Πως Να Κάνεις Τα Μαλλιά Να Μακρυνουν Γρηγορότερα

220 12 0
                                    

Γειά σας κορίτσια, αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στα κορίτσια που σαν κι εμένα τα μαλλιά τους μακραινουν υπερβολικά αργά.

Λοιπόν, τα μαλλιά μου από τις 10 Ιουλίου του 2016 μέχρι τον επόμενο χρόνο ακριβώς την ίδια ημερομηνία είχαν μακρυνει ακριβώς δύο εκατοστά. Για αυτό το λόγο έκανα νια έρευνα στο ίντερνετ και αποκομισα μερικές πάρα πολύ χρήσιμες συμβουλές για να κάνω τα μαλλακια μου να μακρυνουν γρηγορότερα και πλέον τα μαλλιά μου ναι έχουν μακρυνει πάρα πολύ.

1. Μακριά από τη θερμότητα
Το ξέρω πως είναι δύσκολο ειδικά για κάποια κορίτσια που τα μαλλιά τους φριζαρουν αλλά η θερμότητα καταστρέφει το μαλλί, το καίει, και δεν μακραινει ποτέ.

2. ΦΥΣΙΚΌ στεγνωμα
Ειδικότερα τώρα που καλοκαιριαζει μείνετε μακριά από τα πιστολακια. Αφήστε τα μαλλιά σας να στεγνωνουν με φυσικό τρόπο αλλιώς αν δεν μπορείτε βάλτε το πιστολάκι σε χλιαρό αέρα και να το έχετε πέντε εκατοστά μακριά από το κεφάλι σας.

3. Μην τα κόβετε συνέχεια
Τα μαλλιά που δεν καίγονται και δεν καταστρεφονται απο διάφορους παράγοντες δεν χρειάζονται κόψιμο. Με το να τα κόβετε καθε ένα μήνα τα αφήνετε στο ίδιο μήκος. Καλό είναι να τα κόβετε περίπου τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο.

4. Αφήστε τα κάτω
Τα μαλλιά που είναι συνεχώς πιασμενα ψηλά σπάνε και είναι ευαίσθητα. Όσο μπορείτε αφήστε λυμενα ή αλλιώς πιάστε τα σε μια χαλαρή κοτσιδα η σε εναν χαλαρό κοτσο.

5. Μην χτενιζετε το μαλλί την ώρα που είναι βρεγμένο
Το μαλλί που είναι βρεγμένο είναι πολυ ευαίσθητο. Καλό είναι να χτενιζετε τα μαλλιά σας πριν κάνετε μπάνιο και να χρησιμοποιείτε λαδακι. Να το εφαρμοζετε όμως κυριως στις άκρες ποτέ στο κρανίο γιατί λαδωνει.

6.Μην κάνετε συνέχεια μπάνιο
Λοιπόν, αυτό μπορεί να ακούγεται αηδιαστικο και μερικές να μην μπορείτε να το εφαρμόσετε αν τα μαλλιά σας είναι λιπαρά αλλά με το να τα πλενετε καθε μια μέρα τα αποδυναμωνετε. Καλό είναι να κάνετε μπάνιο τα μαλλιά σας κάθε τρεις μέρες.
Το επόμενο κεφάλαιο θα είναι αφιερωμενο στα τιπς για λιπαρά μαλλιά.

7. Μην τα βαφετε
Για λίγο καιρό μην τα βαφετε γιατί οι βαφές καίνε το μαλλί

8. Κάντε μασάζ για 30" στο κρανίο σας
Το αίμα κυλάει και βοηθάει τις τρίχες να μακραινουν. Να προσέχετε να είναι καθαρά τα χέρια σας γιατί θα λαδωσετε τα μαλλιά σας.

9. Χτενα
Ειναι πολυ σημαντικό να χτενιζουμε απαλά τα μαλλιά μας με τη σωστή χτενα. Για τα ίσια μαλλιά προτείνω αυτή με τα αραιά δόντακια ενώ αντίθετα για τα κατσαρα προτείνω την βούρτσα.

Ελπίζω οι συμβουλές μου να σας βοηθήσουν όπως βοήθησαν και εμένα.
Τα λεμεεε

Just girly stuffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora