Randevulara bayılırım, doğrudur.
Yedi
Bir hafta sonra...Elimdeki açık mavi ve siyah maskelerle zıplaya zıplaya Namjoon'un odasına gidiyordum. Gerçekten çok eğlenecektik. Bir sürü şey planlamıştım ve bu sefer istediğimiz gibi sarılabilir, el ele tutuşabilirdik. Maskelerin bizi gizlemesine izin verirdik. Maskelerin bir önemi yoktu doğrusu, onlar sadece yüzümüzü saklayacaktı duygularımızı değil. Kapıya varana kadar neler yapacağımızı tekrar ve tekrar düşünmüştüm. Düşününce bile içinizi kıpır kıpır eden şeylerden biri de sevdiğiniz kişiyle randevu düzenlemekmiş, öğrenmiş oldum.
Tıklattıktan sonra beş dakika kadar bekledim, sıkılınca bir daha çaldım. Neredeydi ki? Kapı açılınca ıslak saçlı Namjoon'un bu dünya üzerindeki en tatlı şeylerden biri olduğunu farkedip telefonumun kamerası ile ölümsüzleştirdim. İçeri girip onunda gelmesini bekledim bir süre, neden bekliyordum hemen gelseydi ya. Aslında hemen gelmişti ama benim beklemeye tahammülüm yoktu, hemen ona planladıklarımdan bahsetmek istiyordum.
Karşıma çalışma masasının sandalyesini çektiğinde kocaman gülümsedim ve anlatmaya başladım. "Şimdi sen üzerini değiştireceksin, değiştirmesen de olurmuş çok yakışıklı geldin gözüme, neyse. Sonra biz bu maskeleri takıp beraber randevuya çıkacağız! Yeni açılan yürüyüş parkına gideriz. Dondurma yeriz ve oradaki oyun parkında salıncakta sallanırız. Nasıl olur?" kocaman ve meraklı gözlerle ona baktım, bu bir haftada öğrendiğim bir şey varsa o da Namjoon'un bana kolay kolay hayır diyemediğiydi. Bir süre düşündükten sonra
"Çok güzel olur ama önce üstümü değiştirmem ve saçlarımı kurutmam gerek, sen bekle ben halledeyim, direkt çıkarız." demişti.
-
Vardığımızdan beri garip bakışlara maruz kalsak da aşırı eğlenmiştim doğrusu. Zaten parkta oturanların çoğu yaşlı çiftlerdi, birkaç kişi de torunları ile gelmişti. Namjoon yürürken aynı zamanda da yazmaya başladığı bir şeylerden bahsediyordu ve bu Jimin'in dikkatini çekmişti, "Birinin adı, Havai Fişek. Eğlenceli bir aşk şarkısı, DNA gibi." dedikten sonra elini Jimin'in eline sardı. "Jimin dalmış gibisin, bir sorun mu var?" Jimin istemsiz bir şekilde fısıldayarak "Bu şarkıya bende yardım edebilir miyim? Adı güzel ve eğlenceli bir aşk şarkısı yazmak hoş olurdu." demişti. Namjoon kıkırdayarak "Bir şey oldu sandım, neden olmasın? Hem beraber bir şarkı yazmak güzel olur. Bize ait gibi." Jimin bu cümlelerden sonra kafa sallamış ve onu çocuk parkına doğru çekiştirmişti. Salıncakta sallanmak için seçmişti bu parkı ayrıca parkın içinde oturulacak güzel yerlerde vardı.Salıncağa yerleşip kendi kendini sallarken, Namjoon ilerideki oturma alanına gelirken aldıkları abur cubur ve yiyecekleri koymuştu. Sonra o da Jimin'in yanındaki salıncağa oturup kendini sallamaya başlamıştı. Hava güzeldi. Doğrusu hava onlar beraberken hep güzeldi, ister şimşek çaksın ister bahar meltemi essin.
İlerde onları şirin bulduğu için videoya çeken insanlardan habersiz bir şekilde uzun süre sallandılar, yemek yediler ve yanlarına gelen kedi ve köpekleri sevdiler.
Jimin gece yatağına girerken bile gülümseyerek neler yaptığını düşündü. Bu dünyada en sevdiği anlar listesi olsa Namjoon ile geçirdiği tüm anlar üst sıralarda olurdu.
Monie💙:
Jimin yarın gel ve beraber yazmaya devam edelim, nasıl olur? Hem erken bitirirsek bizimkilere de gösteririz.
Minie💛:
Olur! Namjoon abur cubur ile geleyim mi, film de izleyelim. Animasyon.
Monie💙:
Anlaştık, gelmeden önce mi seçersin yoksa beraber mi seçelim?
Minie💛:
Beraber seçelim. Daha güzel olur.
Monie💙:
Anlaşıldı Bay Park! Şimdi uyumalıyız bugün yorulduk. İyi geceler ve şeker dolu rüyalar.
Minie💛:
İyi geceler ve şeker dolu rüyalar.
-Ben araya neden limon sıktım, bilmiyorum... Aman neyse limonlar heyecan katar. Bir de bu Havai Fişek şarkısı olayı 2014'te Namjoon ve Jimin'in beraber yazdığı bir şarkı. Bir yerde anlatıyordu Namjoon ve benimde aklımda kalmıştı sevdiğim bir minjoon Twitter hesabı paylaşmış, hatta koyayım.
Maskeleri de koyayım,Namjoon
Jimin, açık mavi düşünün lütfen. Açık mavi maske bulamadım kırk saat aradım.
İyisiniz umarım.
Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden; günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze 'KimNamjoon°ParkJimin
FanfictionBTS kazandığı ödülün ardından bir canlı yayın yapmış sonra da bol bol içmişlerdi. Jimin'in tatlı alkole düşkünlüğü, hiç beklenmedik bir anda her şeyin ortaya dökülmesine neden olmuştu. Her şeyi bilen Yoongi, tahmin eden Jungkook ve Taehyung, hiçbir...