!!WARNING!!
Unicode
သက်စွန့်စံဖျားပါဘဲ Edelweiss....
မင်းမျက်ဝန်းထဲ ပွင့်ဖို့ဆိုတာ
လွယ်ကူတာမှ မဟုတ်တာ...။🌸
" Ah... Monoban "
သူရဲ့ မျိူးရိုးနာမည်ကို စွဲမက်ဖွယ်ရာ အသံနဲ့ အော်ဟစ်နေရရှာသည့် Kim ကိုကြည့်ရင်း Lisa ပြုံးလိုက်သည်...
ကုတင်တိုင်နှင့် တွဲချည်ထားသည့် ကြိုးတွေကို ဆန့်ကျင်စွာ လူးလွန့်နေသည့် Kim သည် ချွေးစေးများပင် ပြန်နေလေသည်...
လက်ထဲက Remote လေးရဲ့ ခလုတ်တစ်ခုကို နှိပ်ကာ Kim ရဲ့ အတွင်းထဲက Vibrator လေးကို ပိုပြီး အရှိန်မြှင့်လိုက်သည်...
Kim ရဲ့ မျက်ဝန်းတွေထဲက မျက်ရည်စလေးတွေဟာ အသနားခံခြင်း ကို ကိုယ်စားပြုလိမ့်မည်...
အဲ့လိုဘဲ Lisa ရဲ့ နှုတ်ခမ်းထက်က အပြုံးဟာလည်း အနိုင်ရရှိခြင်း၏ သင်္ကေတ ဖြစ်သည်....
" ကျေးဇူးပြုပြီး ရပ်ပါတော့... "
နာရီဝက်နီးပါးကြာသွားပြီးသည့် အချိန်တွင်မှ Kim ရဲ့ နေရာလေးထဲက Vibrator လေးကို ထုတ်ပေးလိုက်သည်...
ခဏခဏ ပြီးမြောက်ခြင်းအားလျော်စွာ Kim ရဲ့အရာ လေးဟာ စိုရွှဲနေသည်...
မျက်လုံးမှာ စည်းထားသည့် အကာအရံကိုဖြုတ်ပေးလိုက်ရင်း မောဟိုက်နေရှာသည့် နှုတ်ခမ်းကို လက်မဖြင့် ဖွဖွ ပွတ်လိုက်သည်...
နူးညံ့သည်... အသက်ကို လုရှူနေရသည့် Kim ရဲ့ ပါးစပ်တွေကို Lisa လက်ချောင်းတွေနဲ့ နှောင့်ယှက်လိုက်သည်...." Kim "
" ဟင် "
" Kim "
ပြန်ထူးသံ မကြားရခြင်းမှာ Kim ရဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေကို ဖိကပ်ကာ နမ်းလိုက်ခြင်းကြောင့် ဖြစ်သည်...
အသက်ရှူသံတွေ မြန်လာလေလေ Lisa ရဲ့ နှလုံးခုန်သံတွေ ပိုကျယ်လာလေ ဖြစ်သည်...ညည်းညူနေသံ အပြည့်နဲ့ Kim ရဲ့ အိပ်ခန်း...
အချိန်ဆိုတာ ကုန်တတ်သည်သာ ရှိလေသည်...။🌸
" စာတွေရပြီလား Liz "
နေ့လည်ပိုင်း ထမင်းစားကျောင်းဆင်းချိန်တွင် အထက်တန်းနောက်ဆုံးအဆင့်ကျောင်းသားများ စာအုပ်ကိုယ်စီနှင့် အလုပ်ရှူပ်နေကြသည်...
YOU ARE READING
Edelweiss
Romanceအပြုံးတွေနဲ့မှ အသက်ဆက်နိုင်တာမျိူးပါ Edelweiss တချိူ့သော ရူးမိုက်ခြင်းတွေမှာ အကြောင်းပြချက် ကင်းမဲ့ပါတယ်...။