Neden Flört Etmeyesiniz Ki?

841 61 1
                                    

Medya daha doğrusu bundan sonra ki birkaç medya Minimoni ve onların açıklanamaz, bacağa dokunma huyları. Teşekkürler.
×××

Beş

Bir hafta sonra...

Namjoon Kore'ye döndüklerinden beri evinden çıkmamıştı ve bu kapanışın birkaç iyi sonucu vardı. Bir ara kendini balkonundan atsa kafası kendi kendini toplar diye düşünmüştü ama bu pek işe yaramazdı o zaman kim Jimin'e ondan hoşlandığını söyleyecekti? Yoongi onu birkaç kez aramış ve Jin bir sürü mesaj atmıştı. Taehyung ve Jungkook beraber onu görüntülü arayıp yaşadığından emin olmuştu, Hoseok ise bir mesaj atmıştı ve bir kere de aramıştı. Hoseok ciddi ortamlara çok gelememesine rağmen bu konu hakkında çok ciddi bir şekilde konuşmuş ve hep aynı şeyi demişti, yıpratmamak.

Verdiğin karar ikinizi de
çok yıpratmasın.

Namjoon da bu yüzden bu kadar düşünüyordu ya! Kafası kazan gibi geziyordu ve adam akıllı ne uyku tutuyordu ne de yemek yiyebiliyordu. Ancak sonunda bir karara varmıştı. Hoseok iki gün önce onu arayıp aynen şöyle demişti "Namjoon çok düşünmene gerek yok, sonuçta doğanın bir dengesi var değil mi? Akışa bırak ve gönlünden nasıl geçiyorsa öyle devam et. Jimin'e bakışlarını bir o bir de sen farkedemedin zaten. Yavaştan alın biraz ve anı yaşayın. Bir daha bu bedenlerde dünyaya gelmeyeceksiniz belki veya hiç tanışamayacaksınız. Öyle düşün, bu son şansınız. Hem, neden flört etmeyesiniz ki? Birbirinizi yıpratmanın anlamı yok. Diğerleri belki sana Jimin'den bahsetmemiştir kafan çok dolu diye ama Jimin'in de senden farkı yok, sen evdesin o da pratik salonlarında. Fazla çalışıyor ve kendini çok yıpratıyor, bunun ona faydası yok, bunun sana da faydası yok. Toplayın kendinizi ve akışı yakalayın. İlk cesaret gösterimini Jimin yaptığı için sıra sende. Başarabilirsin!" Namjoon, bu konuşmadan sonra arkadaşlarının olduğu gruba bir süre kafa dinleyeceğini ve kimseyle konuşmak istemediğini yazıp telefonunu kökten kapatmıştı. Hem kafa dinlemişti hem de ne yapacağını artık biliyordu, yani umarım biliyordur.

---

Namjoon Hyung💙:

Jimin benimle eski lunaparkın orada buluşur musun? Konuşmamız gereken bir şey var ve çok, çok önemli.

Jimin endişeyle iç çekti, kesin onunla konuşmak istemediğini söyleyecekti. Ya BTS ve A.R.M.Y zarar görmesin diye bunları unutmalarını isterse!

Minie💛:

Gelirim Hyung ama, bu kadar önemli olan konu ne tam olarak?

Namjoon Hyung💙:

Gelince anlatırım, dikkatli gel ve maske tak. Yeni lunapark yapıldıktan sonra pek kalabalık değil ama ne olur, ne olmaz.

Minie💛:

Bir saat sonra oradayım Hyung.

Jimin mesajı atana kadar nefesini tutmuş ve sonra da direkt yola çıkmıştı. Stresten tuvaleti bile gelmişti, canım!

×××

Hızı aldık, gidiyoruz! Kaç bölüm olur daha karar vermedim ama olsun. Kara yakındır sevgili tayfam, artık sadece aşk var, belki biraz limon sıkarız ama aşk da var yani, bolca.

İyisiniz umarım.

Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden;günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.

-Lolia

Love Maze 'KimNamjoon°ParkJiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin