~𝓞𝓴𝓾𝓵𝓾𝓷 𝓘̇𝓵𝓴 𝓖𝓾̈𝓷𝓾̈~
(Dürterek)
Anne- Y/N Kalk Okula Hadi Git....!Y/N- Tamam Kalkıyorum...
(Hazırlanır)𝓖𝓲𝔂𝓭𝓲𝓰̆𝓲.......⬇️
Anne- Her Zaman Salak Salak Giyiniyorsun...
Y/N- Anne Okulun Kıyafetleri Bunlar Ama..
Anne- KES SESİNİ ! ŞİMDİ DEFOL GİT OKULA! BİR DAHADA DÖNEMESZİN İNŞALLAH..!
(Her Gün Giderken Aynı Şeyleri Söyler)Anne- Şu Aptal Jungkooku'da Al...İkinizde Defolun (Der ve İtler)
JK- neden bizden Nefret ediyor ne yaptık biz ona ?
Y/N- Bilmiyorum ki....
JK- neyse Okulun İlk Günü..Çok Heycanlıyım...
Y/N- Bende Öyleyim...Sınıf Arkadaşlarımız Umarım İyi Kalplilerdir...
JK- Umarım...
(Okula Varırlar)
(Tam Jungkook Yürürken Yanından Biri Ona Omuz Atarak İlerler)JK- Lütfen Birdahaki Seferli Daha Dikkatli Olurmusun..
(Çocuk Yürüken Birden Jungkook'a Doğru Döner Ve Yakasından Tutarak)JİMİN- Canımı Sıkma Benim...Defol İşine..!
Y/N- Daha İlk Dakilardan Böyleyse... Devamını Düşünmek Bile İstemiyorum Sen İyisin dimi ..!
(Sınıfa Girerler)
(Ve yan yana Otururlar)
(Bir süre sonra çete gibi 6 kişi İçeriye dalar...)Y/N- Bunlar ne Böyle çete gibiler...
JK- Bunlar kesinlike Bad Boy çetesi...Bunlara bulaşanın Sonu hayırlı bitmez valla...
Y/N- Bencede..
(Herkez yerlerine geçer ve Hoca gelir)
(Bir süre sonra Tenefüs olur)
(Taehyung Sırasından Kalkarken Yere bir para Düşürür ve düşürdüğünü fark etmeden İlerler)
(Y/N paranın kimden düştüğünü Görür Tam parayı alıp Masaya koyacakken Taehyung geri gelir ve Y/N'yi Görür)
(Hızlıca Ona doğru İlerler ve Elindeki çikolatayı Y/N'nin suratına Atar)
(Sonrada Yakasından tutar ve Duvara İtler)TAE- KİMSİN LAN SEN BENİM PARAMI ÇALIYORSUN !
Y/N- Ben Çalmıyordum Sadece yerine koyuyor-
(Birden Y/N'yi yan tarafta duran masaların Üstüne İtler)
(Jungkook Bunu Görür ve Taehyungu Tutacakken onu'da Fark eder ve Jungkook'a Doğru Tokat Atar ve yere Düşürür)TAE- TABİ SİZ EZİKSİNİZ BEN ZENGİNİM DİYE PARAMI ÇALIYORSUNUZ DİMİ ! BU BURDA BİTMEYECEK !
(Tekrar Sınıftan Çıkar )
(Herkes gülmeye Başlar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba (K•T•H)
Historia Corta"Sana İşkence Çektiren...Seni Herkesin Yanında Küçük Düşüren Birinin Evinde Kalmak mı" "İnsanları Ezmekten Zevk Alan Biri,Yan Gözle Baksan Bile Seni Öldüresiye İşkence Eden Bir İnsan İle Aynı Sınıftasın Ve Ona Karşı Koyamıyorsun" "Bazı Aşklar Acı Ç...