Το πρωί έπειτα από μια νύχτα με πολλές σκέψεις και λίγο ύπνο στεκόμουν στην είσοδο του σπιτιού μου με μια βαλίτσα και ένα σακίδιο πλάτης.Σκέφτηκα πολύ,σκέφτηκα μέχρι και να φύγω κρυφά την νύχτα,αλλά θα ήταν μάλλον ανούσιο.Ένας άνθρωπος που μέσα σε λίγες μέρες είχε καταφέρει να μάθει τόσα πολλά για μένα δεν θα δυσκολευόταν να με βρεί.Επιπλέον δεν άφηνα τίποτα σημαντικό πίσω καθώς η ζωή μου είχε σταματήσει δύο χρόνια πρί.Ξαφνικα οι σκέψεις αυτές διακόπηκαν από ένα χτύπημα στην πόρτα.Την άνοιξα γρήγορα και είδα τον Ντειθ να με περιμένει να φύγουμε.
Κατεβα΄΄ινοντας κάτω στην είσοδο της πολυκατοικίας αντίκρυσα να μας περιμένει μια μαύρη λιμουζίνα.Η έκπληξη μου ήταν τόσο μεγάλη που γύρισα και κοίταξα τον Ντειθ με ειρωνία ανασηκόνοντας ερωτηματικά τα φρύδια μου.
-Αντιλαμβάνεσε,του είπα,ότι βρισκόμαστε σε μια απο τις πό φτωχές γειτονίες του Λονδίνου και μια λιμουζίνα είναι κάπως αταίριαστη.
Χωρίς καν να με κοιτάξει άνοιξε την πόρτα και μου είπε
-Το αφεντικό μου επιθυμεί να ταξιδέψουμε γρήγορα και με άνεση.Είναι πολύ σημαντικό να βρούμε την Αιρίς το συντομότερο.
Έκατσα στο κάθισμα μου με μία σκεπτική έκφραση χωρίς να πω κάτι.Αναρωτιόμουβ αν ο άνθρωπος για τον οποίο δούλευε ο Ντειθ ήταν ο βιολογικός μου πατέρας.Δεν μπορούσα να βρω μία λογική εξήγηση,με ποιό κριτήριο κρτάς το ένα απο τα δύο δύδυμα παιδία και το άλλο το δίνεις για υοθεσία?'Ηταν άραγε και η Αλίσα υοθετημένη?Αυτό το απέκλεισα αμέως.Ήταν ολοίδια με τους γονείς μου.Είχε τα γαλάζια μάτια της μητέρας μου και τα καστανόξαθα μαλλία της μητέρας μου.Είχαν και οι τρείς ανοιχτά χρώματα ένω εγώ ήμουν μελαχρινή.
Η φνή του Ντειθ με έβγαλε απο τις σκέψεις μου καθώς ανείγγειλε οτί φτάσαμε και το αεροσκάφος μας περίμενε.
Ανοίγοντας την πόρτα έμεινα για λίγο ακίνητη κοιτόντας το μικρό αεροπλάνο μποροστά μου.Στην συνέχεια ανέβηκα την μικρή σκάλα και ανίκρυσα ένα καναπε και δύο επίπεδες οθόνες τηλεόρασης.
Είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι.
-Ο κύριος για τον οποίο δουλεύεις με απήγαγε από το σπίτι μου για τουρισμό?ρώτησα ειρωνικά
-Με το προσγειωθούμε στιν Νέα Ορλεάνη μας περιμένει πολλή δουλεία,είπε.
Στην συνέχεια μου έδωσε ένα τετράδιο με σκληρό εξώφυλλο.Τον κοίταξα απορημένη
-Μέσα σε αυτό το τετράδιο υπάρχει ένας φάκελος με μία πιστωτική κάρτα ένα κινητό τηέφωνο και κάποια άλλα χρήσιμα τηλέφωνα.Το τετράδιο είναι το ημερολόγιο που κρατούσε η Αιρις τους τελευταίους μήνες,δεν λεεί τίποτα σημαντικό αλλά καλό είναι να ξέρεις κάποια πράγματα για αυτήν.
YOU ARE READING
Στην ακρη του νηματος
Mystery / ThrillerΗ Εμμα μια εικοσιεξαχρονη Βρετανιδα μετα απο μια τραγωδια καλειται να ερθει αντιμετωπη,με μυστικα,κινδυνους και ανειπωτες αληθειες.Ο κινδυνος ειναι μεγαλος οχι μονο γιαυτην αλλα και για πολλους αλλους.Ποιος ειναι τελικα εχθρος και ποιος ειναι εκει γ...