Πως Να Βρείτε Το Στυλ Σας

59 6 0
                                    

Πολλά κορίτσια στην εφηβεία συχνά αναρωτιουνται γιατί να μην ντυνομαι και εγώ όμορφα; Γιατί να μην είμαι σαν και εκείνες; Ξέρετε ποιες εννοώ... Τα δημοφιλή κορίτσια, που βγαίνουν σε μεγάλες παρέες και ότι να φορέσουν δείχνουν θεές, ή τουλάχιστον έτσι τις βλέπουν οι άλλοι...


Αν είστε ένα από αυτά τα κορίτσια συγχαρητήρια η δουλειά μου τελείωσε εδώ. 

Αν όμως δε νιώθετε πως είστε ένα από αυτά τα παιδιά τότε ίσως το άρθρο μου να σας φανεί χρήσιμο.


Συμβουλη Νο 1

Αυτοπεποίθηση. Τόσο απλό και όμως τόσο δύσκολο να το αποκτήσετε. Η ομορφιά πάντοτε πηγάζει από μέσα μας. Επειδή όμως τα λόγια είναι εύκολα αλλά στην πράξη τα πράγματα αλλάζουν, και η αυτοπεποίθηση είναι κάτι που θέλει ανάλυση, θα δημοσιεύσω άλλο άρθρο ειδικά για αυτό το ζήτημα


Συμβουλή Νο 2

Ξεσκαρτάρισμα. Βγάλτε όλα σας τα ρούχα από ντουλάπες, συρταριέρες, κομοδίνα και πετάξτε τα στο πάτωμα. Θα εκπλαγείτε με το πόσα ρούχα θα θέλετε να ξεφορτωθείτε. Αν έχετε δεύτερες σκέψεις για κάτι πετάξτε το, δεν πρόκειται να το φορέσετε εμπιστευθείτε με. Μόλις τελειώσετε με αυτή τη διαδικασία προχωράμε αμέσως στο επόμενο βήμα.


Συμβουλή Νο 3

Τι σας αρέσει; Ποια είναι τα χόμπι σας; Ποιο είδος μουσικής ακούτε και τέλος πως θα θέλατε να σας βλέπουν οι άλλοι; Αυτή είναι μία λίστα από ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στους εαυτούς σας ώστε να καταλήξετε σε ένα aesthetic. Το aesthetic σας είναι η δική σας αισθητική των πραγμάτων. Είναι ο τρόπος που ντύνεστε, η δημιουρηκότητα σας, τα ενδιαφέροντα και η ταυτότητα σας. Αυτό δηλαδή που σας διαχωρίζει από τους άλλους και σας κάνει αυτό που είστε.


Θα δημοσιεύσω ξεχωριστό άρθρο με τα διάφορα aesthetics που μπορεί να σας ταιριάζουν.


Συμβουλη Νο 4

Η τελευταία συμβουλή. Μην. Ακολουθείτε. Σαν. Πρόβατα. Τη. Μόδα. Η πιο σημαντική για εμένα συμβουλή από οοοοοολες. Μην το κάνετε. Μην φοράτε ρούχα επειδή τα φορούν όλοι. Μπορεί εσάς να μη σας ταιριάζουν. Βάλτε τον εαυτό σας σε μια διαδικασία του να αγοράζετε κάτι επειδή σας αρέσει και όχι επειδή το φόρεσε η φίλη ή ο φίλος σας. Να ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ εάν κάτι σας ταιριάζει ή αν σας αρέσει ο τρόπος που δείχνει πάνω σας. Να δοκιμάζετε και εναλλακτικούς συνδυασμούς και να φοράτε πάντοτε κάτι για το οποίο είστε σίγουρες.

Συμβουλή Νο 5

Να παίρνετε ιδέες από fashion vloggers που έχετε παρατηρήσει ότι σας αρέσουν. Για παράδειγμα η δική μου αγαπημένη είναι η Emma Winder. Πολλές φορές οι ειδικοί μας βοηθούν να σκεφτόμαστε πιθανούς συνδυασμούς με κάποια από τα ρούχα μας που δεν πιστεύαμε ότι μπορούν να φορεθούν.


Ελπίζω να βοήθησα. Μην φοβάστε να γίνεστε δημιουργικές με τα ρούχα σας και να σκέφτεστε έξω από το κουτί. Αυτά. Αντιοοοοοος


Just girly stuffOù les histoires vivent. Découvrez maintenant