1 - İNTİKAM YAKAR

120 8 8
                                    

İğrenç bir güne merhaba şu lanet alarmı biri susturabilir mi? Yorgan tepeleyerek çıktım yataktan. Rutin işleri halledelim dimi ama ve en bayıldığım bölüm kahvaltı(!).
"Günaydın ayşe sultan"
bu arada ayşe sultan bizim evde çalışanımız .Ama aileden gibidir  bana göre.
"Günaydın benim güzel kızım, sofraya geçte sana sıcacık çay doldurayım"
"Saol sultanım ben erken çıkıcam bizimkilerle buluşucam   atıştırırım birşeyler "
Amacım babamlara gözükmeden çıkmakti ama ne yazık ki cici annem,babam aşağı iniyor.
S-"Günaaaydınnn tatlııığm"
"Seni görene kadar gün aydındı tatlııığm" ben işte laf soktuğuma sevinirken babam Adnan "
"VENÜS sana daha kaç kere diyeceğim Sevim benim karım  laflarına dikkat et" kardeşim sanki sorun bende kendi kaşiniyo allah kahretsin sırayla mi ama Cansu
"Babacim Venüs'ten bahsediyoruz Venüs mü saygılı olucak" ve yapma kahkaha domuz ne olucak tam ağzımı açmıştım ki
"Meleğim kalkmış benim. Kahvaltı yap kızım aç aç spora gitme Venüs işte" saol baba ya bende sana çok meraklıydım size.
"1 elinizdeki herşey benim istersem sizi şu an yollarım.Bana bulaşmayın ki bende size bulaşmiyim. Cansucum ben kadar saygısızsam sen benden betersin o yüzden o salak çeneni kapa" oh be rahatladım
"Haa bu arada inşallah boğazınızda kalır." Ve son gol kapıyı çarpıp çıktım. Şimdi Demiri ariyalim
...
"Alo"
"Demir adamım hala kalkmadin mi ama "
"Kızım bugün cumartesi karga bokunu yemeden ne var sabah sabah "
"Bak şimdi Demir Adamım yataktan kalkıyorsun ve çocukları toplayıp 1 saat içinde bizim kafedesin kocaman öpücük. "  suratına da kapadım bu şimdi çıldırmıştir. Aman ben onun gönlünü alırım yani inşallah.Hatta ona hep Demir Adamim derim.O benim en yakınımdır. Hepsi öyle ama Demir adamım bi başka  be.
1 saat sonra
Bizimkiler kafeden girdi ama Demir en önde ve baya öfkeli az buçuk kime öfkeli tahmin etmişsinizdir.
D-"Bana bak Venüs birdaha sakin suratima telefon kapatma adamida hasta etme kızım"
"Demir Adamım Özür dilerim kizgindim evde bizimkilerle atıştim sende soru sorma diye kapadim" ve yanağından  sulu sulu öptüm geri çekildiğimde sırıtıyodu.
" Prensesim benim affettim bile bu arada ne oldu"
Su-"Öpüşmeniz bittiyse ne oldu Venüs önemli bişey mi?"
Cem-"Lan yoksa evdekiler bişey mi yaptı "
Defne-"Venüs naptılar yine?"
"Bir sakin olun kimse bana birşey yapmadı iyiyim.Ben size annemin avukati ile görüştüm biliyorsunuz son dönemlerde çok sık giderdi.Ve ben birtakım şeyler öğrendim babam annemle parası için evlenmiş.o yüzden çok atışlarmiş biliyorsunuz Cansu annemden nefret ederdi hep babamın yanındaydı annemde her şeyi bana bırakmış şirketleri evleri arabaları herşeyi. Ve annemin raporlarını almak için bir hilal hanima annemin psikiyatristi raporları aldım ama açamadım Demir Adamım sen okur musun?" Artık gözyaşlarımı tutamiyodum çünkü dayanamıyorum aradan 1 yıl geçti o kadar zor ulaştım ki bu bilgilere bu ani o kadar çok hayal ettim ki. Ama şimdi çok korkuyorum o zarfın içinde yazanlardan çok korkuyorum.
D-"Bana bak prenses biz her zaman yanındayız ve ne olursa olsun ne karar verirsen ve biz yanındayız şimdi zarfı ver bakalım " çantamdan zarfı çıkardım ve Demir e uzattım gözlerinden korku geçti ilk defa hiçbirşeyden  korkmayan Demir Adamımın daha sonra suyla Defne ye baktım ağlıyolardı. Cemde de korku gördüm gözlerinde .Demir zarfı açarak içinden okumaya başladı sanırım çünkü sesli okumuyordu. Demir dehşete düşmüş gibi bana baktı ve gözünden bir damla yaş altı Demirden iyice korkmaya başladım.
"Demir ne oldu ! Ne yazıyo orda konuşsana
! Demir bana cevap ver!" O kadar bağırmışım ki farketmeden Boğazlarım yanıyor. Demir hızla ayağa kalktı  ve yanıma gelip beni sarstı
" Bizi 1 saat bekleyin bizim Cemle işimiz var . Kalk Cem kızlar Venüs le ilgilenin. Yanından sakin ayrılmayı. "Ve hızla kafeden çıktılar.
    2 saat sonra
"Başlarına bir iş mi geldi acaba? Polise mi gitsek?Yada durun bir arayalım. Su bizi niye goturmediler?  Başlarına bir iş mi geldi acaba Defne"
Su - Defne -"YETER!"
D-"VENÜS aradılar ya bebeğim işleri uzamiş hani"
S-"Aynen  bir sakin ol kızım. Haa geldiler işte " kafamı hızla kapıya çevirdim ve koşarak boyunlarina atladım.
"Sizi lanet herifler sizi çok merak ettim."
C-"Güzelim geldik sakin ol sana birseyler söylicez çok kötü şeyler ama üzülmek yok tamam mı?"masaya doğru yürüdük ve herkes yerine oturdu ama suratları biraz sonra söyliyceklerinin çok kötü olacağının habercisiydi.
D-"Bak prenses sakın   üzülme biraz sonra anlatacağım şeylerden çünkü biz senin her zaman yanındayız. İlk önce annene kadir kılıç tecavüz etmiş . Babanın çok yakın arkadaşı. Annende dayanamamış. Zaten gerisini biliyorsun. Kemal denen piçin 2 çocuğu var karısı ölmuş. 1 tane kızı var adı selin baya masum diyorlar ama bilemem ve 1 tane de oğlu var adı kuzey  ikizler ama hiç benzemiyorlarmış. İkiside kılıç Koleji gidiyormuş." Gözlerimden yaşlar sel gibi boşalırken aklımdan sadece intikam geçiyordu.
"Demir ilk önce Kılıç  Koleji ne gidip benim kaydimi yaptiriyorsun sonra Selin in güvenini kazanıcağım masum olmasi umrumda değil annemde masumdu  ve daha sonra anneme yaptıkları gibi adam tutup tecavüz ettiricem daha sonra da geberip gitsin." Herkes donmuş gözlerle bana bakıyordu.
C-"Güzelim biz sana demedik mi anca beraber kanca beraber hepimiz o okula gidiyoruz ve intikamını alıyoruz güzelim." Daha sonra kızlara baktım ve onaylar gözle bakıyordu zaten ikisi böyle işlere bayılır
"Cem ilk önce sadece ben gidicem ortamı bir öğreniyim daha sonra siz, itiraz kabul etmiyorum.Pazartesi sadece ben o okula başlıyorum.Bu arada  hersey için saolun biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var peşimden gelmeyin sakın." Kafeden çıktıktan sonra gözyaşlarımı tutamiyodum. Bekle beni Kılıç Koleji annemin intikamını almaya geliyorum...

İntikam YakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin