Gece...

308 15 0
                                    

Ali gidince yanıma aslı geldi . kızgın gibiydi. Ne oldugunu sorunca , yüksek bir ses tonuyla cevap verdi.

- benimle arkadaşlığını kestin galiba. Bensiz okula gelmeler, bensiz kavgalar filan. Eger öyleyse biliyim yani.

- bak kuşum; sen benim ilk göz ağrımsın . Tamam mı ?? Hayattaki herkesi unuturum ama seni unutmam. Hem sen ali'yi mi kıskandın sanki ne ???

- ne alakası var canım. Hem senle takılmasını seviyor gibisin. o yuzden bişey diyemem.

- ne alakası var . Sabah evimin önüne geldi . Benim suçum mu??

- ufff neyse konuyu kapat. Yarın okulumuzun yıl sonu balosu var . Unutmadın dimi ???

Tamammen unutmuştum . Okuldaki kızlar ne giyceklerini aylar önceden hazırlamıştı. Ama benim öyle bir sorunum yok çünkü beni hiçbir kuvvet elbise giydiremez. Peki ne giycektim?? Aa buldum baloya gitmesem kimse farketmez . Uff kimi kandırıyorum . Annem gitmememe hayatta izin vermez.

-Unuttum!!

- heh şimdi bide senle uğraşcaz .bence bugun bize gel sana biseyler secelim benden . Olur mu ??

- tamam .

Deyip derse geçtim. Ders kimya . En nefret ettigim ders. Ben derste uyumaya çalışırken, Ali sürekli bana bakıyordu. Zil çalar çalmaz hemen fırladım eve . Üstüme temiz bir siyah t- shirt ve siyah tayt giydim . Çünkü koşmam lazım dı . Saçlarımı da at kuyruğu toplayip spor ayakkabılarımı giydim siyah hirkami aldigim gibi aslı lara fırladım.

Aslı ile hemen başladık seçmeye . Ben tabii sadece siyahları aldım denemek için . Ikimizde bir elbisede karar kıldık . Cok sade bir elbiseydi .

- aslıcım bu elbiseye biraz tadilat yapsam bana kızar mısın??

- hazal' ım o elbise artık senindir. Istediğini yap .

hemen eve fırladım . Ve gecen sene aldigim zımba şerit lerden uzerine diktim birkaç siyah gotik danteli ekledim . Elbisem tam benim tarzimda olmuştu.

Tam elbiseyle ilgilenirken telefonuma mesaj geldi .

Ali

- yarın baloda eşim olur musun ?

okurken sevincten gozlerimi kocaman açmıştım . Ne diyebilirdim ki.

Baska kimse teklif etmedigi icin mecbur kabul etmeliydim.

- bir şartım var. Dedim 

- ne istersen .

- bana uyumlu giyin.

- elbette . ama  kıyafetinin ne oldugunu bilmiyorum . Istersen gelebilirim.

- wowowow orda dur bakalım. ileri gitme istersen .

- bir şansımı deniyim dedim. Peki ozaman giy ve resmini at.

Resmi attım.

- ufff o ne bee . Sen kendine ne yaptığının farkında mısın ??

- kötü olmuş dimi. Ayy biliyodum.

- şaka mı yapıyorsun ?? Elbise giymiyerek kendine en buyuk kötülüğü yapıyorsun . Seni hic böyle görmemiştim . Ama iyikide görmemişim .

- peki sen ne giycen ??

- sana uygun biseyler . Sen merak etme .

Yarın seni saat 8 gibi alırım . Olurmu ?

- peki.

- peki

-...

-...

- tamam ozaman ben kapatıyorum. Dedim

- yarın da, bugün sabah ki tayt lı ve at kuyruklu kız gibi doğal olmanı istiyorum.

- sen ... se .. sen beni ... sen beni mi takip ediyosun ??

- benim yaptığıma takip etmek deniyorsa : EVET takip ediyorum.

Ali bak ben seni takip ediyomuyum ?? HAYIR ETMIYORUM.

O azaman sen de beni takip etme .

Deyip bıraktım konuşmayı.

Bir anda telefonum çaldı. Telefona cevap verdim ,telefondaki sesi tam tanıyamadan .

- alo.

- alo , hazal cım nasilsin?

- pardon tam çıkaramadım.

- ben Gece.

- Gece. Ayyy nasilsin? Seni cok özledim.

Gece benim Almanya daki kuzenimdi. Onu cokk severdim. Okulunu bitirmek icin oraya gitmisti. Aynı yaştaydık.

- iyiyim . Sen nasılsın? Şey kapıyı açar mısın ? Hava biraz soğuk ta .

- ne .. ne .. ne dur...bidakika.. sen ..kapıda mısın ? Sen ciddi misin ?? Eğer şakaysa senle konuşmam bak .

- kızım aç şu kapıyı.

Hemen üçer beşer atlayarak merdivenlerden indim, kapıyı açtım.

- gece .

- hazal.

Birbirimize yılların acısını çıkarıcı şekilde sarıldık. Ben geceyi çok severdim. Hatta küçükken ona karışan erkek çocuklarını döverdim.

Neyse. Sarılma ve yemek yeme faslından sonra beraber odama çıktık ve ona yarınki baloda ne giycegimi gosterdim.

Sonra ona sordum.

-yarın sende benimle gelceksin dimi?

- bilmem ki ...

- hadi ozaman sana da biseyler seçelim .

- onada guzel mor ve mavi renkli bir elbise sectik. Yani gece onu begendi. Ben olsam siyah secerdim ama neyse...

Altına güzel bir ayakkabı ve guzel bir küpe sectim. Fazal biseye gerek yoktu. Çünkü gece cok guzeldi. Kuzenim diye soylemiyorum gercekten aşırı güzeldi.

Sabaha karşı uyuduk . Çünkü yarin sabah okul yoktu. Balo da akşamdı.

bir metalcinin günlüĝüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin