2-İNTİKAM YAKAR

56 5 1
                                    

Telefonu biri sustursun.sabah sabah hangi gerizekalı arıyor nerede şu lanet telefon ,ha buldum her kimsen gazabına hazır ol.

-Her kimsen sabah sabah beni güzel uykundan uyandıracak kadar önemli bir sebebin vardır umarım.

- Prenses ne bu atar ama ben sabahın 5inde kalkayım bizim okul işlerini halledeyim sen bana çemkir hiç yakıştıramadım ama.

- Sen ciddimisin demir hallettin me işte benim demir adamım.

Diye bağırdım.Farkında olmadan yatağın üzerinde zıplıyorum bir dakika o bizim okul işleri mi dedi

-Demir sen bizim okul işleri mi dedin ?

- Ne sandın  sence ben oraya seni yalnız gönderir miyim?

Dedi sinirlenerek başladığı ses tondan belli ama ben onların üzülmeyin istemiyorum.

- Hayır tek gidicem.

-Kızım beni hasta etme sinirlerimi bozma sana fikrini soran olmadı .Şimdi çeneni kapa yataktan kalk okul için kızları ara alışverişe çıkın . İşin bitince beni ara yanınıza geleceğim kendine dikkat et prenses seni seviyorum.

oha demirin kurduğu cümleye bak. Tam Suyla alışverişe çıkmak ne  demek sen biliyor musun dicekken  suratıma kapatıyor ben bunu sorarım tam tekrar ariyacaktim ki mesaj atmış  ne yazmış bakalım "ödeştik ;)" allahım sen bana sabır ver.AMİNN.
Yataktan kalktım banyodaki işlerimi hallettim ve üzerime gömlek kot pantolon botlarım deri ceketim tamamdır. Sıra saçlarımda sıkı bir at kuyruğu yaptım  gözlerimi ortaya çıkaracak makyajıda yapıp işimi hallettim. Sıra kızları aramada. Zaten Su alışverişe bayılır bir insan hiç yorulmadan 13 saat alışveriş yapar mı demeyin yapar nerden biliyorsunuz derseniz Su bir gün beni sabah 8 de kaldırıp alışveriş merkezine götürmüştür  Kapanana kadar alışveriş yapıp kapanma saatinde de benim daha alışverişim bitmedi diye görevliyle kavga etmişti Allahtan Cem geldide adam şikayetçi olmadı böyle bir  kızdan bahsediyoruz. Niye sadece sen  çekiyosun  derseniz söyliyeyim çünkü defne hanım alışverişten nefret eder hatta biz alışverişe giderken "internetten alışveriş yapmak varken salak gibi neden hâlâ ayaklarınızı yoruyorsun ?"diye bize kızar akıllı kız tabii Cem de alışverişten  nefret eder ama  konu Su olunca o çenesini açmaz Suyun namı değer kurtarıcısı ama koruduğu kadar da uğraşır. Nereden geldik biz buralara ? zordan başlayalım bakalım.
...

- efendim

-Defnem, biricik arkadaşım günaydın
Dedim sevinçle .Birazcık yağcılıktan zarar gelmez.Umarim.

-Venüs  kızım ne oldu ? Cansu mu öldü ne bu sevinç?

- Nerde o günler ya ben senden birşey isteyeceğim.

-Kesin nefret ettiğim bir şey.

Evet diyemedim tabi ki eğer direk  alışverişe gidelim hem de Suyla dersem  suratıma telefonu kapatır.

-Kısmen Demir ile konuştun mu?

-Hayır, okul işinden bahsediyorsan Cem aradı .

Dedi Üzgün bir sesle. acaba okula mı gitmek istemiyor diye düşündüm ama  eğer  gitmek istemeseydi söylerdi çünkü bizde kimse düşüncesini saklamaz. Ama bel... Diyemeden.

- Venüs orda mısın ?

-Evet bir şey daha var ama

-Ne var Venüs gevelemesene .

-Alışveriş.

-Deprem mi oluyor yok canım ya daha neler  senin başın dönmüş şimdi sen yat dinlen düzelir canım hadi görüşürüz.
Dedi.ben biliyodum böyle olacağını. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam YakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin