☾☆~5~☾☆ (𝟏𝟔.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟏)

440 16 29
                                    

*Arkadaşlar Size Birşey Soracağım Bu Diziyi Gerçekten Seviyormusunuz? Sevmiyorsanız Silerim YORUMLARA Yazarmısınız*

*Bu Arada Çoktan Beri Bölüm Yüklemiyordum Bazı Sıkıntılar Oldu Kusura Bakmayın*
*Neyse Diziye Devam Edelim*

Y/N- B-Ben.....Şey....

POLİS- Siz ne ?...

Y/N- Ben Bir Arkadaşım İle Kavga Etmiştim..Oda Benim Boynuma Demir Dayadı Baya Bir Bastırdı...Yani Onun Haricinde Bir İşkence Çekmiyorum...ama Bazen Bazı Sıkıntılar Olabiliyor Çünkü Birazcık Psikolojik sorunları Olan Bir Arkadaş...!

POLİS- Bu Konuda Yapabileceğimiz Birşey yok...O Yüzden Size Bir ilaç Vereceğim...Bu İlacı Onun İçeceğinin İçine Koyun Ama Sadece Arkadaşınız Sinirlendiğini Bileceğiniz Konularda...Sonra Onun Sakinleşmesini Sağlayacak Yani Size Zarar Vermeyecek..İlaç Hap Şeklinde İçinde 5 adet Var Çok Sık Sık Verirseniz Karşıdaki Kişi Zehirlenebilir...

Y/N- Ben Çok teşekkür ederim...Tamam Çok Sık Sık Vermeyeceğim....
(Y/N Eve Gider)

JİMİN- Y/N ne Oldu Abine Mi Bireşey Oldu ?

Y/N- Yok Onun Durumu İyi...Beni Görmek İçin çağırdılar...

JİMİN- Seni mi ? Sen Ne alaka ?

Y/N- Taehyung bey  Sağ olsun...

TAE- Ne Diyorsun Sen ya !

Y/N- Diyorum Ki...Boynumu Morartığınız İçin Polis Beni Çağırdı...
(Taehyung Birden Ayağa Kalkar)

TAE- SEN YOKSA BENDEN ŞİKAYETÇİ Mİ OLDUN ? ÖYLE BİRŞEY YAPTIYSAN VALLA ÖLDÜRÜRÜM SENİ...!
(Sonra Y/N'de Birden Kalkar Ayağa)

Y/N- YETER YA YETER ARTIK ŞU LAFI SÖYLEYİP DURMA BENİ ÖLDÜRECEKSEN ÖLDÜR KURTUL BENDEN EZİYET ÇEKTİRMENDEN İYİDİR...! HEM SEN BENİ ÖLDÜRMEYİ DÜŞÜNÜRKEN BEN SENİN HALA ALLAH BELAMI BERSİN HALA SENİN HAPİSE GİRMENİ İSTEMİYORUM...ARTIK BIKTIM TAMAM MI ! YAŞATMA BENİ ÖLDÜR YAK KES ..! BEN SENİN YÜZÜNDEN BU DURUMLARA GELDİM...ŞU BOYNUMA  BAK...BU SENİN ESERİN...AMA SEN BU DURUMDAN ZATEN ÇOK MUTLUSUN NİYE SANA LAF ANLATIYORUM Kİ !
(Y/N Eline Bir Bıçak Alır Ve Onu Boynuna Doğru Tutar)
(Taehyung Panikler)

Y/N- HATTA AL BUNU KES ARTIK KURTUL MORARIKLIĞIN ÜSTÜNE BİRDE BUNU YAP...!
(Tae Bıçağı Eline Alır)

SUGA- Taehyung Yapma....Yanan Sen Olursun..
(Taehyung Bıçağı Çok Sıkı Bir Şekilde Tutar)
(Ve Elleri Titremeye Başlar)

Y/N- HADİ NE BEKLİYORSUN YAPSANA..!
(Taehyung Tam Kesecekken Birden Y/N'yi Yere İtler Ve Kendi Elini(Öldürmeyecek Şekilde) Derinden Keser)
(Sonra Yere Oturur)
(Tam Üyeler Yanına Gidecekken)

TAE- BANA YARDIM ETMEYİN...ÖLMEK İSTİYORUM ! AL SENDE BENDEN KURTULMUŞ OLURSUN...BUNDAN SONRADA MUTLU MUTLU YAŞARSIN..!

Y/N- Ben Sana Kendini Öldür Demedim...! Bana Artık Vurma Demek İstedim..! Ve Bu Sana Ders Olsun...Birdaha Böyle Şeyler Yapma..Şimdi Ben Sana Yardım Edeceğim..Benim Yüzümden kimsenin Ölmesini İstemiyorum....Ben Ölürsem Öleyim Ama Benden Başka Kimseye Zarar Gelmesin..
(Y/N Taehyunga Yine Kıyamayıp Ona Yardım Edecekken Taehyung'un Birden Gözü Döner Ve Bıçağı Alıp Y/N'nin Karnına Batırır)
(Y/N karnını Tutup Yere yatar) (ve Ağızından kan Gelir)

TAE- BANA ACIMA LAN..! KİMSE BANA ACIMASIN....SEN NE DERSEN DE SANA ZARAR VERECEĞİM...ŞİMDİ UMARIM ÖLÜRSÜN...YETERKİ SEN ÖL 10 YILDA 100 YILDA HAPİSTE YATARIM...! BUDA SANA DERS OLUR VE BİRDAHA BENİMLE BÖYLE KONUŞMAZSIN....SENİN KARŞINDA ARKADAŞIN YOK TAEHYUNG VAR..!
(Taehyung Gidecekken JİN Arkasından Birşey İle Vurur ve bayılmasını sağlar) (oda yere Yatar) (Üyeler o bayılınca Elini Sararlar)
(Sonra Üyeler Hemen Y/N'nin Yanına Koşar)

JİN- Bu Böyle Olmayacak Taehyung un Gidişatı iyi değil...Şu an 1 Ay İçinde 2 kişiyi Öldürücü Bir Şekilde Yaraladı..Bunu Unutmayın ki Sıradaki Kişiler biziz...

JH- Haklısın...Hemde Çok Canınızı Seviyorsanız Taehyung un Kurallarına Uyun..Çünkü Hepten Psikolojik Sorunları Arttı..
(Sonra Hemen Y/N'yi Hastaneye Götürürler)
(Y/N'yi Acile Alırlar)
(Taehyung'u Getirmezler)

JİN- Doktor Acaba Durumu Nasıl ?

DKTOR- Durumu Ciddi Çünkü Bıçak Baya Derine. Girmiş...Bu Arada Ben Sizi Hatırlıyorum...Siz 2 günden Beri Buradasınız...Şimdi Tekrar size Soru Sormaları Gerekicek..!
(Tekrar Tekrar Ve Tekrar Sorgu Odasına Alırlar)

POLİS- Artık Size Güvenimiz Kalmadı...O Yüzden Sorduğum Soruları Hepsini Doğru Söyleyin Yoksa Evinizi Bulup Habersiz Bir baskın Gerçekleştirmemiz Gerekicek...
Polis'in Sorduğu Sorular:
• ilk Olarak Taehyung'u Detaylı Bir Şekilde Anlatın....
• Y/N hanıma Kim Ne Yaptı?
• Neden 3 günden beri Burdasınız?
•Jungkook Ve Y/N Aynı Kişi Yüzünden mı Burada?
• Siz Kim Oluyorsunuz ?
• Taehyung'un Psikolojik Sorunları Var mı ?
• Y/N hanım Hangi Saat İçinde Bıçaklandı ?
• Ve Şu an Taehyung Nerede ?

5. BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK..💕
İLK BAŞTAKİ SORULARI LÜTFEN CEVAPLIYIN... I LOVE YOU...❤️❤️💋

Zorba (K•T•H)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin