Capitolul 8

8 0 0
                                    

  Încă eram în brațele lui Tyler și deși era confortabil , îmi era foame.

'Dragut moment , dar îmi e foame' , zic râzând și stergandu-mi lacrimile.

'Haide sa mergem prin oraș . Vreau sa ți arăt un local super mișto.Mergem pe jos , daca vrei'

'Sigur , doar că ar trebui să mă schimb.Vii cu mine până acasă?'

'Da'

Ne-am dus rapid la mine unde m-am schimbat în asta:

Ne-am dus rapid la mine unde m-am schimbat în asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Era o zi frumoasa de început de toamnă.

Tyler mă ia de mana și cutreierăm străzile orașului.Ne-am făcut poze , ne-am plimbat , am râs.

Am ajuns la localul de care îmi spunea el și era extrem de frumos , cu o priveliște nemaipomenita. Copilașii se jucau pe aleea de alături , iar noi îi priveam cu atâta dragoste.

'Stii ce mi-am amintit acum?' , spune acesta , încât să mă facă să îmi mut privirea în direcția lui.

'Ce?' , spun eu zâmbind.

'Doi tineri îndrăgostiți și un mic băiețel.Avea parul închis și ochii căprui-verzui ca a mamei lui frumoase.Cat de drăgălaș era'

'Unde ai văzut tu asta?'

'In visele mele.Unele cu ochii închiși , iar altele cu ei deschiși.'

'Ai visat că ai copil?' , spun râzând.

'Ca avem' , mă corectează el.

Mă uit la el șocată și nu înțelegeam unde vrea sa ajunga.

'Ai înnebunit'

'Sunt doar îndrăgostit .. de tine'

Era prima dată când Tyler a recunoscut că era într-adevăr îndrăgostit de mine.Un mic zâmbet îmi apare în colțul gurii ,iar acesta se apropie să mă pupe pe obraz.

Am rămas la restaurant până spre seară și am povestit despre copilăria noastră și prostiile pe care le-am făcut când eram la liceu.

Se făcuse frig , iar eu eram doar in rochie.Tyler a observat asta și a propus sa mergem acasă.Ma tinea de după gât.Ma simțeam în siguranță după mult timp.Parca toate grijile s-au risipit.

M-a condus până la apartament.Statea în ușă și mă privea.

'Eu plec.Te las sa te odihnești'

'Ramai .. te rog.. ' , ii spun eu cu ochi rugători.

Acesta zâmbește și se conformează.

Se așează pe canapea și caută un serial.

'Ma duc să fac duș.Tu poți să stai aici'

Din perspectiva lui Tyler

O vad cum se îndreaptă spre baie.Nu pot sa o scap din priviri.Am fost un prost.Mi-am ascuns sentimentele din fata unui om atât de bun la suflet.Cred că m-a iertat sau cel puțin , asta sper.

După 10 minute aud apa de la duș că se oprește și la scurt timp o vad pe Eva ca se apropie tiptil de mine doar intr-un halat de satin.Se așează langa mine și mă sărută.Ii ador buzele.Se apropie din ce in mai mult , iar eu , îmi pun nesigur mana pe piciorul ei , lucru care nu-i displace.Ma săruta sălbatic .Simțeam că o i-au razna.

Într-o fracțiune de secundă o ridic în brațe și merg cu ea spre dormitor.O întind pe pat și simt cum încearcă să îmi ridice tricoul.Il dau repede jos și îi dau halatul la o parte , lăsând la iveală o pereche de sâni frumoși.Se urca peste mine și îmi lasa săruturi și mici mușcături pe gât.O las să își facă de cap cat vrea , după care ajung eu deasupra.Ii las mușcături in locuri vizibile doar noua , după care îi dau lenjeria la o parte , încercând să o penetrez.

'Sunt prezervative in dulap' , zice ea.

'Am folosit vreodată?' , o întreb râzând.

'Ai dreptate'

Îmi continui treabă , astfel oferindu-i o seara perfecta.In final , adoarme pe pieptul meu

Fantomele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum