Peygamber Efendimiz'in ortaya koyduğu ölçüye
göre insanların en hayırlısı, aile fertlerine karşı iyi davrananlar, onlarla iyi geçinenlerdir.
"Eşlerinizle iyi geçinin" (Nisa s.19 ayet)
Peygamber efendimiz sav buyr: "Kadınlara ancak asalet ve şeref sahibi kimse değer verir. Onları ancak kötü ve aşağılık kimseler hor görür."
"Hanımın döven, Allah'a ve Resûlüne asi olur. Kıyamette onun hasmı(düşmanı) ben olurum.!"
"Allah bir evin rizkının bereketini kari-koca muhabbeti arasına gizlemiştir".. Hadisi Şerif
1Fatiha 3 ihlas suresi okunur sevabını Peygamber efendimiz sav ruhuna hediye edilir.
Sabah - Akşam şu dua 7 defa okunur
"Hasbiyallahü la ilahe illa hü. Aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azim.
Okursa Allah'in izniyle ev halkının gönüllerinde muhabbet dolar.
Evinizde tüm aile fertleriyle huzurlu yaşamak için her gün 11 defa Kureyş suresi okuyun..
(Lalegül)
Küs olan eşlere bir bardak suya 786 kere besmele okunup o Suyu içerlerse Allahu Tealanın izniyle aralarındaki soğukluk küslük gider.
(Denenmiştir)
Büyük dua kitabı M. İsmail Findıklı/Lalegül
Eşler arasındaki soğukluğu gidermek ve muhabbetin artması İçin Taha süresi 39. ayet olan; "Ve elkaytü aleyke mehabbeten minni" günde 41 defa okunur .
(Denenmiştir)
(Lalegül)
Evlilik ciddiyet ister eşler aynı evde yaşadikları lçin illaki huzursuzluklar çıkacaktır her evde tartışmaların olmasI normaldir önemli olana bir taraf öfkeliyken diğeri alttan almalı ve uzatmaması gerekir.
Erkek olsun kadın olsun iki taraf birbirine karşı fedakar ve görevlerini yerine getirmeli, İki taraf birbirini kendi yerine koyup düşünceli davranırsa evlilikleri huzurlu ve mutlu olacaktır
Rabbim herkesin evine huzur mutluluk versin eşler arasindan muhabbeti eksik etmesin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİK
General FictionEvlilik hakkinda önemli notlar... *Bölümler birbirinden bağımsız. Alıntıladığım sayfanın instagram hesabı; @dava_islam_ @ilanihayeumutlar