büyük kavga

312 16 1
                                    

Iki mesaja da cevap vermedim. çünkü ne diycegimi bilemiyodum. O yuzden hic bisey söylemedim. Sabah okula gitmek icin hazırlandım. Dolabımdan siyah t- shirt ümü , yeni aldığım fena yırtık pantalonumu ve deri ceketimi aldım .  evden çıktım . Apartmandan çıktığımda kapının önünde arkası dönük bir erkek gördüm. Hic umursamadan geçerken, beni kolumdan kendine doğru çevirdi. Yuzune baktigimda ;şok oldum . BU DÜNKÜ ÇOCUKTU. şaşkın bir şekilde sordum:

- senin burda ne işin var??Ve evimi nerden öğrendin ????

- seni almaya geldim. Belki beraber gideriz diye.

- neden ?

- bir nedeni yok. Ve olsa bile şimdi söylemem.

- peki

- hem bugun çok guzel olmuşsun.

- saol .bunları neden simdi ve benim gibi birisine soyliyorsun anlamıyorum.

- anlamana gerek yok . Ilerde ogreniceksin.

Sonra hiçbirşey konuşmadan okula geldik .ve ben çantamı boş bir sıraya koydum. Ali' de çantasını benimkinin yanına koydu.

Şunu anlamiyordum . Onun gibi yakışıklı biri neden okulun popi çocuklarıyla degilde benim gibi bir metalciyle takılır kii???

Tamam güzel kızdım . Ama sıkıcı biriydim . Saatlerce müzik dinledigim, gunlerce kimseyle konuşmadigim oluyordu . O cok normaldi ben se son derece tuhaftim.

Belki sadece gorunusume aldandi. Belki nasil biri oldugumu bilse benle ilgilenmezdi. Görünüşüm onu cekmis olabilir. Daha once öyle oldugu olmustu.

Ders başladığında eda bize cok tuhaf bir sekilde bakıyordu.daha fazla dayanamadım ve telefonumdan saate baktım 3 dakika vardı . Zil çaldı ve eda nin yanina gittim. Herzaman ki gibi direk konuya girdim.

-Acaba ders başından beri bana niye baktığını sorabilir miyim ???

- bu kadar yakışıklı bir çocukla senin ne işin olabilir diye bakiyorum.

- sanamı sorcam ben.  hem senin oluyorsa benim niye olmasın?

- Nedenini sana soyliyim. Hep siyah giyen ,dövmeleri,piercingleri,demirli bileklikleri olan bir kızdan erkekler niye hoslansin?

Acayip derecede sinirlenmiştim. Artık kızı dovmem an meselesiydi ki . Ali ,eda'yı kolindan tuttu ve

-dua et ki bu sefer kizsin diye birsey yapmıyorum. Ama bir dahaki sefer kız olman beni hiç alakadar etmez. ANLIYORMUSUN!!

Ali sinirden köpürmüştü. Sinir fışkırıyordu . Hayatimda hic bukadar sinirli bi insan görmemiştim.eminim ki bu korku edaya bir ay giderdi.

Ben ali' yi dışarı çıkartıp sakinleştirmeye çalıştım.ali bana:

- emin ol sana bişey yapan kişi için bu en sakin halim.

- o zaman yandık desene .

- erkek olsaydi onu öyle benzetmiş olurdum ki . O kız olduğuna dua etsin

- bak ali benim yüzünden başın derde giricek. Benim icin bunlara deymez.

- bu okuldaki tek senin icin değer . Bunu bil. Neyse ben tuvalete gidiyorum . Yuzumu yikiycam . Ben yokken kimseye sataşma.

bir metalcinin günlüĝüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin