Capitolul 7

6 0 0
                                    

  Mă trezesc speriata in jurul orei 9 , nici nu știu cât am dormit.Merg alene spre bucătărie sa îmi fac o cafea și îmi verific telefonul.

*12 apeluri(Oana,Tyler) și 34 de mesaje*

Decid sa îi răspund Oanei care părea destul de îngrijorată.

*Eu:Scuze, dormeam.

  Oana:M-ai speriat! Ești bine?Ești la munca ?

  Eu:Nu , nu m-am dus.Si da , sunt ok.Vorbim mai târziu.

  Oana:Te rog nu face iar așa ..

  Eu: Vorbim*

Din perspectiva Oanei

  Știu că nu e ok.Mereu reacționează așa când e rănită.Se închide în ea și durează o perioadă până să își revină din nou.E puternică fata asta , știu că o să fie bine.Cat as vrea să-i fiu aproape.

  Nu am vrut să știe că m-a întrebat Tyler de ea , doar o oboseam și mai mult.O sa-i dau timp , iar el sigur nu scapă din mâinile mele de data asta

Din perspectiva Evei

  Decid într-un târziu că poate ar fi ok sa plec la muncă.E un loc prea bun și nu as vrea să-l pierd din cauza unei prostii.O sa stau peste program daca e nevoie.

O sa stau peste program daca e nevoie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am îmbrăcat așa.Ma uitam in oglinda și zâmbeam.

*Turn your feelings off* , îmi ziceam in sinea mea.

Am plecat la birou, mi am luat o cafea și mă îndreptam zâmbind spre biroul meu.

Mă apropii de ușă și aud niste voci.

'Heather , termina.Nu azi ,nu am chef' .Era Tyler.

'Off , haide.Mi-e dor de serile cu tine și de nopțile petrecute în 2.Stii cat de bine ne distram nu?'

'Las-o baltă'

Intru in birou și o găsesc pe Heather în brațele lui Tyler.

'Ma scuzați' , zic eu.'Va fur din intimitate , dar am niste acte de rezolvat'.

Heather se ridică enervată , se așează pe locul ei și mă privește cu ura , dar decid sa o ignor.

 Heather se ridică enervată , se așează pe locul ei și mă privește cu ura , dar decid sa o ignor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Heather

Tyler se apropie rapid de mine , dar mă îndepărtez.

'Voiam sa îți arăt de acte ai de sem..'

'Stiu deja.Am întrebat jos.Multumesc' , zic rece.

'Dar..'

'Ma descurc!'

M-am apucat de treabă , ignorandu-i.Heather incerca sa îi atragă atenția lui Tyler , dar acesta se uita doar la mine.

Primesc un mesaj

*Tyler:Putem sa vorbim in pauză?

  Eu:Am treabă

  Tyler:Te scutesc eu de ea

  Eu:Nu*

Se apropia ora 15 , iar stomacul meu scotea niste sunete ciudate.N-am mai mâncat de ieri dimineață.Heather se ridică, se apropie de Tyler , ii aranjează sacoul și îi aud vocea pițigăiată.

'Eu plec.Am terminat.La revedere! Te pup , dragule'

El îi spune un simplu la revedere , iar asta o enervează.

'Oh , nu .. am rămas singuri' zic in sinea mea.

Îmi e foame , deci o modalitate sa plec puțin.

Mă ridic , îmi iau sacoul și îmi caut geanta.

'Plec să mănânc'

Merg grăbită spre lift , nu voiam să l privesc.Lacrimile mă năpustesc , așa că decid să rămân în lift încât să nu mă vadă careva , dar ușile liftului se deschid și Tyler e in fata mea.

'Eva , plângi?'

'Nuu.Mi-am uitat ochelarii și îmi mai lăcrimează ochii din cauza asta'

'Ma minți! Știu când mă minți'

Îmi trag sufletul și după mult timp am curaj sa ii spun unele lucruri.

'Stii când te mint ?' , zic calm.'Nu știi nimic.Nu ai nici cea mai vaga idee cum sunt eu de fapt.Ce idei am , ce îmi doresc.Esti un manipulator pe care l-am îndrăgit atât de mult și pentru care eram in stare sa renunț la absolut tot , una dintre cele mai mari prostii posibile.Deci nu , nu mă cunoști , doar era sex-ul bun'

Se apropie de mine rapid , iar ușile liftului se închid.Ma împinge în perete și mă ține strâns de mâini , fata fiindu-i la câțiva centimetri de a mea.

'Tu ai senzația că doar sex-ul era bun? Ești o proastă.Puteam sa am parte de sex oriunde voiam și cu oricine , dar te-am ales pe tine pentru că îmi plăcea prezența ta și mai apoi am ajuns sa te îndrăgesc.Stiu prea bine cum ești.O încăpățânată , puternica , sensibila in interior , care se uita la iubire ca la cel mai frumos lucru.Un om prea bun pentru oricine , prea bun pentru mine.O femeie cu care sa fac sex găsesc , dar una ca tine nu mai găsesc.'

Am inceput sa plâng , iar acesta s-a speriat și m-a tras în brațele lui.

'Imi pare rău că am țipat.Sunt un prost'

Avea dreptate , eram un copil sensibil.Tot ce am putut face a fost să îmi lipsesc capul de pieptul lui și să îl țin strâns în brațe.

Fantomele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum