Dans ettikleri şarkı.
°On Üç
Göz bebeklerimin nasıl titreştiğini onun gözlerinde olan yansımamdan görüyordum. Kirpiklerimin ıslanmak için saniyelere ihtiyacı olduğunun en çok ben farkındaydım belki de, çığlık atmak, ağlamak, feryat etmek neye yarardı ki? Her şey olmuş ve bitmiş değil miydi? Zaman akmaya devam etmemiş miydi? Her yerde olan, öpüştüğümüz fotoğrafları gördükten sonra tek bir kelime bile etmemişti, yavaşça elindeki tableti çalışma masasının üstüne bırakmış ve tekli koltuğa oturmuş kalmıştı. Gözlerini çalışmayan televizyonumuzun ekranına dikmişti, o an evde olan her şeyden nefret ettim, internetten, özel hayata saygı duyulmamasından, bu kadar tanınmış olmaktan, kendimden...yalnızca ondan ve ona beslediğim sevgiden nefret etmedim, ondan nefret etmemin bir yolunu bilmiyordum çünkü.Koltuğun yanına iliştirilmiş rengarenk sehpanın üzerinde sabahtan beri kaçıncıya çaldığını bilmediğim telefon tekrar çaldığında sonunda hareket etti ve telefonu cevapladı. “Bu toplantıya neden olacak bir konu değil, Bay Choi bende bundan bahsediyorum. İlişkimizin açığa çıkması bir iş toplantısına neden olacak bir olay değil.
Sevgiliydik ve evimizde özel anlar geçiriyorduk, bunda yanlış veya hatalı olan bir şey göremedim. Asıl hata evimin belli bir açıdan izlenip özel fotoğraflarımın çekilmesi, farkında mısınız şu an anlayamadım ama.
Ses tonunuz çok yüksek, tekrar ediyorum yanlış veya hatalı bir durum yok. Sevgililer nasıl sarılıyor ve öpüşüyorsa biz de bunu yaptık.
Affedersiniz?
Güldüreceksiniz beni, bence bu konuşma burada sonlanmalı, birbirimize olan saygımızı yitirmeyelim.
Kesinlikle bende bundan bahsediyorum, üzgünüm ama lideri olduğum grupla bu konunun bir ilgisi yok. Sadece benim bir ilişkim var, nasıl insanlar evlenmeden önce biri ile çıkıyorsa aynı durumdayım, daha da açıklama yapmama gerek var mı?
Elbette, istersem evleneceğim? Bunda bir sorun göremedim.
Kapatmalıyım, şu işe bakın ki sipariş ettiğimiz pizzalar geldi. Yine balkonumuzda sevgilimle özel anlar geçirip bir şeyler yiyeceğiz. Sonra bu konuyu konuşabiliriz.”
Bana döndü ve gülümsedi, bende gözyaşlarımı bıraktım, yanıma oturduğunda daha çok ağlamaya başladım. Bunu neden yaşıyorduk ki? Amacı neydi? Neden bizim başımıza geliyordu? Sadece birbirimizi seviyorduk. Onunda ağladığını farkettiğim de daha çok ağlamaya başladım.
“Jimin ağlama, sen ağladığın için ağlıyorum.” dediğinde biraz olsun sakinleşmeye çalıştım. Ağlayarak, ne dediğimden emin olmadan “Özür dilerim, sana sarılmamalıydım.” Benden biraz ayrılarak göz yaşlarımı sildi, “Senin hatan değil, öyleyse bende seni öpmemeliydim değil mi? Ağlama...” burnumu çekip kafamı omzuna yasladım “Senin hatan değildi, ben zaten ne yapsam hatalı oluyor.” saçlarımın arasına daldırdığı elini hissederken tekrar konuştu “Hatalı olan biz değiliz Jimin. Biz çıkıyoruz, bir ilişkimiz var. Bunun gizli olup olmaması kimseyi ilgilendirmez ama evimiz gözetlendi, ne yani çıplak fotoğraflarımız olsa da mı bizim hatamız? Özel alan işgali bu ve bu yüzden çeken kişiyi dava edeceğiz, sonra da ilişkimizi açıklayacağız. Tamam mı? Ağlamayı kes lütfen, hem beni de ağlatıyorsun, ateşimiz çıkarsa kim bize bakacak?” kafamı sallayıp biraz daha omzunda dinlendikten sonra “Gerçekten pizza söyleyelim mi? Sonra uyuyalım, olur mu?” kıkırdayarak bana ayak uydurduğunda rahat bir nefes aldım. Atlatırdık değil mi?
°
Sanki uçuyor gibi bir his vardı, uçmuyordum ama vardı işte. Sırtımı koltuğa daha çok yaslarken kafamı da geriye verdim ve kendimi zamanın akışına bıraktım. Bu kadar endişe ve gerginlik arasında nereden geliyordu bana bu rahatlık, bilmiyorum. Belki de duşta şarkı söyleyen Namjoon'dan geliyordur. Kim bilir? Belki içimden dolup taşan bu yersiz mutluluktan.Bir kez daha gülümsedim, sabah yaptığımız toplantı aklıma düşünce. Bu kadar iyi ilerleyeceğini düşünmemiştim, arkadaşlarımız yanımızda olmasa bu kadar iyi ilerlemezdi zaten ama mutluydum, kendimi çok güçlü hissediyordum. Benim tüm ilhamım onlardı ve beni güçlü kılıyorlardı.
——
Toplantı...Namjoon ile yan yanaydık, parmakları parmaklarıma dolanmış öylece bekliyorduk, arkadaşlarımız karşımızdaydı. Bir sürü insan vardı ama o kadar gergindim ki hiçbirini ayırt edemiyordum ve menajerim yanımda oturmasa belki onu da tanımazdım. Konuşan kişiyi dinlediğim söylenemezdi, sadece numara yapıyordum ve sonra sosyal ağlar ile ilgilenen müdür konuştu "Zamanı geri saramayız, basit sarılmalar veya yanaktan öpmeler değil, direkt öpüştükleri ve sarıldıkları kareler paylaşıldı, ki üzerinde oynanmış bile diyemeyiz incelenmiş halleri ile ilgili birçok yazı dolanıyor. Ama bunu araç haline getirebiliriz, Namjoon ile Jimin'in uzun süredir bir ilişki içinde olduklarını ve bunu açıklamaya karar verdiklerini, şirketin basın toplantısı düzenlemek için adımlar atmaya hazır olduğu bir anda Namjoon ve Jimin'in özel alanının ihlal edilerek bu görüntülere ulaşıldığı ile ilgili birer açıklama yaparız, sonra Jimin ve Namjoon açıklamalar yazar ve bunu Tweeter üzerinden paylaşır, bir gerçek var ki o da onların fanlarına seslenişinin daha samimi ve içten olacağı. Bu şekilde medyada bize dönecektir, sadece bu da değil dünyanın birçok yerinde LGBTİ+ destekçileri var geniş çaplı bir yayılımda Namjoon ve Jimin'in ilişkileri bu destekçilere de yansıyacak, şimdiden birçok kişi sosyal medya üzerinden bununla ilgili hashtagler oluşturuyor ve paylaşımlarda bulunuyor. Basit bir örnekle #minjoonhepvardı hashtagi ile onları bulunduran birçok video ve görsel paylaşılmaya başlandı. Son olarak efendim, bu şirketin yararına olacak, kısaca biz idollerimizin insan olduklarını unutmuyoruz ve onlara iyi bakıyoruz reklamı." bu cümlelerden sonra başkanın onaylaması takip etmiş ve gidilecek yol çizilmeye başlanmıştı.
——Bir süre önce hayranlarına birer açıklama yazmış ve sonra onların açtığı hashtag üzerinden birkaç fotoğraf paylaşmıştık. Kumandaya uzanacakken bileğimden yakalayan elle beraber kendimi, balkonumuzda dans ederken bulmuştum. Kıkırdayarak Namjoon'a daha da sıkı sarıldım, sanki bedenlerimiz daha çok bütünleşebilirmiş gibi.
"Biz böyle her şeyi ve herkesi unutarak dans edersek, gökyüzü yıkılmaz mı?"
Bir kez daha kendi etrafımızda döndük ve kendimi korkuluklara yaslanmış olarak buldum.
"Bırak, yıkılsın gökyüzü. Bizde altında kalalım, yıldızlarla."
Sonra beni öptü, hayatımız boyunca bundan sonra öpücüklerimiz hep özgür oldu. Bizim sonsuzumuza kadar.
Bir daha ki sefere kadar
SON°
Vay canına, bitti. Tüm olaylar hızla çözüldü, çünkü kimsenin çocuklarımı üzmeye hakkı yok, bende dahil. Aniden'ne özel bölüm yazmayı düşünüyorum ve belki Love Maze içinde bir süre sonra yazarım, bilemedim. Neyse...Güvenilir tayfam olduğunuz için teşekkürlerimi sunarım, umarım tüm öpücükleriniz özgür olur ve aşkın cinsiyet taşımasına ömrünüz boyunca izin vermezsiniz.
İyisiniz umarım.
Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden; günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze 'KimNamjoon°ParkJimin
Fiksi PenggemarBTS kazandığı ödülün ardından bir canlı yayın yapmış sonra da bol bol içmişlerdi. Jimin'in tatlı alkole düşkünlüğü, hiç beklenmedik bir anda her şeyin ortaya dökülmesine neden olmuştu. Her şeyi bilen Yoongi, tahmin eden Jungkook ve Taehyung, hiçbir...