Son Günümmüş Gibi

1.7K 81 31
                                    

Love Maze gerçekten hakkettiği değeri yeterince görmemiş bir şarkı. Love Maze aşk labirenti demek... Oldukça hoş geliyor bana nedense.
×××

Bir

"Grammy, gel bize bebeğim!" Jungkook'un şenşakrak, kısık ama coşkulu fısıltısından sonra Jimin kıkırdayarak, omzuyla  Namjoon'u dürtmüş sonra "Eğer Grammy'i kazanırsak bu hayatta en çok istediğim ikinci şey gerçekleşmiş olur ve Hyung, herkes bizim kazanacağımızı düşünüyor.
Sence bu sefer olur mu?" heyecanlı bir şekilde konuşmuş ve oturduğu yerde kıpırdanmıştı. Hislerinde kolay kolay yanılmazdı ve kazanacaklarından adı kadar emindi. Elleri titrediği için bacaklarının arasına sıkıştırmış ve iyice küçülmüştü. Derin nefesler ile heyecanını yatıştırmaya çalışıyordu. Sunucunun sesini duyması ile küçüldüğü yerde dikleşti ve elini tutmak için uzatmış Hoseok'a verdi, yedi kişi el ele tutuştu ve sunucudan "BTS!" cümlesi duyulması ile beraber hepsi bir anda ayağa kalkmıştı. Başta ani bir durgunluk sonra yüksek sesli kahkahalar peşi sıra kucaklaşmalar derken sahneye varılmış mutluluk ve zafer eşliğinde ödül alınmış ve Namjoon son olarak "ARMY bakın size ne aldık?!" dedikten sonra hala titreyen eller, birbirine dayanan bedenler ve hızla çarpan kalp ile sahneden inilmişti.

BTS yine bir tarih yazmıştı. Her zamanki gibi...

×××

Canlı yayında hepsi daha coşkuyla kazanmalarını kutlamışlar, gülerek bugünü zaferle atlattıkları için birbirlerinin elini bile sıkmışlardı.

Canlı yayından sonra Jungkook elinde şampanya şişeleri ile gelmişti ve durmaksız içmiş ve yemişlerdi. İçmeye başlamadan Jimin bağırarak

"İçebildiğim kadar içeceğim, son günümmüş gibi içeceğim!"

demişti.

×××

Herkesin kafası hafif uçmuşken ve Jungkook ile Taehyung birbirine yaslanarak şarkılar söyleyip ortamın neşesini artırırken Jin kahkahalar ile onlarla uğraşmış ve sürekli onlar radyoymuşçasına" Değiştir, değiştir!" diyerek yüze yaklaşacak bir sürü şarkının nakaratını söyletmişti. Birden Jimin elindeki şampanya bardağını masayı vurmuş, ayaklanmıştı, şüphesiz kafası en çok uçan oydu -gerçekten son günüymüş gibi içmişti- ve konuşmaya başladığında ayık kafayla asla cesaret edemeyeceği o sözleri söylemişti "Hey! Hyung! Namjoon Hyung! Beni dinle! Sana diyorum! Bundan sonra sadece beni dinle çünkü be-" Yoongi irileşmiş gözler ile eliyle hemen Jimin'in ağzını kapatmış ve zorlama bir gülümseme ile konuşmaya çalışmıştı "Çok sarhoş, ne dediğini bilmiyor, ben onu odasına götüreyim, uyusun. Evet, uyusun. Değil mi Jimin? " Jimin sırıtarak Yoongi'nin elinden kurtulduğu gibi bağırarak

"Bundan sonra sadece beni dinle çünkü ben senden çok hoşlanıyorum~! Jimin, Namjoon'dan çok hoşlanıyor~!"

demişti. Hoseok kocaman açılmış gözler; Yoongi alnına bastırmış eli ve kafasını iki yana sallamıştı; Jin, Taehyung ve Jungkook ise birbirlerine bakıp duruyordu. İtirafın sahibi ise, her şeyi söyledikten sonra kapıdan elindeki şişe ile çıkıp ve büyük ihtimalle odasına giden Jimin'in ardından hala donmuş gibi bakıyordu.

Bugün BTS bir tarih daha yazmıştı.

×××

Namjoon, Jimin'in ardından bir süre daha oturmuş Yoongi tam ağzını açıp bir şeyler diyecekken kalkıp kendi odasına gitmişti o çıktıktan sonra Taehyung "Sakin olalım, değil mi?"dedikten sonra Jungkook onu onaylayarak "Sakin olalım" demişti. Jin ayağa kalkarak asıl verilecek tepkilerden birini vermişti "Ne oldu az önce öyle!?" Hoseok "Şimdi boşverelim, cidden tekli odalarda onları yalnız bıraksak iyi olur." demişti Jimin ile yatan Taehyung hemen "Ben Jungkook'un yanına geçerim." diyerek bir bahsi başlamadan kapatmıştı.

Biraz daha sessizce oturdular sonra Jin dayanamadı ve konuşmaya başladı "Gerçekten hiçbir fikrim yoktu. Şimdi ne olacak?" demesi ile Jungkook omuz silkerek "Sarhoş olsa dahi her şeyi hatırlar, yani biz ona demeden o hatırlayacaktır." demişti. Hoseok birden o çılgın kahkalarından birini atmış ve "Jimin cidden çok cesur, cidden adamım!"  Yoongi ve Taehyung aynı anda iç çekerek omuzlarını düşürdüğünde Yoongi "Bu cesaret onu yemez umarım." demişti. Sonra hepsi uykuya çekilmişti. Uyumak belki biraz bir şeyleri düzeltirdi. Olabilirdi.

Hepsi bir aşk labirenti içine düşmüştü sadece ana karakterler Namjoon ve Jimin'di.

×××

Kısa birkaç not eklemek istiyorum kitap ile ilgili.

1. Kitapta geçen çoğu şey benim kafama göre, gerçek halleri ile pek benzerlik olmayacak, sonuçta bir kurgu.

2. Karakterlerime kimse hakaret edemez, temelde BTS üyeleri ama yine de onları ben oluşturdum ve bilirsiniz onları oluşturana kadar canım çıktı. Ki BTS üyelerine de kimse hakaret edemez.

3. Tarih olarak çok girmeyeceğim, yaşlara belki bir derece.

4. Jimin'in 'alkole tatlı düşkünlüğü' olarak bir sözcük grubu kullandım, yanlış anlaşılmasını istemiyorum.

5. Evet, BTS'e hakkettiği ödülü ben verdim. Gram pişman değilim yine olsa yine yapardım.

İyisiniz umarım.

Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden;günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia

Love Maze 'KimNamjoon°ParkJiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin