Eski edepli, namuslu ve temiz günlere hasret duyan erkekler! Sizler, ne güzel insanlarsınız ki, güzelliklere hasret duyuyorsunuz. Fakat, şikayet ettiğiniz bu günleri güzelleştirmek adına ne yapıyorsunuz? Namus kavramının, dürüstlüğün ve ahlakın pazar malı gibi tezgahlara konulup satıldığı bir devirde, siz ne yapıyorsunuz? Birileri karşılıksız pazarlarken etini, siz alıcı mı oluyorsunuz, yoksa o zavallıların ıslahı için duacı mi? Belki bilmediğinden, belki de edepsizliğinden, bilinmez ya ne sebeple olursa olsun, vücudunu orta malı gibi sergilerken birileri, siz Allah için gözlerinizi ne kadar koruyorsunuz? Yoksa, utanmazlardan daha utanmaz olup da, seyre mi dalıyorsunuz? Kızınızın, hanımınızın, kardeşinizin, annenizin namusunu sormayacağım size, siz kendi namusunuzu ne kadar koruyorsunuz? Etrafındakilerine namus ve iffet konulu dersler verirken, aklınız ve gözünüz nerede? Veya düşünün ki, aile mefhumunu yıkmak için, alabildiğine uğraşırken şer odakları, hanımınızı ve çocuklarınızı bir kanat gibi sararak, evinizde kaç akşam Kuran okuyorsunuz? Ailenizin, sizin sevginiz ve reisliğinizle, bölünmez bir bütün olacağını biliyor musunuz? Bildiğinize inanıyorum ama ne olur itiraf edin, yoksa siz de, hizmet ediyorum sanarak, gece yarılarına kadar orada-burada konuşup da, sabah namazına uyanamayanlardan mısınız?! Yorgunluğunuzu, sıkıntılarınızı ve çilenizi anlatmaya imkan yok ama, sizden güzel söz duymaya hasret kalmış olan evladınızı, her defasında " kes sesini kafam bozuk zaten!" Diyerek hayal kırıklığına ve yalnızlığa mı itiyorsunuz? Söyleyin Allah aşkına! Anaların omuzlarına, bir de babalık yükünü ekleyerek, erkek olduğunuzu mu sandınız? Oysa, erkeğin şanıydı babalık! Ve sormak zorundayım size; siz de, bir yandan sünnet ehli olduğunu iddia ederken, bir yandan da evde hanımına yardım etmenin, çocuklarıyla oynamanın, kılıbıklık ve vakit kaybı olduğunu düşünenlerden misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİK
General FictionEvlilik hakkinda önemli notlar... *Bölümler birbirinden bağımsız. Alıntıladığım sayfanın instagram hesabı; @dava_islam_ @ilanihayeumutlar