🍁 Παλτό και καρό παντελόνια
🍁loafers και μαύρα αρβυλακια
🍁 Βιβλία ποίησης και παλιάς λογοτεχνίας
🍁 Ενδιαφέρον για την μυθολογία και τις αρχαίες ιστορίες
🍁 Ζιβάγκο
🍁 Κλασική μουσική

4.Art Hoe

Το art hoe εκφράζει κυρίως τα κορίτσια που ασχολούνται με τη ζωγραφική και κυρίως τον Van Gogh. Η χρωματική παλέτα εκφράζει έργα του, όπως το starry night.

🌻Μουσταρδί και κίτρινες αποχρώσεις
🌻 Ενδιαφέρον για την τέχνη
🌻 Ηλιοτρόπιο και van gogh
🌻Τζιν με ζωγραφιές
🌻 Κάλτσες με έργα τέχνης

5.Lolita

Ο όρος λολίτα προέρχεται από ένα πάρα πολύ διάσημο λογοτεχνικό βιβλίο το οποίο μιλάει για την ερωτική σχέση μεταξύ ενός μεσήλικα συγγραφέα και ενός 12χρονου κοριτσιού. Οπότε γενικά λολίτα σημαίνει ένα νεαρό κορίτσι το οποίο είναι σεξουαλικά ώριμο.

💮 Αποχρώσεις του ροζ
💮 Δαντέλες και παιδικά ρούχα
💮 Μπλούζες με κορδονακια
💮 Αρκουδάκια
💮 Διάφανα καλσόν με σχέδια

Και κάποια aesthetics που δε θέλουν μεγάλη ανάλυση.

-Pastel
-Anime/ Harajuku
-Minimal

🌸Το παστέλ, έχει να κάνει με τη χρωματική παλέτα των παστέλ

🌺Το άνιμε είναι στην ουσία αναπαράσταση άνιμε χαρακτήρων (κοτσιδακια, ψηλές κάλτσες, κοντές πλισέ φούστες, ογκώδη παπούτσια)

🌿Το μινιμαλ έχει μόνο τα χρώματα που τείνουν στο λευκό και το μαύρο και έχει να κάνει με τη φιλοσοφία της λιτότητας και της καθαρότητας. Ένα συνηθισμένο μινιμαλ ντύσιμο είναι άσπρο (συνήθως φαρδύ) πουκάμισο με μαύρο παντελόνι. Επίσης υπάρχει ιδιαίτερη αγάπη προς τα φυτά εσωτερικού χώρου.






Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 09, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Just girly stuffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora