Havai Fişek Gibi

427 30 0
                                    

On bir

İki hafta sonra...

Röportaj için sandalyelere oturmuşlardı, Jimin ise boynu bükük bir şekilde küskün bakışlarla onları bu şekilde oturtan görevliye bakıyordu. Namjoon'un yanına oturmak istemişti o, neden ondan en uzak köşeye geçmişti ki?

Namjoon'un dibinde oturan Jungkook gözlerini dudaklarını büzmüş ve kollarını bağlamış olan Jimin'e dikmişti, o da Jin'in yanına oturmak istiyordu. Önce gözlerini canlı yayının başlamasına kaç dakika olduğunu gösteren elektrikli panoya dikti, sonra görevliyi kontrol etti, yayının olacağı alandan ayrılmış giyim kabinlerine doğru gittiğini görünce hemen yerinden kalkarak Jimin'in omzuna patpatladı, iki dakika vardı acele etmeleri gerekiyordu. "Hyung, hadi yer değişelim. Ben Jin Hyung'un yanında oturacağım, hadi hadi!" Jimin'in şaşkın bakışları önce Jungkook'a döndü sonra gözlerinin içi gülerek hemen Namjoon'un yanına oturdu ve elini onun dizine koyarak omzunu koluna yasladı, Namjoon gülümseyerek ona döndü bir süre bakıştılar ve sonra Namjoon Jungkook'a dönerek göz kırptı. Röportajı yapacak olan muhabir ise kameramana çoktan basit bir el hareketi ile işaret etmiş ve bu görüntüleri çekmesini sağlamıştı.
-
Jimin dizini sallayarak stresini belli ederken, Yoongi Jimin'e bunu kesmesini ister gibi bakıyor ve Namjoon onu rahatlatmak için çoktan elini Jimin'in sandalyesinin arkasına yerleştirir gibi yapmış ancak onun sırtını okşuyordu. Bu muhabir saçma bir şekilde sürekli özel hayatlarına giriyordu ve Jin bile bundan sıkılmıştı, iki kez ima yapmış ve üç kez doğrudan hayatında biri olup olmadığını sormuştu. Jungkook Jin'in iç çekişini duyunca gülümseyerek "Ben Jin Hyung'un hayatında kim olduğunu biliyorum!" diye bağırmıştı, hepsi sakince ona döndü, günü kurtaran bir rahatlık vardı üstünde kimsenin endişe etmesine gerek yoktu "Hatta hepimizin hayatında kim olduğunu biliyorum! Tabii ki ARMY." röportajı yapan muhabir bundan sonra hiçbirine özel hayatı ile ilgili sor soramadı.
-
"Şarkı, herkesin merak ettiği bir konu zaten ki bu yüzden toplandık değil mi? Bize kısaca bir kaç ipucu verebilir misiniz, bir de bir takipçim size şarkıyla ilgili özel birkaç şeyden bahsedip bahsedemeyeceğinizi sormamı istedi." diyen muhabir ile hepsi bir süre düşünme iznine çekilmiş gibiydi ilk konuşan Taehyung'du "

Havai Fişek gibi bir aşk şarkısı.
İzlerken sanki içiniz patlıyor gibi hissedersiniz ve gülmekten kendinizi alı koyamazsınız ya, işte böyle.

"dedikten sonra Hoseok"

Gerçekten öyle kıpır kıpır
hissediyorsunuz. Bağırarak dans ettirecek ve yollarda yalın ayak koşmak isteyecek gibi. Oldukça da samimi bir şarkı,
her aşk şarkısı gibi.

"muhabir gülümseyerek "Sanırım bu hayranlarınızı çok büyük bir meraka sürükleyecek." Yoongi gülümsemekle yetindi, muhabir tekrar sordu "Şarkıyı Jimin ve Namjoon yazdı değil mi? Süreçten biraz bahseder misiniz?" Jimin "Oldukça eğlenceliydi aslında bir süre önce yazmaya karar vermiştik ama devam etmemiştik, yazmaya tekrar başladığımızda çok hızlı bir bitiş oldu." Namjoon kafa sallayarak onayladı "Sanki tüm cümleler aniden akıp gitmiş gibiydi, sanırım tekrar başladığımız zamandan sayarsak iki hafta kadar sürdü. Bu süreç içinde aynı evde kaldığımız için daha rahat fikir alışverişi de yaptık." dedikten sonra "Oh, sanırım bu özel bir bilgi oldu." muhabir kıkırdadı "Kesinlikle özel bir bilgiydi. Sormak istediğim bir soru daha var, rap kısımları olup olmayacağı çok konuşuluyor. Olacak mı?" bu soruyu Yoongi  cevaplamak için el kaldırdı "Kesinlikle olacak, ne kadar şirin bir aşk şarkısı olsa da rap her zaman renk katar. Hem rap taraflarında Jin'in katkıları da var bu yüzden daha bir renk katacağını düşünüyoruz, oh sanırım bu da özel bir bilgi oldu." muhabir kaşlarını havaya kaldırarak Jin'e yönelen bir soru sordu "İlk defa rap yazıyorsunuz, açıkçası istemsiz bir şekilde meraklandım." Jin gülümsedi "Ben yazdığımda pek beğenmemiştim ama herkes çok beğendi, kayda aldığımızda gerçekten çok güzel olduğunu farkettim. Bu yüzden açıkçası bende biraz meraklıyım." diyerek Havai Fişek hakkında daha fazla sorunun sorulmasına da izin verilmemiş oldu.
-
Muhabirin sorduğu birçok soruyu daha yanıtladılar, çokça eğlendiler ve birçok şeyden bahsettiler. Ama gerçekten beklemedikleri bir soru soruldu "Biraz geçmişi sorgulama gibi olacak ama bir süre önce viral olan bir video vardı, belki sizde denk geldiniz. Maske takmış bir çiftin randevusu gibiydi, bazı hayranlarınız Jimin ve Namjoon'a oldukça benzetmişti. Bu konu hakkında söyleyeceğiniz herhangi bir şey var mı?" bu sefer gerilen Namjoon'du gerçekten ne cevap vereceğini bilemiyor gibi bir hali vardı ve öyleydi de, ne cevap vereceğini bilemiyordu. Jimin ise Namjoon'un elini okşuyordu. Ne cevap vereceğini bilemeyen ikiliye bir süre baktıktan sonra Jin direk konuşmaya başladı "O video...aslında oradakiler gerçekten Namjoon ve Jimin. İkisi de bir süredir çok bunalmıştı ve biliyorsunuz çok geniş bir kitleye sahibiz, yani dışarı çıktıklarında ne kadar rahat edebilirlerdi ki, sadece hayranlarımız olsa sorun değil ama bildiğiniz gibi çok çeşitli insanlar tarafından takip ediliyoruz bu nedenden dolayı biz de Namjoon ile Jimin olmadan üyelerle bir konuşma gerçekleştirdik ve onlara maske takarak biraz gezinmelerini bunun onlara iyi geleceğini söyledik." muhabir "Gerçekten yakın bir arkadaşlığınız var, doğrusu biraz özendim. Yayınımız bitmek üzere o zaman kapanışı yapalım."
-
Röportajın bitmesi ile Taehyung ayağa kalkarak gerinmişti, gerçekten yayın boyunca kendini çok kasmıştı. Hoseok seke seke Yoongi'nin yanına gitmiş ve akşam ne yesek diye bir soru atmıştı, yemek lafını duyan Jin ise direkt oradaydı ve Jungkook yüzündeki kötücül gülümseme ile aniden Taehyung'un sırtına atlamıştı, Namjoon ve Jimin ise aralarında konuştuktan sonra eve vardıkları gibi bu gerginliği birer kadeh şarapla atıp atamayacaklarını sorguluyordu.

-
Bangtan ile röportaj yapan muhabirlerin çoğu illa özel hayata bir olta atıyor ve ben ekran başında kuduruyorum.

Bu arada Jimin ve Namjoon'un kamera önünde çok yakın olduklarını düşünebilirsiniz ama eğer aşıksanız ve sevdiğiniz kişi için endişeleniyorsanız çoğu şey önemli değil.

Havai Fişek çıkıyor ve bende en fazla üç bölüm içinde final veriyorum. Ehehe, yeni kurgu yazıyorum, çok heyecanlandım ve Love Maze'in yazılacak çok az bölümü kaldığını farkedince milleti neden bekletiyorum dedim. Öyle işte.

İyisiniz umarım.

Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden; günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia

Love Maze 'KimNamjoon°ParkJiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin