κεφαλαιο 1

123 4 0
                                    

Ο ήχος που ακουγόταν ασταμάτητα με έκανε να πεταχτώ από το κρεβάτι μου αλαφιασμένη.Μάλιστα μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα για να καταλάβω οτι ο λόγος που ο ύπνος μου διακόπηκε τόσο βάναυσα ήταν το ηλίθιο ξυπνητίρι που για κάποιο λόγο χτυπούσε δύο ώρες νωρίτερα από το κανονικό.Έτριψα τα μάτια μου κουρασμένη γνωρίζοντας οτί δεν θα μπορούσα να ξανακοιμηθώ και με έναν αναστεναγμό έβαλα την ρόμπα μου ανατριχίαζοντας.Εδώ και μερικούς μήνες το ηλεκτρικό σώμα είχε χαλάσει και η γκαρσονίερα που έμενα δεν έιχε κεντρική θέρμανση.Κατευθήνθηκα προς το μπάνιο προσπαθόντας να μείνω ανεπυρέαστη απο το γεγονός οτι ήταν ακόμα Τετάρτη.Μισή ώρα αργότερα ήμουν στο δωμάτιο μου και προσπαθούσα να ντυθώ.Όλα έδειχναν οτι η σημερινή μέρα θα ήταν πολυ κρύα γιαυτο πρόσθεσα στο ντύσημο μου γάντια και σκούφο ελπίζοντας να μην βρέξει.Σοβαρά τώρα πια Βρετανίδα μετά απο 26 χρόνια ζωής δεν έχει συνηθήσει την βροχή?Μια ματία στο παράθυρο επιβεβαίωσε τις υποψίες μου,βαρία μαύρα σύννεφα κάλυπταν τον ουρανό ενώ μικρές σταγόνες ήδη έπαιφταν στο έδαφος.Μια ματία στο ρολόι με έκανε να βιαστω καθώς η δουλεία μου βρισκόταν στην άλλη άκρη του Λονδίνου και έπρεπε να αλλάξω δυο συγκοινωνίες και να περπατήσω είκοσι λεπτά.Άδειασα γρήγορα τον καφέ μου στον νεροχύτη άρπαξα το παλτό μου και βγήκα έξω κλειδόνοντας την πόρτα δύο φορές.Όλα έδειχναν οτι η σημερινή μέρα θα ήταν δύσκολη.

.......................................
Κοριτσάκια μου γεία σας,αυτή ειναί μια καινούρια ιστορία που θα ανεβάζω παράλληλα με το Ξύπνα με.Αυτη την φορα λεω να επιγκεντρωθω περισσοτερο στην πλοκη και λιγοτερο στο ερωτικο στοιχειο.Αν σας αρεσε το πρωτο κεφαλαιο ψηφιστε και πειτε μου την γνωμη σας στα σχόλια.Φιλάκιαα

Στην ακρη του νηματοςWhere stories live. Discover now