15.

887 96 7
                                    

"No to je dost že jsi tady!" otočil jsem se na něj.

Dream se nervózně zasmál. "Promiň že mi to tak trvalo, ale slyšel jsem Ranbooa jak říká Tubbovi, že jste viděli XDho"

"Jo, to jsme asi viděli. Ranboo sem přišel, ale potom začalo pršet, takže jsme se tady schovávali pod malým přístřeškem co jsem rychle postavil. Ten XD se objevil a prostě...zastavil déšť" vysvětlil jsem pořád nechápavě.

"Jak vypadal? Nikdy jsem ho neviděl." přiznal Dream.

"Čiré bílé a zelené světlo sformované do tvaru vysokého hráčee s kápí. Na místě kde měl mít obličej měl černý nápis XD." Popsal jsem přízrak.

"To zní zajímavě" přemýšlel nahlas Dream. "A zase mi to něco připomíná, jen si nejsem jistý co"

"Ty jsi taky zapomněl realitu? Teda jako že...víš že nějaká je, víš o sobě, ale nevíš nic víc?" zajímal jsem se.

Dream přikývl. "Jediný co mám z reality je oblečení a...ta maska" poklepal si prsty na masku.

"Já mám jen ty brýle. A oblečení samozřejmě." Řekl jsme na oplátku, ikdyž to ani nebylo potřeba.

"Nech mě ti něco ukázat" Pobídl mě Dream.

"A co?" Lekl jsem se trochu.

"Pojď blíž" řekl Dream tišeji.

Pomalu jsem došel až k němu.

Dream si mě otočil zády k sobě a řekl mi ať zavřu oči.

Poslušně jsme sklopil víčka. Bál jsem se co udělá.

Po chvíli jsem ucítil jakýsi šátek nebo kousek látky uvázaný přes oči.

"O tom co teď uvidíš nesmíš nikdy s nikým mluvit, rozumíme si?" zašeptal mi tak tajemně do ucha.

Pamatuješ si to Georgie~? - DreamNotFound (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat