κεφάλαιο 4

37 3 3
                                    

Τον κοίταξα προσπαθόντας να καταλάβω τι έλεγε.

-Η αδερφή μου,ψιθύρισα,είναι νεκρ.

-Δεν αναφέρομαι στην Αλίσα,είπε,το ξέρω οτί έχει πεθάνει

Άνοιξα το στόμα μου να τον ρωτήσω πως το ήξερε αλλά δεν είχε νόημα.Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε

-Αναφέρομαι στην δίδυμη αδερφή σου

Ξαφνικά ένιωα τον αέρα να λιγοστεύει

-Στη ποία?κατάφερα να πω με όσο αέρα μου απέμενε,τα λόγια μου ακούστηκαν αλλιωμένα.Οστώσο κατάφερα να βρω λίγη σύναμη και να τον κοιτάξω στα μάτια

-Έισαι τρελός,είπα.

Αυτός δεν είπε κάτι απλά έβγαλε από την τσέπη του μια φωτογραφία και μου την έδειξε.Στην φωτογραφία απεικονιζόταν ένα κορίτσι γύρω στα δεκαεφτά.

-Δεν έχω πιο πρόσφατη,αλλά νομίζω οτί σου αρκεί να πειστείς

Έμεινα να την κοιτάζω με το στόμα ανοιχτό.Στην φωτογραφία πόζαρε ένα κορίτσι που αν δεν πόζαρε μπροστά απο τον πύργο του Αιφελ θα ορκιζόμουν οτι ήμουν εγώ.Την κοίταζα ξανά και ξανά προσπαθόντας να βρώ κάποια διαφορά.Κοίταξα τα μακρία καστανά μαλλία της,τα κεχριμπαρένια μάτια της και το μελένιο δέρμα της.Δεν χωρούσε αμφιβολλία η κοπέλα ήταν φτυστή εγώ.Αν δεν φορούσε πανάκριβα ρούχα και δεν βρισκόταν στην Γαλλία (οπού σίγουρα δεν είχα πάει) θα νόμιζα οτί μου κάνουν πλάκα.Για λίγη ώρα έμεινα ακίνητη στην θέση μου προσπαθόντας να συνειδητοποίησω τι είχε γίνει.Πρώτων ήμουν υοθετημένη,δεύτερον είχα μία δύδυμη αδερφή.Κοίταξα τον Ντειθ έτοιμη να δακρύσω η να καταρεύσω,δεν ήμουν σίγουρη.

-Τι ακριβώς θέλετε απο εμένα/ρώτησα,αφήστε με ήσυχη.

Ο Ντειθ με κοίταξε στα μάτια για λίγο.

-Λυπάμαι,είπεπου το έμαθες έτσι,αλλά ο χρόνος μας πιέζει.

Του ανταπέδωσα το βλέμμα,δεν λυπόταν καθόλου τα μάτι του ήταν ανέκφραστα και φαινόταν βαριεστημένος.Βλέποντας οτι δεν έλεγα κάτι συνέχισε.

-Όλα είναι κανονισμένα,είπε,φεύγουμε αύριο το πρωί για νέα Ορλεάνη.Εκεί θα συναντηθούμε με τους βοηθούς μου.Στην συνέχεια θα κινηθούμε αναλόγως.Θα λείψεις όσο χρειαστεί,η δουλεια σου είναι ήδη ενημερωμένη,και το μόνο που μένει είναι να ηδοποίσεις τους φίλους σου οτί φεύγεις ταξίδι.

Είχα μείνει να τον κοιτάω οπότε συμπλήρωσε-Φυσικά θα πληρωθείς

Ξαφνικά ένιωσα να συνέρχομαι -Όχι,είπα αποκλείτε,εξάλλου πως θα σας φαινόμουν χρήσιμη?ρώτησα

-Έχετε το ίδιο D.N.A και είστε ολοίδιες,μου είπε,άσε που η Αιρις μιλούσε με κάτι περίεργους τον τελευταίο καιρό οπότε μπορεί να χρειαστεί οτί είσαι αυτη.Επείσης λυπάμαι αλλά είσαι υποχρεωμένη να έρθεις το άτομο για το οποίο δουλεύω μπορεί να σε καταστρέψει.

Στην ακρη του νηματοςWhere stories live. Discover now